Закупівля послуг фінансового асистента_ки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

тендер-tender-ntylth3
Закупівля послуг фінансового асистента_ки

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширеннях впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг фінансового асистента_ки

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок:13 травня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Просимо надіслати цінову пропозицію на пошту [email protected] з темою листа: “№ FCDO_LDN_2024_8 Послуги фінансового асистента_ки”.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Зайнятість: часткова. 

Кваліфікаційні вимоги до учасника/ці конкурсу:

  1. Вища освіта.
  2. Володіння українською та англійською мовами.
  3. Досвід надання послуг в даній сфері.
  4. Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових
  5. організаціях.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_8.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток -Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected] до 12 травня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю будівельних матеріалів та інструментів для проведення молодіжного обміну

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні