Відкритий тендер із закупівлі меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO_People.ua

main_image_2ca307b833c013dbb4a638bc12087558
Відкритий тендер із закупівлі меблів

Громадська організація «Центр інноваційного, соціального, фізичного та інтелектуального розвитку «Піпл.юа»» у межах проекту ««Молодіжний центр для молоді з окупованих територій «People.ua»» за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів.

Дата оголошення про тендер: 17.01.2024

Термін подання тендерних пропозицій: 16:00 31.01.2024

Предметом закупівлі є меблі:

стіл письмовий трансформер– 22 шт.,

стіл письмовий з шухлядами – 6 шт.,

стіл журнальний – 4 шт.,

стільці для конференцій – 50 шт.,

стільці розкладні – 60 шт.,

крісла офісні – 5 шт.,

диван – 1 шт.,

стелаж – 5 шт.,

стіл для кухні – 1 шт.,

стільці кухонні – 4 шт.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються додаток 1 до тендерного оголошення

 Строк надання товарів/ послуг: столів письмових трансформерів – 12 шт., столів письмових з шухлядами – 6 шт., стільців для конференцій – 50 шт., крісел офісних – 5 шт., дивану – 1 шт., стелажів – 2 шт., столу для кухні – 1 шт., протягом 10 днів з моменту укладання Договору поставки на закупівлю та столів письмових трансформерів – 10 шт., столів журнальних – 4 шт., стільців розкладних – 60 шт., стелажів – 3 шт., стільців кухонних – 4 шт. до 31.03.2024.

 У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – м. Запоріжжя, проспект Маяковського, 7 прим. 28

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додаток 2);
  4. Рахунок-фактура 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги/товари тощо)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 30.01.2024.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер  RPP/2023/11/055/CS_назва учасника» до 16:00 31.01.2024 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16.00 години 31.01.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 06.02.2024  року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 Контактна особа: Кузнєцова Альона Сергіївна  телефон +380 96 017 93 20

Дата оголошення: 17.01.2024

3 специфікація меблі
3_proforma_tendernoyi_propozitsiyi_меблі


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук