Тендер з логістичного обслуговування заходів проєктів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер з логістичного обслуговування заходів проєктів.
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з логістичного обслуговування заходів проєктів на постійній основі щонайменше впродовж року.
ОПИС ПОСЛУГ: логістичне обслуговування заходу може передбачати, проте не обмежуватись наступним:
- бронювання готелів, квартир або інших видів житла рівня 3-4 зірки в м. Києві;
- організація кава-брейків, харчування (обіди);
- бронювання квитків на всі види транспорту;
- замовлення таксі;
- виготовлення друкованих роздаткових матеріалів;
- оренда приміщення для тренінгів в м. Києві;
- оренда техніки/обладнання для заходів в м. Києві.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, специфікація згідно опису послуг, реєстраційні документи, детальна цінова пропозиція/портфоліо відповідно до категорії послуг;
- документи заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18:00 10 березня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_логістичне обслуговування заходів».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Покотило Ліни за електронною адресою: [email protected].