Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та матеріалів для бомбосховищ та безпечних просторів
І. Дата оголошення: 05 лютого 2025 року
ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій:10 лютого 2025 року
ІІІ. Контекст
ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.
З 1 квітня 2024 року ГО ЖКУ реалізує проект «Покращення та розширення життєвонеобхідних послуг для підтримки дітей в Україні» у партнерстві зі Street Child Ukraine за фінансової підтримки Гуманітарного фонду для України. Основною метою проекту є створення та матеріальне забезпечення безпечних просторів для дітей, , які постраждали від конфлікту.
З урахуванням даної мети ГО ЖКУ планує провести закупівлю необхідних канцелярських товарів для дітей, які постраждали від конфлікту.
IV. Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:
1) Перелік закупівель необхідного обладнання та матеріалів
№
|
Найменування товарів
|
Кількість
|
1
|
Повітряний пластилін із 36 кольорів
|
80
|
2
|
Крейда кольорова 20 шт. JUMBO
|
40
|
3
|
Набір розмальовок Dodo Зоопарк, динозаври, принцеси, тваринки
|
80
|
4
|
Набір акрилових фарб Acrylic Paint Set 24 пляшки по 59 мл, папір для малювання, палетка та пензлики 2 штуки
|
16
|
5
|
Кольорові олівці YOVER з м’яким грифелем, 180 кольорів у жерстяній коробці
|
16
|
6
|
Папір А4
|
120
|
V. Вимоги до підрядника
- Зареєстрована юридична особа чи фізична особа-підприємець з кведами: згідно законодавства України, що підтверджують можливість постачання товару відповідно вимогам тендеру
- Постачальник надає підписану при наявності з печаткою цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість товару та послуг*.
*Важливо: Доставка за рахунок постачальника на 8 локацій в Чернігівській обл. с. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ліцей + Простір), с. Добрянка, вул. Центральна, 187-Б (ліцей), с. Андріївка, вул. Михайлівська, 135 (гімназія), м. Корюківка, вул. Бульварна, 13 (Простір), м. Корюківка, вул. Шевченка, 116 А (ліцей № 3), м. Корюківка, вул. Бульварна, 5 (ліцей № 2), м. Корюківка, вул. Шевченка, 54 (ліцей № 1), м. Сновськ, вул. Шкільна 6 (ліцей + Простір), с. Любеч, вул. Преображенська, 31 (ліцей № 1).
3. Наявність необхідних якісних товарів
4. До розгляду будуть прийматись всі цінові пропозиції постачальників за критерієм якість, ціна, але перевагу будуть мати ті, хто зможе поставити максимальну кількість позицій з переліку необхідних матеріалів та обладнання.
VI. Умови роботи та оплати
- Підписується офіційний договір
- Оплата по безготівковому розрахунку
VII. Перелік документів, які необхідно подати:
Для участі в тендері просимо надати:
1. Підписаний рахунок фактуру або цінову пропозицію.
2. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
3. Виписка з ЄР
VIII. Термін подання документів:
Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII. не пізніше 17:00, 10 лютого 2025 року на електронну адресу [email protected]
VIII. Контактна інформація:
Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Скиртенко Ігоря Тел. 095 502 00 71 [email protected]
Увага! Інформація про очікувану вартість товарів та послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.