Тендер на закупівлю товарів для надання благодійної допомоги родинам з дітьми

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

умпд
Тендер на закупівлю товарів для надання благодійної допомоги родинам з дітьми

18/07/2022

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі – ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю товарів для надання благодійної допомоги родинам з дітьми, які постраждали внаслідок воєнних дій в Україні для реалізації проєкту «Екстрене реагування на потреби незахищених сімей з дітьми, які постраждали від загострення бойових дій в Україні через підтримку гарячої лінії», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГС «Українська мережа за права дитини».

Перелік товарів:

Набір №1:

  1. мило тверде 70 грм.
  2. шампунь 400 мл.
  3. пральний порошок 9 кг.
  4. дезодорант 150 мл.
  5. гігієнічні прокладки 40 шт., в упаковці
  6. зубна паста 100 мл.
  7. зубна щітка
  8. рушник банний, 50*90 см.
  9. туалетний папір – 4 рулона в упаковці
  10. засіб для миття посуду, 1 літр
  11. пакет міцний 45*75 см.

Набір №2:

  1. Памперси Huggies Classic, розмір 3 – 58 шт.
  2. Памперси Huggies Classic, розмір 5– 58 шт.
  3. пакет міцний 45*75 см.

Набір №3:

  1. комплект постільної білизни
  2. (2 наволочки 50х70 см, підковдра 140×200 см, простирадло 140×200см)
  3. подушка пір`яна, 50х70 см.
  4. ковдра стьобана (бязь/силікон), 140х200 см
  5. пакет міцний 45*75 см.

Набір №4:

  1. тарілка обідня, 19 см.
  2. тарілка супова, 23 см.
  3. кружка/чашка, 250 мл.
  4. виделка столова – 3 шт., в упаковці
  5. ложка столова- 3 шт., в упаковці
  6. каструля, 16 см, 2.1 л.
  7. сковорода 26 см, без кришки
  8. пакет міцний 45*75 см.

Набір №5:

  1. зошити в косу лінію 12 стр.
  2. зошит в клітинку 12 стр.
  3. зошити в лінію 24 стр.
  4. зошит в клітинку 24 стр.
  5. зошит в клітинку 36 стр.
  6. зошит в лінійку 36 стр.
  7. олівці кольорові, 48 кольорів
  8. фарби акварель, 12 кольорів
  9. пластилін,  7 кольорів
  10. клей пва, 200 мл.
  11. ножиці, 21 см., ручки з гумовими вставками
  12. кольоровий папір А4, 10 кольорів
  13. кольоровий картон А4, 10 кольорів
  14. альбом для малювання, 36 сторінок
  15. обкладинки для зошитів, прозорі, 10 шт. в наборі
  16. ручка кулькова, сині
  17. олівець графітний з гумкою
  18. гумка м’яка
  19. чинка пластикова з контейнером
  20. набір пензликів, 5 штук в наборі
  21. лінійка пластикова ,прозора, 30 см.
  22. циркуль в чохлі
  23. щоденник шкільний
  24. пенал шкільний
  25. пакет міцний 45*75 см.

Набір №6:

  1. сумка для взуття 46 * 33 см.
  2. рюкзак для школи

Умови оплати:

Перші 50% від суми Специфікації сплачуються Замовником (ГС «УМПД») протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником (УМПД) після поставки Товару в повному обсязі протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних.

Вимоги до Участників:

  • учасник повинен надати письмову згоду на надання зразків запропонованого товару на вимогу замовника.
  • учасник повинен надати всі сертифікати якості товару, який зазначений у специфікації,

відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для товарів даного роду чинним законодавством України;

До участі в тендері запрошуються:

- фізичні особи-підприємці;

- юридичні особи, організації.

Умови доставки:

  1. Доставка буде здійснюватися в м.Київ.
  2. Замовник (ГС «УМПД») сплачує доставку за свій рахунок.
  3. Кожен товар повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати специфікації.
  4. Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи: товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, видаткову накладну.

Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
  • Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать) (Додаток №1);
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника податку;
  • Копія платіжного доручення про сплату єдиного податку;
  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
  • Фінансова звітність за 2020 або 2021 роки діяльності компанії або декларація для ФОП.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected]
  • До тендерної пропозиції (Додаток №1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхиллено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.

Комерційні пропозиції просимо надати:

- до 13.00 год. 01 серпня 2022 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

- о 13.00 год. 02 серпня 2022 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Постачальнику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Закупівля імітатора тепла та диму та аналізатора радіочастотного випромінювання

Конкурс на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників таборової програми "Голосний кемп"

Закупівля тестерів ліній зв'язку, тепловізорів, розумних датчиків та ін.

Закупівля тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, програматорів ОПС та ін.

Послуги із виготовлення відеоролика

Тендер з надання послуг капітального ремонту громадської вбиральні у місті Волочиськ (Продовжено)