Закупівля послуг підтримки та вдосконалення ІТ-рішень – HAVEN
Послуги надаються в рамках проєкту “HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі”, що реалізується за фінансування уряду Великобританії. Метою проєкту є створення та вдосконалення інструментів для покращення координації гуманітарної допомоги на території Миколаївської та Херсонської областей. Система призначена для оперативного отримання гуманітарних потреб від деокупованих територій, а також для деталізації та систематизації цих потреб для організацій громадянського суспільства (ОГС).
У межах попередньої фази проєкту було успішно розроблено та впроваджено CRM-систему, кабінети представника громади та громадської організації, мережу ІР-телефонії, а також публічні мапи та дашборди. Цей тендер спрямований на подальший розвиток цих рішень шляхом покращення досвіду користувачів і розширення функціоналу для задоволення нових потреб громад та партнерів.
Кінцевий термін подачі заявок: 17 червня 2025 року до 23:59 за київським часом
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 15 червня 2025 року.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_22 Послуги підтримки та вдосконалення ІТ-рішень – HAVEN» не пізніше 23:59, 17 червня 2025 року.
Просимо ознайомитися з: Запит на пропозиції №FCDO_LDN_2025_22.
Загальні обов’язки:
Підрядник має забезпечити підтримку та розширення функціоналу наступних компонентів системи:
CRM-система:
- Забезпечення безперебійної роботи системи.
- Оптимізація бази даних для підвищення продуктивності.
- Синхронізація даних із публічною частиною в режимі реального часу.
- Забезпечення доступу до системи з усіх типів пристроїв (десктоп, планшет, мобільний).
- Інтеграція з мережею ІР-телефонії в рамках обмежень API провайдера.
- Забезпечення захисту особистих даних користувачів і конфіденційності інформації.
- Підтримка багаторівневого адміністрування та доступів до інформації.
- Проведення пілотного періоду для нових компонентів системи.
- Тестування та запуск нових компонентів у повномасштабному режимі.
Кабінет представника громади:
- Покращення інтерфейсу для зручнішого досвіду користувачів відповідно до запитів.
- Розробка мобільної версії кабінету для доступу з будь-якого пристрою.
- Додавання можливості виставлення пріоритизації запитів за критеріями терміновості та критичності.
- Розробка механізму інформування користувачів кабінетів про зміну статусів записів з використанням доступних каналів зв’язку.
- Створення розділу з навчальними матеріалами та рекомендаціями для громад.
Кабінет представника партнера:
- Оптимізація інтерфейсу для підвищення ефективності роботи.
- Розширення можливостей для кращої взаємодії з системою відповідно до запитів користувачів.
- Додавання можливості виставлення пріоритизації запитів за критеріями терміновості та критичності.
- Розробка механізму інформування користувачів кабінетів про зміну статусів записів з використанням доступних каналів зв’язку.
- Створення розділу з навчальними матеріалами та рекомендаціями для громад.
Публічна частина (сайт):
- Підтримка роботи україномовної та англомовної версій сайту на субдомені ldn.org.ua.
- Оновлення дизайну для підвищення доступності (з урахуванням стандартів WCAG 2.1).
- Адаптація сайту для екранів різної ширини (десктоп, планшет, мобільний).
- Технічна підтримка та моніторинг роботи веб-сайту.
- Додавання розділу з новинами та оновленнями про гуманітарну діяльність та юридичний компонент.
- Посилення безпеки сайту для захисту даних (включно з захистом від DDoS-атак).
- Інтеграція публічних мап і дашбордів на сайт.
- Розробка інтерфейсів для відображення та аналізу інформації з демографічними даними населених пунктів (за наявності таких даних).
- Створення розділу з навчальними матеріалами та рекомендаціями для громад.
Мережа ІР-телефонії:
- Забезпечення стабільної роботи мережі.
- Підтримка та обслуговування обладнання для ІР-телефонії.
- Налаштування та інтеграція ІР-телефонії з CRM-системою.
- Моніторинг і тестування системи для забезпечення стабільної роботи.
- Розширення мережі шляхом додавання нових ліній (до 24 користувачів).
- Оплата сервісів підписок та IP-телефонії до кінця контрактування.
Публічні мапи та дашборди:
- Підтримка відповідно до запитів замовника.
- Оновлення даних у реальному часі з інтеграцією нових джерел інформації.
- Додавання фільтрів для зручного відображення потреб за типами.
- Оптимізація швидкості завантаження для кращого користувацького досвіду.
- Забезпечення відображення на мобільних пристроях і веб-браузерах.
Додаткові завдання:
- Оновлення навчальних матеріалів для персоналу.
- Проведення навчальних сесій для персоналу щодо використання системи та нових інструментів.
Вимоги до виконавця:
- Досвід роботи в розробці та підтримці програмних рішень – від 5 років.
- Досвід надання послуг неприбутковим організаціям – 5 проєктів у портфоліо.
- Досвід роботи з міжнародними донорами.
- Наявність спроможної команди з розробників, тестувальників та спеціалістів із кібербезпеки (Вказати ролі, досвід та/або резюме кожного члена команди).
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Підписана Тендерна форма, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
- Підписана Технічна специфікація, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
- Підписана Фінансова пропозиція, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
- Резюме компанії з описом досвіду та портфоліо (з прикладами подібних проєктів).
- Технічна пропозиція з описом підходу до виконання завдань, складена у довільній формі.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус (у разі відсутності ФОП 3ї групи, просимо надіслати лист про готовність зареєструвати ФОП 3ї групи у разі відбору).
- Підписаний кодекс поведінки для постачальника
- Рекомендаційні листи від попередніх замовників (за наявності).
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].