Відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lgdc

тендер
Відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів у 2018 році

Херсонський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», оголошує відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів у 2018 році.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 18-00  години 04 січня 2018 року до Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська,19 із темою листа відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Оксана Сілюкова (тел. 0676180021), Вікторія Корецька (тел. 0954518365).

 Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (1);
  • Копії документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

 Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10  місяців.

 Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критерію «вартість товару» та «якість товару».

Про результат буде повідомлено після проведення тендеру.

  Додаток 1 до

Умов конкурсу

на закупівлю канцелярських товарів

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

     ФОРМА “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (форма подається Учасником на фірмовому бланку)

 

1

Повне найменування учасників

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний

статус

 

4

Платник ПДВ

 

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду

закупівлі)

 

7

Адреса:

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

Ел.пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. Пошта контактної особи

 

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю канцелярських товарів у 2018 році згідно вимог Умов конкурсу.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною специфікацією та цінами:

 

 

Назва

Одиниці виміру

Ціна, грн.

Канцелярські товари

   

Папір А4 g/m2

1 пачка

 

Файли А4 40 мкр прозорі глянцеві

1 набір, 100 шт.

 

Папка-реєстратор  A4 70мм

1 шт.

 

Папка-реєстратор А4  50мм

1 шт.

 

Клей-олівець  25г

1 шт.

 

Клей ПВА (100 мл)

1 шт.

 

Скоби загострені № 24

1 набір, 100 шт.

 

Олівець простий

1 шт.

 

Закладки пластикові  прямокутні

1 набір

 

Блок паперу білий 80х80х20 мм

1 набір

 

Ручка кулькова синя/чорна

1 шт.

 

Ручка гелева синя/чорна

1 шт.

 

Серветки для оргтехніки вологі 100 шт

1 набір

 

Коректор-пензлик

1 шт.

 

Підстругачка пластикова

1 шт.

 

Скріпки металеві 25мм

1 набір, 100 шт.

 

Скріпки металеві 28мм

1 набір, 100 шт.

 

USB Флеш 8 Gb

1 шт.

 

USB Флеш 16 Gb

1 шт.

 

Ножиці  21,5см

1 шт.

 

Скотч паперовий 19,5 мм

1 шт.

 

Скотч паперовий 38 мм

1 шт.

 

Скотч офісний 12мм * 10м

1 шт.

 

Фільтр-подовжувач, 5м

1 шт.

 

Стікер 75*75

1 шт.

 

Набір маркерів для фліпчарту  кольоровий

(4 шт в наборі)

 

Блокнот для фліпчарту А-1 (білий), 20 арк.

1 шт.

 

Затиск для паперу (біндер) 25мм

1 шт.

 

Затиск для паперу (біндер) 41мм

1 шт.

 

Затиск для паперу (біндер) 51мм

1 шт.

 

Швидкозшивач картонний

1 шт.

 

Папка-швидкозшивач А4 з прозорим верхом

1 шт.

 

Фарба штемпельна синя синя (50 мл)

1 шт.

 

Резинка (ластік)

1 шт.

 

Щоденник датований А5

1 шт.

 

Лоток горизонтальний (металевий)

1 шт.

 

Лоток вертикальний (металевий)

1 шт.

 

Диск СD-R

1 шт.

 

Планінг 64аркуша

1 шт.

 

Папка на зав’язках для паперу картон

   

Індекси паперові клейкі 15х45/5кол по 20арк

   

 Також підтверджуємо наступні умови постачання товарів:

 

1

Безкоштовна доставка

При купівлі товарів на ____ грн.

2

Виконання замовлення

________ робочих днів

 Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вам умовами.

  1. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  2. Умови розрахунків: по факту постачання товару.

 Дата___________

 ___________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)  


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)