Відкритий тендер на закупівлю ноутбука

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Громадська організація «Центр стійкого місцевого розвитку «Синергія» в рамках проєкту «Розвиток підприємницької діяльності в місті Попасна, шляхом популяризації кращих практик локального бізнесу», який реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю ноутбука.

Дата оголошення про тендер: 13.10.2020

Термін подання тендерних пропозицій: до 27.10.2020

Предметом закупівлі є Ноутбук з такими характеристиками:

Процесор

Об’єм оперативної пам’яті

Діагональ екрану

Операційна система

  • Windows 10

Покоління процесора Intel

Тип оперативної пам’яті

  • DDR4-2666 МГц

Додаткові можливості

  • Веб-камера
    Вбудований мікрофон
    Вбудовані стереодинаміки

Графічний адаптер

  • Интегрований, Intel UHD Graphics 620

Сітьові адаптори

  • Wi-Fi 802.11ac
    Bluetooth 4.2
    Gigabit Ethernet

Зовнішні входиа

  • 2 x USB 3.1 Type-A (5 Гбит/с) / 1 x USB 2.0 / VGA / HDMI / LAN (RJ-45) / комбінований аудіо вхід для навушників та мікрофону / кардридер

Термін доставки закупленого обладнання протягом 20 днів з дня підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники техніки зареєстровані як ФОП 3 групи, не платники ПДВ, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору надання послуг

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 27.10.2020 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ГО «Центр «Синергія» [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_RPP/2020/09/246/DR_назва учасника» до 27.10.2020 року,  а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер: закупівля ноутбука» за адресою: 93300 Луганська область,  м.Попасна. вул. Суворова, буд. 4 у строк до 27.10.2020 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16 години 27.10.2020 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 30.10.2020 р.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Богданов Станіслав телефон +380957229481

 

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «Центр «Синергія» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю ноутбука, згідно з вимогами, висунутими ГО «Центр «Синергія» згідно тендерного оголошення №1 про проведення відкритого тендеру на закупівлю ноутбука 12.10.2020 року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Центр «Синергія», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується виконати роботи ГО «Центр «Синергія» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) без ПДВ.

 

До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору виконання робіт

 

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)