Закупівля канцелярського приладдя для фасилітаторів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.
Дата початку тендеру: 26.09.2023 р.
Дата закінчення тендеру: 03.10.2023 р.
Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя, а саме:
№ з/п |
Найменування |
Специфікація |
Кількість |
1 |
Набір скетч-маркерів для малювання двосторонні 24 шт. |
Набір двосторонніх маркерів Touch Raven 24 кольорів в упаковці |
3 шт. |
2 |
Маркери набір по 6 шт. |
Набір текстових маркерів 4-109/6, 1-4,5мм, 6 кольори 4OFFICE |
10 шт. |
3 |
Папір А4 |
Папір А4 (C) New Future Laser 80 г/м2 500 аркушів |
50 шт. |
4 |
Набір гуашевих фарб 9 кольорів по 10 мл |
Гуаш 9 кольорів 10мл, SMART Line ZiBi |
10 шт. |
5 |
Ватман А3 |
Ватман A3 190 г/м2 1 аркуш (проект) |
100 шт. |
6 |
Аквагрим для обличчя олівець 8 кольорів |
Фарби для гриму обличчя та тіла на водній основі, 8 кольорів, BABY Line Zibi |
10 шт. |
7 |
Фарби пальчикові 6 кольорів, 240 мл (протиалергійні) |
Фарби пальчикові “Гамма-Н” /322074/Cr/ “Graft&Joy” 6 кол х 40мл |
10 шт. |
8 |
Набір тіста для ліплення 12 кольорів |
Маса для ліплення DankoToys MasterDo 12кол по 14гр TMD-02-03/04 |
10 шт. |
9 |
Набір пензлів 5 шт. |
Набір пензлів, поні, 5 шт. (№2,4,6,8,10) |
5 шт. |
10 |
Ручки сині |
Ручка кулькова 1 мм Trio Neon DC, синя, UNIMAX |
15 шт. |
11 |
Набір ручок кулькових 12 кольорів |
Набір ручок гелевих 0,7мм NEON + METALLIC у пластиковому пеналі 12кол. KIDS Line, ZiBi |
10 шт. |
12 |
Набір ручок гелевих з блискітками 6 кольорів |
Набір ручок гелевих 0,7 мм Neon 6кол. ZiBi |
10 шт. |
13 |
Набір фломастерів 12 кольорів |
Фломастери 12 кольорів Jumbo, ZiBI |
20 шт. |
14 |
Олівці кольорові 12 кольорів |
Олівці 12 кольорів Kids Line шестигранний корпус ZiBi 00-00072735- Умка |
20 шт. |
15 |
Олівець чорнографітний |
Олівець графітний з гумкою HB, шестигранний корпус, асорті в смужку,9001-А AXENT |
60 шт. |
16 |
Ластик |
Гумка м’яка Duo 1185-A, AXENT |
20 шт. |
17 |
Стругачка з контейнером |
Чинка з контейнером Skyfall 1156-А асорті AXENT |
20 шт. |
18 |
Клей ПВА 100 мл |
Клей ПВА 100мл супер-ковпачок, JOBMAX, BM.4852, BUROMAX |
20 шт. |
19 |
Пряжа в асортименті (червона, біла, чорна) по 100г |
Пряжа акрил YarnArt Baby, ярко-зелений №8233 |
10 шт. |
20 |
Пістолет клейовий |
Клейовий пістолет Sigma 8 мм 20 Вт із вимикачем |
5 шт. |
21 |
Стрижні для клейових пістолетів |
Стержні клейові 8 мм, 12 шт прозорі |
30 шт. |
22 |
Стрічка атласна 1см/23м різних кольорів |
Стрічка атласна 1см/23м |
10 шт. |
23 |
Ножиці канцелярські |
Ножиці канцелярські 16см, пластикові ручки, Jobmax, сині BUROMAX |
15 шт. |
24 |
Фігурні ножиці різні |
Фигурні ножиці |
6 шт. |
25 |
Мереживо в асортименті |
Мереживна стрічка “Santi”, 12мм, 2м |
50 шт. |
26 |
Кольоровий папір 100 аркушів, двосторонній, А4 |
Набір кольорового паперу A4 80 г/м2 100 аркушів IT-85 “В” Spectra Color (10 кольорів: 100,110,150,170,180,130,210,250,230,220) |
6 шт. |
27 |
Полімерна глина 12 кольорів |
Полімерна глина “Школярик” 6 кол. 83911901-UA |
6 шт. |
28 |
25шт по 8м нитки муліне |
Мулине DMC Франція (8м) цвет в асс 7777 |
3 шт. |
29 |
Розмальовки для дітей |
Розмальовка по номерах 220*230мм/12арк “Апельсин” РМ-30-00. 100г/м мікс |
30 шт. |
30 |
Альбом для малювання 20 аркушів |
Альбом для малювання 20л, на скобе, 100 г/м2, ZB.1423 ZiBi |
30 шт. |
31 |
Повітряні кульки 100 шт. |
Повітряні кульки Susy Card 50 шт 22 см Асорті (40011585) |
3 шт. |
32 |
Гра Мафія |
Настільна гра DankoToys DT G52U Мафія |
4 шт. |
33 |
Фарби акварель медова 12 кольорів |
Акварель 12 кольорів “Захоплення” пласт 200106 ГАММА’UA |
15 шт. |
34 |
Папір для фліпчарта по 20 аркушів |
Блок для фліпчарту 20л 64*90 проклеєнь білий коробка BUROMAX |
20 шт. |
35 |
Набір кольорового двостороннього картону А4 |
Картон кольоровий А4 двосторонній 10 аркушів дизайнерський Nota Bene |
20 шт. |
36 |
Гофрований папір різнокольоровий |
Картон гафро кольоровий А4, 7 арк (7 кольорів) 180г/м2 ZiBi |
20 шт. |
37 |
Пастель олійна професійна 24 кольорів |
Пастель масляна художня, 24 кольорів, ART Line |
20 шт. |
38 |
Стакан-непроливайка |
Склянка-непроливайка одне відділення, круглий, пластик, салатовий ZiBi |
20 шт. |
39 |
Клей олівець 25 |
Клей-олівець 25г PVА AXENT |
20 шт. |
40 |
Пластилін 16 кольорів |
Пластилін CLASSIC 18 кольорів, 360г, KIDS Line |
10 шт. |
41 |
Скотч двосторонній |
Стрічка клейка 12мм*10м двостороння, BUROMAX |
10 шт. |
42 |
Паперові тарілки |
Тарілки одноразові паперові білі D20,5см (100шт в пач.) |
100 шт. |
43 |
Скотч широкий |
Стрічка клейка 48мм*124м*38мкм, DIRECT OFFICE SERVICE |
10 шт. |
44 |
Малярний скотч |
Стрічка клейка 24мм*20м малярна, AXENT |
15 шт. |
45 |
Папір для нотаток |
Блок паперу 85х85х80мм не клеєний, Premium, Мікс, DIRECT OFFICE SERVICE |
20 шт. |
46 |
Фарба гуашева 250 мл (червона, синя, жовта, чорна, біла) |
Фарба гуашева колір асорті 250 мл 403214 Гамма Творчість |
15 шт. |
47 |
Клейка модельна маса, 50 г |
Клейка маса Faber-Castell TACK-IT 30г (42 квадратики) багаторазова біла, 187053 |
15 шт. |
48 |
Пластиковий бокс/ємність з кришкою, 60*40*40 |
Контейнер для зберігання із кришкою 60л (600*400*400мм), STRATA |
10 шт. |
49 |
Каремат для йоги ширина – 60 см, довжина – 180 см, товщина – 8 мм |
Каремат ПОХІД 10 туристичний 10мм/60х180см EVAPLAST |
15 шт. |
50 |
Фольга 10 м |
Фольга алюмінієва, 10м 7мкм, БОНУС |
15 шт. |
51 |
Помпони 1,5 см (100 шт.) |
Набір для декорування “Помпони”, діаметр 20мм, 150 шт. асорті |
15 шт. |
52 |
Вата 100 г |
Вата Білосніжка медична гігієнічна нестерильна зиг-заг 100 г 1 шт. |
15 шт. |
53 |
Відро пластикове 35 л |
Відро для сміття пластикове Heidrun Push & Up 35л прямокутне, з кришкою, асорті |
6 шт. |
54 |
Пензлик № 16 |
Набір пензлів “Jumbo kids”: синт. круглі.12; синт. плос.16, у пеналі 2шт. ZiBi |
15 шт. |
55 |
Набір магнітів для фліпчарта |
Набір магнітів для дошки d-30мм, 6 шт., колір асорті AXENT |
10 шт. |
Все канцелярського приладдя повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.
Постачання канцелярського приладдя в кількості 55 найменування має бути здійснена за рахунок Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, буд.142.
Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:
До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):
- Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження виду діяльності)
- Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
- Банківські реквізити – Довідка з банку
- Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- Строк поставки: після підписання Договору;
- Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).
Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:
в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя ____________ (назва учасника)» не пізніше 03.10.2023 р. до 17:00.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 03.10.2023 р. розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.
Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою загальною ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.***
*** Специфікації можуть відрізнятися в бік поліпшення якісних/технічних характеристик.
Тендерна форма
Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.
Ми __________________________________________________________________________
(повна назва Учасника)
надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________
Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________
Телефон (факс) ______________________________________
№ п/п |
Найменування |
Технічні характеристики |
Кількість |
Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.) |
Вартість всього (грн.) |
Всього: ________________ грн. (прописом) з/без ПДВ.
Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____
Дата посада, ПІБ, підпис, печать
ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ
Цим листом засвідчую, що:
(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)
(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________
(назва організації)
не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.
_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)
Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:
Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,
якщо:
- Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або
ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;
- Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість, зокрема:
- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для виконання контракту;
- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;
- порушення прав інтелектуальної власності;
- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури закупівлі; або
- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;
- Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.
- Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;
- Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;
- Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;
- Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu.
Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури