Відкритий конкурс на закупівлю послуг поліграфії та друку у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lgdc

тендер
Відкритий конкурс на закупівлю послуг поліграфії та друку у 2018 році

Херсонський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з поліграфії та друку у 2018 році.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 18 00  години 04 січня 2018 року до Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська, 19 із темою листа відкритий конкурс на закупівлю послуг з поліграфії та друку.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Оксана Сілюкова (тел.0676180021),    Вікторія Корецька (тел. 0954518365).

 Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

 Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (1);

  • Копії документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

 Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 12 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 12  місяців.

 Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критерію «вартість послуг» та «якість запропонованої послуги». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

 Про результат буде повідомлено після проведення тендеру.

 Додаток 1 до

Умов конкурсу

на закупівлю послуг

тиражування (друку) матеріалів у 2018 році

 Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

     ФОРМА “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (форма подається Учасником на фірмовому бланку)

1

Повне найменування учасників

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

 

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду

закупівлі)

 

7

Адреса:

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

Ел.пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. Пошта контактної особи

 

17

Перелік замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід надавання послуг

 

 

 Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг поліграфії та друку у 2018 році згідно вимог Умов конкурсу.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною специфікацією та цінами:

 

 № п/п

Найменування послуги

Ціна за одиницю, грн

Термін виконання замовлення, робочих днів

Можливість безкоштовної доставки (Так/Ні)

1.

Брошура:

формат: А4, обсяг: 40 сторінок;

  • папір на обкладинку – картон 220 г/м², 4+0, матова ламінація;
  • папір на текст – крейдований 90 г/м², 4+4;
  • наклад – 50 примірників
     

2.

Календар настінний:

Календар А3, папір 200 гр.. 4+0, 13 листів, захисний лак, пружина по короткій стороні, плечико.

     

3.

Листівка А4: Папір крейдований матовий 250 г/м2; 4+4, матова ламінація 1+1

 

     

4.

Буклет:

Папір матовий крейдований 80 г/м2 , печать 4+4; 20 листів; 80 г/м2; сбір на 2 скоби

     

5.

Буклет:

Буклет 210х200 мм розвороті, в складеному вигляді 210х100 мм, папір крейдований глянцевий 130 г, 1 фальц

     

6.

Наліпки кольорові, розмір 105 х 37мм

 

     

7

Видання 1. Кількість сторінок 24, Формат А4, папір Magno Satin 150 гр/м², колір 5+5 (CMYK+Pantone), ламінація матова 1+0 (обкладинка), кріплення на дві скоби, наклад 100 екз.

     

8

Видання 2. Кількість сторінок 48, Формат А5, папір Magno Satin 150 гр/м², колір 5+5 (CMYK+Pantone), ламінація матова 1+0 (обкладинка), кріплення на дві скоби, наклад 100 екз.

     

9

Видання 3. Формат A4, Обкл. 4+0, папір крейдований (Magno Satin) 300 гр/м2, мат. припрес.(Soft touch).  Вн. Бл. 1+1, (Magno Satin) 100 гр/м2,  150 стор. Скріплення ПУР біндер

     

 

 

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вам умовами.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.

Умови розрахунків: по факту надання послуг.

 Дата___________

 ___________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)  


Останні публікації цього розділу:

Відеограф для створення соціальної реклами

Тендер на реалізацію комунікаційної кампанії

Тендер на закупівлю канцелярських товарів та товарів для творчості для дитячих центрів

Тендер на послуги з надання в оренду конференц-залу

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”

Тендер на закупівлю товарів (ФОТО камера, Електричне гончарне коло, Фото принтер, Стільці розкладні, Стіл офісний розкладний, Етажерка на колесах)