Тендер на закупівлю виробів медичного призначення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth(3)
Тендер на закупівлю виробів медичного призначення

Благодійна організація «Благодійний фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» шукає виробників/постачальників виробів медичного призначення на умовах тендеру в рамках проєкту «Життєво важлива, гендерно чутлива та інклюзивна допомога у сфері СРЗ та ГОН для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі», що реалізується Благодійним Фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Склад тендерної документації – дане оголошення.

Найменування предмету закупівлі

Придбання виробів медичного призначення (кількість кожного найменування та технічні характеристики зазначено нижче).

№№

Найменування

Кільк.

Технічні характеристики

1

Пересувна безтіньова лампа

8

освітленість: ≥140,000Lux; колірна температура: 3800 ± 300K ~ 4800 ± 300K; глибина освітлення: ≥1300 мм; випромінювання: 380Вт / м²; розмір світлового поля: 150 ~ 200мм; термін служби світлодіодів: не менше 50,000 годин; регулювання яскравості;зЗагальне споживання енергії: 100Вт

2

Пересувна лампа

3

діаметр світлового поля 90 – 120 мм; освітленість 70000-120000 Lux; кольорова температура 4500K; рівні яскравості 10

3

Стерилізатор повітря (стерилізатор медичний для інструментів)

2

для проведення сушіння, знезараження та стерилізації сухим гарячим повітрям різних типів інструментів; камера стерилізатора та завантажувальні лотки виготовлені з жаростійкої нержавіючої сталі; корисний об’єм  100 л; температура: 50-200°С, напруга мережі 220 В, потужність 2,5 кВт

4

Підставка під стерілізатор

2

має бути сумісною зі стерилізатором; призначена для установки на неї стерилізатору повітряного  для подальшої експлуатації; каркас підставки розбірний, виготовлений зі сталевої профільної труби з порошковим покриттям

5

Багатофункціональний універсальний акушерський стіл з електричним приводом (швидко трансформується в крісло гінекологічне)

1

тип ложе  3-секційне (трансформація в гінекологічне крісло); розміри верхньої частини столу – ложе (Д×Ш) 1780×600 мм, висота верхньої частини столу від підлоги 680-880 мм; діапазон переміщення вгору вниз 200 мм;  Тренделенбург 20°; зворотній Тренделенбург 8°; нахил секції спинної вгору 45°; нахил секції спинної вниз 7°; максимальне безпечне навантаження 160 кг

6

Крісло гінекологічне для осіб з інвалідністю (з електроприводом)

6

з електроприводом, ручним пультом керування; комплектація: утримувачі для ступнів, нижня секція, чаша з нержавіючої сталі; підколінки з м’якою оббивкою, підлогова педаль

8

Ліжко післяопераційне

5

габаритні розміри, Д х Ш, (см): 210/98; розміри ложа, Д х Ш, (см):196/84; кількість секцій – 4; привід – електро; регулювання ліжка за висотою; корисне навантаження, (кг) –  до 200; електрозпоживання, (В/Гц) – 220/50; змінний діапазон кутів нахилу секцій: головної секцій  0°-85°, ножної секцій  0°-40°, кути Тренделенбурга, анти-Тределенбурга

9

Каталка з підйомним механізмом

5

2-х секційна матрацна платформа; пневматичне регулювання секції спини; гідравлічне регулювання висоти та положень Тренделенбург / Антитренделенбург; бічні поручні- обмежувачі, що складаються вздовж каталки; телескопічна інфузійна стійка (регулювання висоти в 3-х позиціях, максимальна висота 1050 мм); колеса діаметром 200 мм і  додаткове 5-те колесо  для покращення маневреності каталки
центральна гальмівна система; в’язкоеластичний матрац з пінополіуретану високої щільності, висота 10 см для оптимального комфорту та ергономіки; зовнішні розміри ліжка 2110 x 880 мм; розміри ложа пацієнта 1890 x 680 мм; регулювання висоти 515 – 820 мм; кут нахилу секції спини 90º;  Тренделенбург / антиТренделенбург  ±16º; максимальне навантаження 317 кг

10

Стіл маніпуляційний

10

для розміщення витратних матеріалів, медикаментів та інструментів;  з висувним ящиком; матеріал – метал; габаритні розміри 590*420*880 мм

11

Шафа для медикаментів

10

двостулкова з сейфом; каркас шафи виготовлений із металевого профілю та пофарбований білою порошковою фарбою; нижня частина виконана цільнометалевою і замикається на ключ; верхні двері фіксуються за допомогою магнітів; усередині сейфа  – металева полиця

12

Стілець медичний оглядовий для лікаря

10

матеріал каркасу – cталь з полімерним покриттям; діапазон регулювання висоти 430÷560 мм

 

Очікуваний термін постачання виробів медичного призначення: до 30 листопада 2024 р.  

Важливо! Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.

Гарантійний термін (строк) Товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців, а також він повинен бути новим, та таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався.

Вартість кожної одиниці медичного обладнання (далі по тексту – Товар) має включати складову доставки до міст призначення.

Міста доставки: Дніпропетровська область: м. Павлоград, м. Новомосковськ

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника:

  • право на здійснення підприємницької діяльності;
  • наявність відповідних КВЕДів для здійснення діяльності. 

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:

  • підприємства (ТОВ, ПАТ, ПрАТ, ПП тощо) – копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довідка про банківські реквізити;
  • фізичної особи – підприємця (ФОП) на єдиному податку – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Виписки з Реєстру платників єдиного податку, довідка про банківські реквізити;
  • фізичної особи – підприємця (ФОП) на загальній системі оподаткування – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довідка про банківські реквізити.

Особливі умови

  • БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» залишає  за собою право вимагати від учасників тендера додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам технічного завдання даного тендеру.
  • Учасники фактом участі у тендері:
  • визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості;
  • безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином.

Форма  та порядок оплати

Валюта пропозиції – українська гривня.

Валюта оплати – українська гривня.

Розрахунки за Товар проводяться в безготівковій формі згідно наступного графіку: авансовий платіж 70% впродовж 5-и банківських днів після підписання договору, післяплата 30% впродовж 3-х банківських днів після підписання  Сторонами видаткової накладної.

Термін незмінності умов  Надані учасниками тендеру тендерні (фінансові) пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж 30 календарних днів.

Правила оформлення тендерної пропозиції – перелік необхідних документів:

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою (за наявності);
  • вчасно надіслані електронною поштою.

Критерії вибору переможців

  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
  • Раціональна фінансова пропозиція. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією буде визначено тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою.

Розглядаються пропозиції як від фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ так і юридичних осіб платників ПДВ.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Переможці тендеру отримають електронні листи та/або телефонні дзвінки з відповідною інформацією.

Кількість можливих переможців:

Тендер передбачає можливість декількох переможців.

БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» залишає за собою право призначити основного та резервного постачальника (або кількох резервних постачальників) для придбання необхідних товарів.

БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» може змінити кількість для фінальної закупівлі деяких найменувань  після отримання цінових пропозицій.

БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

Кінцевий термін подання заявок  – Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну подання заявок, а саме після 29 вересня 2024 р. (23:59), розгляду не підлягають.

Спосіб отримання заявок – електронною поштою на адресу: [email protected] та [email protected] з темою листа: «Документи на тендер. Медичне обладнання».

Контактна особа – Анжеліка Мазньова, тел. +38 (050) 543 99 11; [email protected]

БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» працює відповідно до політики рівних можливостей, тому наймає на роботу кваліфікованих фахівців з різних секторів суспільства, незалежно від їх соціально-демографічних характеристик і індивідуальних переваг.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з проведення медіа кампанії

Тендер на проведення модерації сесії опрацювання ефективної організаційної структури (по Мінцбергу) молодіжної організації “Пласт"

Конкурс з вибору постачальника вогнегасників та пожежних щитів у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника стелажів та шаф у заклади освіти

Конкурс на закупівлю тренерських послуг для проведення тренінгу “Ефективна координація гуманітарного реагування та участь громад в умовах війни”

Конкурс на закупівлю тренерських послуг з проведення навчання з домедичної допомоги