Закупівля послуг спеціаліста_ки із закупівлі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

офіс тренінг семінар онлайн вебінар
Закупівля послуг спеціаліста_ки із закупівлі

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг спеціаліста_ки  із закупівлі. 

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок:13 травня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Просимо надіслати цінову пропозицію на пошту [email protected] з темою листа: “№ FCDO_LDN_2024_10 Послуги спеціаліста_ки із закупівлі”.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Зайнятість: часткова. 

Кваліфікаційні вимоги до учасника/ці конкурсу:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід роботи в сфері закупівель.
  3. Досвід роботи в ОГС.
  4. Знання англійської мови буде перевагою.
  5. Розвинені навички стресостійкості та комунікабельності.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: 

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_10.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:

Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 12 травня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область