Закупівля послуг з виконання поточних ремонтних робіт (частково з матеріалами Замовника) нежилого приміщення під ФАП
ЗАВЕРШЕНО
Дана закупівля здійснюється в рамках проєкту «Криза в Україні: Реагування та відновлення з урахуванням потреб людей з інвалідністю під керівництвом та за координації організацій осіб з інвалідністю (2-га фаза)», який ГС «ВГО «НАІУ» реалізує спільного з Європейським Форумом з питань інвалідності (The European Disability Forum (EDF)) (Контракт №EDF UC002/2023 від 01.07.2023р.).
Метою закупівлі є вибір підрядників на виконання послуг з виконання поточних ремонтних робіт (частково з матеріалами Замовника) нежилого приміщення Голоборотківського фельдшерсько-акушерського пункту.
Адреса об’єкту: вул. Центральна, 6 А, селище Голобородьківське, Карлівської територіальної громади, Полтавського району Полтавської області
Термін виконання робіт – до 25.12.2024р.
Оплата товару здійснюється виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.
Предметом закупівлі є послуги з виконання поточних ремонтних робіт (частково з матеріалами Замовника – Додаток 1-Вiдомiсть ресурсiв витрат замовника_ПВРЗАМ, що додається до цього оголошення) нежилих приміщень Голоборотківського фельдшерсько-акушерського пункту Карлівської територіальної громади, Полтавського району Полтавської області відповідно до Додаток № 2 – Відомість обсягів робіт та матеріалів (Договірна ціна), що додається до цього оголошення.
У вартість послуг повинна бути включено вартість робіт та матеріалів, необхідних для виконання поточних ремонтних робіт відповідно до Додатку 2, усіх супутніх послуг, в т.ч. доставки матеріалів до місця проведення робіт (адреси об’єкту).
Для участі у тендері, необхідно підготувати та направити наступний пакет документів:
- Договірна ціна (кошторисна документація), розроблена в програмному комплексі АВК-5 чи будь-якій сумісній програмі: Додаток 2-ДЦ
- Кваліфікаційні вимоги: Додаток-3-Кваліфікаційні-вимоги
- Валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;
- Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України.
- Послуги повинні надаватися у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил.
- Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії не менше 2 (двох) успішно виконаних замовлень на подібні послуги протягом останніх 3 (трьох років).
- учасник може надати принаймні 2 (два) позитивні рекомендаційні листи від попередніх клієнтів щодо виконання подібних поточних ремонтних робіт.
- лист-гарантія у довільній формі, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15.05.2017р. №63/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
- Лист-гарантія в довільній формі, який містить інформацію про те, що Товар, запропонований Учасником у складі договірної ціни, не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Повний пакет реєстраційних документів, а саме:
- копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
- Виписку та/або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців із зазначенням основних видів діяльності;
- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- документ, що підтверджує право підпису;
- для платників ПДВ: копія свідоцтва платника ПДВ та/або копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія свідоцтва платника єдиного податку та/або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Учасники тендеру: Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД та групи оподаткування), зареєстрованою відповідно до законодавства України.
З переможцем підписується Договір і участю у тендері вони погоджуються на його підписання.
Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected] – не пізніше 12:00 за місцевим часом 20.11.2024 р. з темою листа «Закупівля послуг з виконання поточних ремонтних робіт».
У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] (обов’язково ставити в копію [email protected]) – не пізніше 18:00 за місцевим часом 12.11.2024 р.
Додаткові застереження
Учасник відкритого тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник відкритого тендеру надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.