Запит на послуги з організації круглого столу для започаткування діалогу між бізнесом та закладами освіти у Вінниці
Громадська організація «Центр громадської експертизи» оголошує тендер із пошуку підрядника для надання послуг з організації та проведення круглого столу для започаткування діалогу між місцевими владою, бізнесом та закладами освіти у м. Вінниця в межах проєкту «Промоція, трансформація та інклюзивний розвиток бізнес-освіти у вибраних областях України «БізОН».
Основні завдання в межах надання послуг:
Підготовка:Розробка та узгодження плану заходу (логістика, програма, дедлайни).
Концепція:Визначення тем, спікерів, формату та програми круглого столу.
Організація:
- Пошук приміщення з необхідним обладнанням та можливістю укриття.
- Технічна підтримка (звук, мультимедіа, відеотрансляція).
- Анонсування заходу в медіа та запрошення учасників.
- Організація кава-паузи, забезпечення питною водою.
- Виготовлення банера та друк матеріалів (за потреби).
Проведення:
- Реєстрація учасників (онлайн та на місці).
- Забезпечення водою, професійна фотозйомка, відеотрансляція.
Звіт:
- Опис підготовки та проведення заходу.
- Списки учасників, оцінка результатів.
- Фото- та відеоматеріали.
- Рекомендації щодо подальших кроків.
До участі в тендері запрошуються юридичні особи (компанії), фізичні особи — підприємці або фізичні особи, які мають підтверджені спроможність та попередній досвід з підготовки і проведення подібних заходів (щонайменше 3 успішно проведених заходи впродовж останніх 2 років).
Термін надання послуг: 20 лютого — 15 березня 2025 року
Кінцевий термін подання пропозицій: 18:00 год. 19 лютого 2025 року
Докладну інформацію про умови участі в тендері та вимоги до учасників можна знайти за посиланням: https://bit.ly/3Qca0WB
Цю ініціативу реалізує Центр громадської експертизи в межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні», за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки уряду Японії.
Цінові пропозиції та запитання (у разі їх виникнення) надсилайте за адресою: [email protected]