Закупівля канцелярського приладдя для фасилітаторів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
organization

завантаження
Закупівля канцелярського приладдя для фасилітаторів

Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.

Дата початку тендеру: 26.09.2023 р.

Дата закінчення тендеру: 03.10.2023 р.

Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя, а саме:

№ з/п

Найменування

Специфікація

Кількість

1

Набір скетч-маркерів для малювання двосторонні 24 шт.

Набір двосторонніх маркерів Touch Raven 24 кольорів в упаковці

3 шт.

2

Маркери набір по 6 шт.

Набір текстових маркерів 4-109/6, 1-4,5мм, 6 кольори 4OFFICE

10 шт.

3

Папір А4

Папір А4 (C) New Future Laser 80 г/м2 500 аркушів

50 шт.

4

Набір гуашевих фарб 9 кольорів по 10 мл

Гуаш 9 кольорів 10мл, SMART Line ZiBi

10 шт.

5

Ватман А3

Ватман A3 190 г/м2 1 аркуш (проект)

100 шт.

6

Аквагрим для обличчя олівець 8 кольорів

Фарби для гриму обличчя та тіла на водній основі, 8 кольорів, BABY Line Zibi

10 шт.

7

Фарби пальчикові 6 кольорів, 240 мл (протиалергійні)

Фарби пальчикові “Гамма-Н” /322074/Cr/ “Graft&Joy” 6 кол х 40мл

10 шт.

8

Набір тіста для ліплення 12 кольорів

Маса для ліплення DankoToys MasterDo 12кол по 14гр TMD-02-03/04

10 шт.

9

Набір пензлів 5 шт.

Набір пензлів, поні, 5 шт. (№2,4,6,8,10)

5 шт.

10

Ручки сині

Ручка кулькова 1 мм Trio Neon DC, синя, UNIMAX

15 шт.

11

Набір ручок кулькових  12 кольорів

Набір ручок гелевих 0,7мм NEON + METALLIC у пластиковому пеналі 12кол. KIDS Line, ZiBi

10 шт.

12

Набір ручок гелевих з блискітками 6 кольорів

Набір ручок гелевих 0,7 мм Neon 6кол. ZiBi

10 шт.

13

Набір фломастерів 12 кольорів

Фломастери 12 кольорів Jumbo, ZiBI

20 шт.

14

Олівці кольорові 12 кольорів

Олівці 12 кольорів Kids Line шестигранний корпус ZiBi 00-00072735- Умка

20 шт.

15

Олівець чорнографітний

Олівець графітний з гумкою HB, шестигранний корпус, асорті в смужку,9001-А AXENT

60 шт.

16

Ластик

Гумка м’яка Duo 1185-A, AXENT

20 шт.

17

Стругачка з контейнером

Чинка з контейнером Skyfall 1156-А асорті AXENT

20 шт.

18

Клей ПВА 100 мл

Клей ПВА 100мл супер-ковпачок, JOBMAX, BM.4852, BUROMAX

20 шт.

19

Пряжа в асортименті (червона, біла, чорна) по 100г

Пряжа акрил YarnArt Baby, ярко-зелений №8233

10 шт.

20

Пістолет клейовий

Клейовий пістолет Sigma 8 мм 20 Вт із вимикачем

5 шт.

21

Стрижні для клейових пістолетів

Стержні клейові 8 мм, 12 шт прозорі

30 шт.

22

Стрічка атласна 1см/23м різних кольорів

Стрічка атласна 1см/23м

10 шт.

23

Ножиці канцелярські

Ножиці канцелярські 16см, пластикові ручки, Jobmax, сині BUROMAX

15 шт.

24

Фігурні ножиці різні

Фигурні ножиці

6 шт.

25

Мереживо в асортименті

Мереживна стрічка “Santi”, 12мм, 2м

50 шт.

26

Кольоровий папір 100 аркушів, двосторонній, А4

Набір кольорового паперу A4 80 г/м2 100 аркушів IT-85 “В” Spectra Color (10 кольорів: 100,110,150,170,180,130,210,250,230,220)

6 шт.

27

Полімерна глина 12 кольорів

Полімерна глина “Школярик” 6 кол. 83911901-UA

6 шт.

28

25шт по 8м нитки муліне

Мулине DMC Франція (8м) цвет в асс 7777

3 шт.

29

Розмальовки для дітей

Розмальовка по номерах 220*230мм/12арк “Апельсин” РМ-30-00. 100г/м мікс

30 шт.

30

Альбом для малювання 20 аркушів

Альбом для малювання 20л, на скобе, 100 г/м2, ZB.1423 ZiBi

30 шт.

31

Повітряні кульки 100 шт.

Повітряні кульки Susy Card 50 шт 22 см Асорті (40011585)

3 шт.

32

Гра Мафія

Настільна гра DankoToys DT G52U Мафія

4 шт.

33

Фарби акварель медова 12 кольорів

Акварель 12 кольорів “Захоплення” пласт 200106 ГАММА’UA

15 шт.

34

Папір для фліпчарта по 20 аркушів

Блок для фліпчарту 20л 64*90 проклеєнь білий коробка BUROMAX

20 шт.

35

Набір кольорового двостороннього картону А4

Картон кольоровий А4 двосторонній 10 аркушів дизайнерський  Nota Bene

20 шт.

36

Гофрований папір різнокольоровий

Картон гафро кольоровий А4, 7 арк (7 кольорів) 180г/м2 ZiBi

20 шт.

37

Пастель олійна професійна  24 кольорів

Пастель масляна художня, 24 кольорів, ART Line

20 шт.

38

Стакан-непроливайка

Склянка-непроливайка одне відділення, круглий, пластик, салатовий ZiBi

20 шт.

39

Клей олівець 25

Клей-олівець 25г PVА AXENT

20 шт.

40

Пластилін 16 кольорів

Пластилін CLASSIC 18 кольорів, 360г, KIDS Line

10 шт.

41

Скотч двосторонній

Стрічка клейка 12мм*10м двостороння, BUROMAX

10 шт.

42

Паперові тарілки

Тарілки одноразові паперові білі D20,5см (100шт в пач.)

100 шт.

43

Скотч широкий

Стрічка клейка 48мм*124м*38мкм, DIRECT OFFICE SERVICE

10 шт.

44

Малярний скотч

Стрічка клейка 24мм*20м малярна, AXENT

15 шт.

45

Папір для нотаток

Блок паперу 85х85х80мм не клеєний, Premium, Мікс, DIRECT OFFICE SERVICE

20 шт.

46

Фарба гуашева  250 мл (червона, синя, жовта, чорна, біла)

Фарба гуашева колір асорті 250 мл 403214 Гамма Творчість

15 шт.

47

Клейка модельна маса, 50 г

Клейка маса Faber-Castell TACK-IT 30г (42 квадратики) багаторазова біла, 187053

15 шт.

48

Пластиковий бокс/ємність з кришкою, 60*40*40

Контейнер для зберігання із кришкою 60л (600*400*400мм), STRATA

10 шт.

49

Каремат для йоги ширина – 60 см, довжина – 180 см, товщина – 8 мм

Каремат ПОХІД 10 туристичний 10мм/60х180см EVAPLAST

15 шт.

50

Фольга 10 м

Фольга алюмінієва, 10м 7мкм, БОНУС

15 шт.

51

Помпони 1,5 см (100 шт.)

Набір для декорування “Помпони”, діаметр 20мм, 150 шт. асорті

15 шт.

52

Вата 100 г

Вата Білосніжка медична гігієнічна нестерильна зиг-заг 100 г 1 шт.

15 шт.

53

Відро пластикове 35 л

Відро для сміття пластикове Heidrun Push & Up 35л прямокутне, з кришкою, асорті

6 шт.

54

Пензлик № 16

Набір пензлів “Jumbo kids”: синт. круглі.12; синт. плос.16, у пеналі 2шт. ZiBi

15 шт.

55

Набір магнітів для фліпчарта

Набір магнітів для дошки d-30мм, 6 шт., колір асорті AXENT

10 шт.

 

Все канцелярського приладдя повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.

Постачання канцелярського приладдя в кількості 55 найменування має бути здійснена за рахунок Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, буд.142.

Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:

До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження виду діяльності)
  • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
  • Банківські реквізити – Довідка з банку
  • Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк поставки: після підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін. 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:

 в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя ____________ (назва учасника)» не пізніше 03.10.2023 р. до 17:00.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 03.10.2023 р. розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.

Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою загальною ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.***

*** Специфікації можуть відрізнятися в бік поліпшення якісних/технічних характеристик.

Тендерна форма

Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.

Ми __________________________________________________________________________

(повна назва Учасника)

надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________

Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________

Телефон (факс) ______________________________________

п/п

Найменування

Технічні характеристики

Кількість

Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.)

Вартість всього (грн.)

           
           
           
           
           
           
           

 

 

Всього: ________________ грн. (прописом) з/без ПДВ.

Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____

 

Дата                                                                                           посада, ПІБ, підпис, печать

 

ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ

Цим листом засвідчую, що:

(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)

(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________

(назва організації)

не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.

_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)

Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:

Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,

якщо:

  1. Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або

ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;

  1. Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість, зокрема:

- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для виконання контракту;

- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;

- порушення прав інтелектуальної власності;

- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури закупівлі; або

- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;

  1. Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.
  1. Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;
  1. Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;
  1. Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;
  1. Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu.

Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область