Закупівля канцтоварів, товарів для фасилітації та устаткування за рамковим договором

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия (2)
Закупівля канцтоварів, товарів для фасилітації та устаткування за рамковим договором

Мережа правового розвитку (МПР) – це спілка організацій громадянського суспільства, які сприяють людиноцентричному правосуддю шляхом надання безоплатної правової допомоги, правової просвіти, досліджень, стратегічної адвокації та впровадження інших інструментів посилення правових можливостей з 2009 року.

Громадська спілка “Мережа правового розвитку” оголошує відкритий тендер на закупівлю Канцтоварів, товарів для фасилітації та устаткування. З переможцем тендеру буде укладений рамковий договір. 

Кінцевий термін подачі заявок: 21 травня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № LDN_2025_05_08» не пізніше 23:59, 21 травня 2025 року.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: Запит на пропозиції № LDN_2025_04_24.

Закупівля буде здійснена за ЛОТами:

  • ЛОТ 1 Канцтовари.
  • ЛОТ 2 Товари для фасилітації.
  • ЛОТ 3 Устаткування.

Учасники тендеру можуть подати свою пропозицію на будь-який ЛОТ. Оцінювання буде здійснюватись за ЛОТами.

Термін дії рамкового договору: два роки.

Вимоги до потенційних постачальників:

  • Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів, що підтверджується аналогічними договорами;
  • Відповідність технічним характеристикам запитуваних товарів;
  • Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
  • Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через електронний сервіс “ВЧАСНО”.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  • Підписана Тендерна форма, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А). 
  • Підписана Технічна специфікація, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Підписана Фінансова пропозиція, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Інформаційна довідка з виконаними договорами та контактами попередніх замовників за останні два роки.
  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки для постачальників, надісланий у форматі .pdf
  • Рекомендації та відгуки (за наявності). 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання та товарів медичного призначеня

Тендерна пропозиція на надання послуг проведення дослідження у Херсонській та Миколаївській областях

Школа демократії для молоді від Democracy Reporting International

Конкурс малих проєктів соціальної дії з тематики ЦСР №7 «Чиста та відновлювальна енергія» для Арцизької громади Одеської області

Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг для пасажирських перевезень