Відкритий тендер із закупівлі обладнання – Стіл зварювальника із витяжним засобом

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ГО «Кремінська бізнес-асоціація» в рамках грантового проекту «Robota для громади! Покращення конкурентоздатності випускників ДПТНЗ «Привільський професійний ліцей» шляхом створення інноваційних майданчиків підготовки кваліфікованих робітників та розвитку міжрегіонального публічно-приватного партнерства у м. Лисичанську», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання.

Дати оголошення відкритого тендеру:

21.01.2021 — 05.02.2021

Вимоги до постачальника товарів — учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері – мінімум 2 роки, відповідні КВЕДи для здійснення запитуваної діяльності, можливість здійснити організацію заходів і у вказаний строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом.

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:

  1. Стіл зварювальника із витяжним засобом (ССФ-1600 ВУ-160/2 або аналог) – 4 шт.

У вартість пропозиції необхідно включити вартість доставки до м. Кремінна, відділення Нової пошти №1.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця тендеру прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора.

Склад цінової пропозиції:

  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів
  • Копія документу, що підтверджує податковий статус
  • Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається)
  • Оригінал Рахунка-фактури
  • Зразок договору поставки товару
  • Та інші документи, які, на думку підрядника, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо)

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  • Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  • Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  • Якість товару та відповідність очікуванням організатора
  • Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

 Кінцевий термін подання цінової пропозицій: 05 лютого 2021 року до 12.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.

 Вимоги до надсилання цінової пропозиції:

  • Пропозиції повинні залишатися чинними протягом 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття тендерних пропозицій — 05 лютогоа 2021 року

  • Цінові пропозиції в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу grants.ua@undp.org та nadiia.borodina@undp.org із темою листа «Відкритий тендер_грантова угода_№ RPP/2020/08/219/PPP» не пізніше 05 лютого 2021 року (до 10.00).

  • А також в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані за адресою: 92905, Луганська обл., м. Кремінна, пр-т Дружби,15/1, ГО «Кремінська бізнес-асоціація» не пізніше 05 лютого 2021 року (до 12.00).

  • Тендерні пропозиції надані пізніше встановленого терміну не приймаються і повертаються учасниками у запечатаному вигляді.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 06 лютого 2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цього відкритого тендеру бере до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цього відкритого тендеру, надсилаючи документи для участі у відкритому тендері за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його цінову пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть вигідніші умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з вигіднішими для нього умовами.

Деталі: Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +38(095)196-49-66 (керівник проєкту Павло Федик).

 

Голова

ГО «Кремінська бізнес-асоціація» А.Л. Сімонов

печатка)

 

  

 

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                  «____» ____________ року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від _______ до угоди №RPP/2020/08/____/___ (ГО________) щодо участі в тендері на постачання ______________

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

 

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «______», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «______»,  відповідно до наступних умов:

 

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1, характеристики та якість

1

       

2.

Найменування 2, характеристики та якість

1

       

3.

Найменування 3, характеристики та якість

1

       

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.

  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

 

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  4. Зразок договору поставки товару;

  5. Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);

  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю);

  7. Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:

  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:

  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;

  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;

  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

 

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на розробку фандрейзингової стратегії

Експерт/ка з енергоефективності та енергоменеджменту

Тендер на закупівлю обладнання для фарбувального цеху

Конкурс на проведення навчання першої медичної допомоги для персоналу

Конкурс на надання послуг з організації заходів

Тендер на послуги Експерта з підсилення інвестиційної привабливості громад / з супроводу у розробці інвестиційного паспорту громад