Тримісячна навчальна програма «Комерційний директор в медіа»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olha Valkevych

Курс Комерційний директор
Тримісячна навчальна програма «Комерційний директор в медіа»

Програма від Media Development Foundation допоможе розібратися в основах медіабізнесу, а також заглибитися у тему розбудови комерційного напряму в медіакомпанії і в ефективному управлінні.

Програма «Комерційний директор в медіа» складається з шести ключових блоків.   

  1. Медіа як бізнес. Двотижнева серія тренінгів з основ медіаменеджменту
  2. Курс комерційного директора. Чотиритижневий авторський курс для комерційних директорів в медіа 
  3. Офлайн-стажування у комерційному відділі медіакомпанії (3-5 днів, за бажанням)
  4. Онлайн-воркшопи і Q&A з експертами з ринку. А також офлайн-нетворкінг на MezhyhiryaFest 2021, що відбудеться 3-5 вересня. 
  5. Місячна підтримка ментора-практика у впровадженні змін, налагодженні комерційних процесів у медіа. 
  6. Офлайн-пітчинг проєктної роботи в межах програми, а також плану розвитку комерційного відділу. Ключові експерти програми на пітчингу дадуть зворотний зв’язок на план розвитку напряму. 

Автори курсу комерційного директора в медіа: Валерій Гармаш, СЕО медіахолдингу «Make Sense», Ярослав Кобзар, керівник відділу реклами та спецпроєктів видання «Бабель». Ключові експертки та менторки курсу: Катерина Венжик, керівниця відділу нативної реклами у Liga.net, Тетяна Кулькова, Marketing Director FinTech-журналу PaySpace Magazine, Таїсія Гармаш, Commercial Director та керівник відділу продажів сайту міста Слов’янська 6262.com.ua.  

Що учасники будуть знати та вміти після програми:

  • розбиратися в основних бізнес-моделях сучасних медіаорганізацій і трендах на медіаринку;
  • налагоджувати роботу відділу продажів в медіа: від впровадження основних бізнес-процесів до налаштування роботи команди, впровадження CRM, співпраці з іншими відділами та фрілансерами; 
  • керувати командою: знаходити потрібних людей, ростити професіоналів, розробляти план і бюджет відділу продажів, виставляти KPI і систему мотивацій, впроваджувати зміни;   
  • знати як і вміти продавати послуги і продукти медіа: розробляти медіакіт і цінову політику, розбиратися, якою є вдала і невдала реклама; 
  • технологію продажів та основні методи ведення переговорів з партнерами. Як працювати з клієнтами: досліджувати їх, пітчити ідеї та уникати ідей-кліше, вибудовувати стосунки і довіру, працювати з запереченнями;
  • аналізувати дані: використовувати дашборд у роботі і стратегуванні, розуміти, які метрики важливі відділу продажів, а які — клієнтам, і як з ними працювати.  

Більше деталей та реєстрація за посиланням на сайті програми. З будь-яких уточнювальних запитань звертайтеся до проєктної менеджерки MDF Іри Гоюк: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)