Тендер на закупівлю сертифікатів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

УМПД лого 3 (UA Black).png
Тендер на закупівлю сертифікатів

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД» або Замовник), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на поставку товарів для реалізації проєкту «Мінімальний пакет інтегрованих соціальних послуг для сімей з дітьми», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГС «УМПД».

Перелік та найменування товарів: визначено у Додатку 1 до цього Оголошення

Кінцевий строк поставки товару: до 30 календарних днів з моменту укладання відповідних договорів. Сертифікати поставляються партіями.

Місце поставки товару: визначено у Додатку 1 до цього Оголошення, точні адреси будуть вказані Замовником під час укладання відповідного договору/договорів.

Умови оплати:

100% післяплата отриманих товарів здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Замовником відповідних накладних. 

Вимоги до поставки товарів:

  • товари, що постачатимуться, повинні відповідати обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченим для товарів даного роду чинним законодавством України;
  • товари, що постачатимуться, повинні відповідати мінімальнм технічним характеристикам, вказаним у частині «Специфікація» Додатку 1 до цього Оголошення

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Склад тендерної пропозиції:

Перелік документів, які Учасники тендеру повинні надати як частину їхньої пропозиції.

  1. Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції. Учасники тендеру повинні вказати запропоновані ціни у відповідних таблицях (частина «Специфікація» Додатку 1 до цього Оголошення) та подати свої цінові пропозиції за підписом та печаткою (у разі використання) у складі тендерних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу: Учасник надає цінову пропозицію без урахування ПДВ.  Організація проводить тендер у рамках впровадження проєкту, який фінансується міжнародними організаціями (донорами) та не є платником ПДВ. Тому розглядаються цінові пропозиції без урахування  ПДВ 20% , що є виконанням вимог донорів проєкту.
  2. До складу своєї тендерної пропозиції Учасники повинні також надати реєстраційні, установчі, організаційно-розпорядчі та інші документи, згідно з наступним переліком:
  • належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка, у разі використання) (додаток №1 до Оголошення про проведення Тендеру);
  • копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 
  • копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
  • копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);
  • документи, що підтверджують успішний досвід надання аналогічних послуг Учасником, а саме: 
  • копії договору/договорів з предметом, аналогічним до предмету закупівлі цього Тендеру,  з усіма додатками, актами наданих послуг, що становлять його (договору) невід’ємну частину або листи-відгуки/рекомендаційні листи про успішне виконання аналогічних договорів/надання аналогічних послуг або референс-листи (документ за підписом Учасника, що містить перелік компаній, яким надавались відповідні послуги, включно з їх найменування та контактами відповідальних осіб для отримання відповідних рекомендацій). Вищезгадані документи повинні бути надані за останній період, що не перевищує 3 (три) роки з дня публікації Оголошення про проведення Тендеру;
  • перелік магазинів/сайтів де можна здійснити покупку за наданим сертифікатом;
  • перелік товарів, що можуть бути замовлені за сертифікатами, відповідно до груп товарів; 
  • будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

Вище наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Учасник тендеру не надасть будь-який з вищезазначених документів, його тендерна пропозиція  не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів тендерна пропозиція може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  1. Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі (doc./excel.) на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected]
  2. Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected], ставлячи в копію [email protected]
  3. Всі надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Звертаємо вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними для перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник тендеру.
  5. До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Пропозиції, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  6. Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів, що сплачуються або повинні бути сплачені.

Тендерні пропозиції просимо надати:

до 18.00 год. 31 жовтня 2025 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

о 09.00 год. 03 листопада 2025 року.

Реалізацію Договору буде доручено Постачальнику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]

Додаток 1 до цього Оголошення, який містить Тендерну форму та Специфікації, ви можете завантажити за посиланням


Останні публікації цього розділу:

Пошук фахівця для надання послуг з підготовки фінального аналітичного звіту за результатами Оцінки Потреб

Запит комерційних пропозицій щодо закупівлі послуг з оренди конференц-залу, організації харчування та послуг з розміщення в готельних номерах

Тендер на закупівлю віконного текстилю та аксесуарів

Конкурс на оренду квартири для TFM в м. Миколаєві

Комерційні можливості: Технічні рідини та аксесуари для автомобілів

Закупівля послуги водіїв з автомобілем для забезпечення роботи мобільних груп у Запорізькій, Дніпропетровській, Миколаївській, Чернігівській, Сумській, Харківській та Херсонській областях