Закупівля канцелярського приладдя для фасилітаторів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.
Дата початку тендеру: 26.09.2023 р.
Дата закінчення тендеру: 03.10.2023 р.
Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя, а саме:
| 
 № з/п  | 
 Найменування  | 
 Специфікація  | 
 Кількість  | 
| 
 1  | 
 Набір скетч-маркерів для малювання двосторонні 24 шт.  | 
 Набір двосторонніх маркерів Touch Raven 24 кольорів в упаковці  | 
 3 шт.  | 
| 
 2  | 
 Маркери набір по 6 шт.  | 
 Набір текстових маркерів 4-109/6, 1-4,5мм, 6 кольори 4OFFICE  | 
 10 шт.  | 
| 
 3  | 
 Папір А4  | 
 Папір А4 (C) New Future Laser 80 г/м2 500 аркушів  | 
 50 шт.  | 
| 
 4  | 
 Набір гуашевих фарб 9 кольорів по 10 мл  | 
 Гуаш 9 кольорів 10мл, SMART Line ZiBi  | 
 10 шт.  | 
| 
 5  | 
 Ватман А3  | 
 Ватман A3 190 г/м2 1 аркуш (проект)  | 
 100 шт.  | 
| 
 6  | 
 Аквагрим для обличчя олівець 8 кольорів  | 
 Фарби для гриму обличчя та тіла на водній основі, 8 кольорів, BABY Line Zibi  | 
 10 шт.  | 
| 
 7  | 
 Фарби пальчикові 6 кольорів, 240 мл (протиалергійні)  | 
 Фарби пальчикові “Гамма-Н” /322074/Cr/ “Graft&Joy” 6 кол х 40мл  | 
 10 шт.  | 
| 
 8  | 
 Набір тіста для ліплення 12 кольорів  | 
 Маса для ліплення DankoToys MasterDo 12кол по 14гр TMD-02-03/04  | 
 10 шт.  | 
| 
 9  | 
 Набір пензлів 5 шт.  | 
 Набір пензлів, поні, 5 шт. (№2,4,6,8,10)  | 
 5 шт.  | 
| 
 10  | 
 Ручки сині  | 
 Ручка кулькова 1 мм Trio Neon DC, синя, UNIMAX  | 
 15 шт.  | 
| 
 11  | 
 Набір ручок кулькових 12 кольорів  | 
 Набір ручок гелевих 0,7мм NEON + METALLIC у пластиковому пеналі 12кол. KIDS Line, ZiBi  | 
 10 шт.  | 
| 
 12  | 
 Набір ручок гелевих з блискітками 6 кольорів  | 
 Набір ручок гелевих 0,7 мм Neon 6кол. ZiBi  | 
 10 шт.  | 
| 
 13  | 
 Набір фломастерів 12 кольорів  | 
 Фломастери 12 кольорів Jumbo, ZiBI  | 
 20 шт.  | 
| 
 14  | 
 Олівці кольорові 12 кольорів  | 
 Олівці 12 кольорів Kids Line шестигранний корпус ZiBi 00-00072735- Умка  | 
 20 шт.  | 
| 
 15  | 
 Олівець чорнографітний  | 
 Олівець графітний з гумкою HB, шестигранний корпус, асорті в смужку,9001-А AXENT  | 
 60 шт.  | 
| 
 16  | 
 Ластик  | 
 Гумка м’яка Duo 1185-A, AXENT  | 
 20 шт.  | 
| 
 17  | 
 Стругачка з контейнером  | 
 Чинка з контейнером Skyfall 1156-А асорті AXENT  | 
 20 шт.  | 
| 
 18  | 
 Клей ПВА 100 мл  | 
 Клей ПВА 100мл супер-ковпачок, JOBMAX, BM.4852, BUROMAX  | 
 20 шт.  | 
| 
 19  | 
 Пряжа в асортименті (червона, біла, чорна) по 100г  | 
 Пряжа акрил YarnArt Baby, ярко-зелений №8233  | 
 10 шт.  | 
| 
 20  | 
 Пістолет клейовий  | 
 Клейовий пістолет Sigma 8 мм 20 Вт із вимикачем  | 
 5 шт.  | 
| 
 21  | 
 Стрижні для клейових пістолетів  | 
 Стержні клейові 8 мм, 12 шт прозорі  | 
 30 шт.  | 
| 
 22  | 
 Стрічка атласна 1см/23м різних кольорів  | 
 Стрічка атласна 1см/23м  | 
 10 шт.  | 
| 
 23  | 
 Ножиці канцелярські  | 
 Ножиці канцелярські 16см, пластикові ручки, Jobmax, сині BUROMAX  | 
 15 шт.  | 
| 
 24  | 
 Фігурні ножиці різні  | 
 Фигурні ножиці  | 
 6 шт.  | 
| 
 25  | 
 Мереживо в асортименті  | 
 Мереживна стрічка “Santi”, 12мм, 2м  | 
 50 шт.  | 
| 
 26  | 
 Кольоровий папір 100 аркушів, двосторонній, А4  | 
 Набір кольорового паперу A4 80 г/м2 100 аркушів IT-85 “В” Spectra Color (10 кольорів: 100,110,150,170,180,130,210,250,230,220)  | 
 6 шт.  | 
| 
 27  | 
 Полімерна глина 12 кольорів  | 
 Полімерна глина “Школярик” 6 кол. 83911901-UA  | 
 6 шт.  | 
| 
 28  | 
 25шт по 8м нитки муліне  | 
 Мулине DMC Франція (8м) цвет в асс 7777  | 
 3 шт.  | 
| 
 29  | 
 Розмальовки для дітей  | 
 Розмальовка по номерах 220*230мм/12арк “Апельсин” РМ-30-00. 100г/м мікс  | 
 30 шт.  | 
| 
 30  | 
 Альбом для малювання 20 аркушів  | 
 Альбом для малювання 20л, на скобе, 100 г/м2, ZB.1423 ZiBi  | 
 30 шт.  | 
| 
 31  | 
 Повітряні кульки 100 шт.  | 
 Повітряні кульки Susy Card 50 шт 22 см Асорті (40011585)  | 
 3 шт.  | 
| 
 32  | 
 Гра Мафія  | 
 Настільна гра DankoToys DT G52U Мафія  | 
 4 шт.  | 
| 
 33  | 
 Фарби акварель медова 12 кольорів  | 
 Акварель 12 кольорів “Захоплення” пласт 200106 ГАММА’UA  | 
 15 шт.  | 
| 
 34  | 
 Папір для фліпчарта по 20 аркушів  | 
 Блок для фліпчарту 20л 64*90 проклеєнь білий коробка BUROMAX  | 
 20 шт.  | 
| 
 35  | 
 Набір кольорового двостороннього картону А4  | 
 Картон кольоровий А4 двосторонній 10 аркушів дизайнерський Nota Bene  | 
 20 шт.  | 
| 
 36  | 
 Гофрований папір різнокольоровий  | 
 Картон гафро кольоровий А4, 7 арк (7 кольорів) 180г/м2 ZiBi  | 
 20 шт.  | 
| 
 37  | 
 Пастель олійна професійна 24 кольорів  | 
 Пастель масляна художня, 24 кольорів, ART Line  | 
 20 шт.  | 
| 
 38  | 
 Стакан-непроливайка  | 
 Склянка-непроливайка одне відділення, круглий, пластик, салатовий ZiBi  | 
 20 шт.  | 
| 
 39  | 
 Клей олівець 25  | 
 Клей-олівець 25г PVА AXENT  | 
 20 шт.  | 
| 
 40  | 
 Пластилін 16 кольорів  | 
 Пластилін CLASSIC 18 кольорів, 360г, KIDS Line  | 
 10 шт.  | 
| 
 41  | 
 Скотч двосторонній  | 
 Стрічка клейка 12мм*10м двостороння, BUROMAX  | 
 10 шт.  | 
| 
 42  | 
 Паперові тарілки  | 
 Тарілки одноразові паперові білі D20,5см (100шт в пач.)  | 
 100 шт.  | 
| 
 43  | 
 Скотч широкий  | 
 Стрічка клейка 48мм*124м*38мкм, DIRECT OFFICE SERVICE  | 
 10 шт.  | 
| 
 44  | 
 Малярний скотч  | 
 Стрічка клейка 24мм*20м малярна, AXENT  | 
 15 шт.  | 
| 
 45  | 
 Папір для нотаток  | 
 Блок паперу 85х85х80мм не клеєний, Premium, Мікс, DIRECT OFFICE SERVICE  | 
 20 шт.  | 
| 
 46  | 
 Фарба гуашева 250 мл (червона, синя, жовта, чорна, біла)  | 
 Фарба гуашева колір асорті 250 мл 403214 Гамма Творчість  | 
 15 шт.  | 
| 
 47  | 
 Клейка модельна маса, 50 г  | 
 Клейка маса Faber-Castell TACK-IT 30г (42 квадратики) багаторазова біла, 187053  | 
 15 шт.  | 
| 
 48  | 
 Пластиковий бокс/ємність з кришкою, 60*40*40  | 
 Контейнер для зберігання із кришкою 60л (600*400*400мм), STRATA  | 
 10 шт.  | 
| 
 49  | 
 Каремат для йоги ширина – 60 см, довжина – 180 см, товщина – 8 мм  | 
 Каремат ПОХІД 10 туристичний 10мм/60х180см EVAPLAST  | 
 15 шт.  | 
| 
 50  | 
 Фольга 10 м  | 
 Фольга алюмінієва, 10м 7мкм, БОНУС  | 
 15 шт.  | 
| 
 51  | 
 Помпони 1,5 см (100 шт.)  | 
 Набір для декорування “Помпони”, діаметр 20мм, 150 шт. асорті  | 
 15 шт.  | 
| 
 52  | 
 Вата 100 г  | 
 Вата Білосніжка медична гігієнічна нестерильна зиг-заг 100 г 1 шт.  | 
 15 шт.  | 
| 
 53  | 
 Відро пластикове 35 л  | 
 Відро для сміття пластикове Heidrun Push & Up 35л прямокутне, з кришкою, асорті  | 
 6 шт.  | 
| 
 54  | 
 Пензлик № 16  | 
 Набір пензлів “Jumbo kids”: синт. круглі.12; синт. плос.16, у пеналі 2шт. ZiBi  | 
 15 шт.  | 
| 
 55  | 
 Набір магнітів для фліпчарта  | 
 Набір магнітів для дошки d-30мм, 6 шт., колір асорті AXENT  | 
 10 шт.  | 
Все канцелярського приладдя повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.
Постачання канцелярського приладдя в кількості 55 найменування має бути здійснена за рахунок Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, буд.142.
Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:
До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):
- Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
 - Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження виду діяльності)
 - Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
 - Банківські реквізити – Довідка з банку
 - Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду
 
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
 - Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
 - Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
 - Строк поставки: після підписання Договору;
 - Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін.
 
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).
Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:
в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя ____________ (назва учасника)» не пізніше 03.10.2023 р. до 17:00.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 03.10.2023 р. розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.
Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою загальною ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.***
*** Специфікації можуть відрізнятися в бік поліпшення якісних/технічних характеристик.
Тендерна форма
Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.
Ми __________________________________________________________________________
(повна назва Учасника)
надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________
Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________
Телефон (факс) ______________________________________
| 
 № п/п  | 
 Найменування  | 
 Технічні характеристики  | 
 Кількість  | 
 Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.)  | 
 Вартість всього (грн.)  | 
Всього: ________________ грн. (прописом) з/без ПДВ.
Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____
Дата посада, ПІБ, підпис, печать
ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ
Цим листом засвідчую, що:
(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)
(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________
(назва організації)
не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.
_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)
Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:
Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,
якщо:
- Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або
 
ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;
- Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість, зокрема:
 
- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для виконання контракту;
- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;
- порушення прав інтелектуальної власності;
- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури закупівлі; або
- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;
- Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.
 
- Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;
 
- Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;
 
- Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;
 
- Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu.
 
Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури

                        
                    
                    
                    
                    
                    