Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки “Онлайн трекер реформ в Україні”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Zabrodskyy

tender_ntylth8 (1)
Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки “Онлайн трекер реформ в Україні”

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ “ТЕХНОЛОГІЇ ПРОГРЕСУ” 

ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ

З РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ВЕБ-СТОРІНКИ 

“ОНЛАЙН ТРЕКЕР РЕФОРМ В УКРАЇНІ” 

в рамках проєкту 

РОЗВИТОК ПІДЗВІТНОСТІ: ПОСИЛЕННЯ РАМКИ ПОЛІТИК В УКРАЇНІ У СПІВПРАЦІ З ГЛОБАЛЬНИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ[1]

11.12.2024

1. ГО “Технології прогресу” оголошує тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки “Онлайн трекер реформ в Україні” для вебсайту ГО “Технології прогресу” (https://uaprogress.tech/) в рамках проєкту «Розвиток підзвітності: посилення рамки політик в України у співпраці з глобальними інституціями». 

Предмет закупівлі та очікувані результати 

2. Предметом закупівлі є роботи з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки “Онлайн-трекер реформ в Україні” для вебсайту ГО “Технології прогресу” (https://uaprogress.tech/). Відповідна інформаційно-аналітична веб-сторінка міститиме наступну інформацію:

    • Інформацію про заходи реформ, які прив’язані до отримання Україною макрофінансової допомоги в рамках програм міжнародної фінансової підтримки, а саме Ukraine Facility Plan (від ЄС), The Extended Fund Facility (від МВФ) та Development Policy Loan – DPL (від Світового банку), з фокусом на питання державного управління і запобігання корупції, митної справи та управління державним майном;
    • Інформацію про стан надходжень макрофінансової допомоги в рамках вище зазначених програм міжнародної фінансової підтримки, а також потенційні ризики затримки / ненадходження очікуваної фінансової допомоги;
    • Реакції ключових стейкхолдерів на стан та якість впровадження заходів, визначених вище зазначеними програмами міжнародної фінансової підтримки.

3. Очікувані результати виконання робіт:

  • Веб-сторінка “Онлайн-трекера реформ” розроблена у фреймворку Astro, який відповідає поточній специфікації сайту https://uaprogress.tech, відповідно до вимог Додатку 4 цього Оголошення.

4. Детальний опис обсягу робіт, очікуваних результатів та вимог до очікуваних результатів виконання робіт викладено у Додатку 4.

5. Строк виконання робіт: 02.01.2025 – 01.09.2025.

6. Місце виконання робіт: Київ, Україна

 

Порядок подачі пропозицій

7. Кінцевий термін подання пропозицій: 24.12.2024 включно. У разі, якщо пропозиція учасника надійшла після спливу кінцевого терміну подання пропозицій, така пропозиція не приймається до розгляду та оцінки.

8. Пропозиція подається українською мовою в електронному вигляді на адресу електронної пошти [email protected] з темою листа “Барометр змін_Тендер з розробки Трекера реформ”.

9. Документи пропозиції учасника повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника, яка має права на підпис такої пропозиції. 

10. Документи пропозиції  можуть подаватися у вигляді завірених відсканованих копій або з електронним підписом/ КЕПом на весь пакет документів.

11. У випадку виникнення питань, учасник може звернутися з відповідним запитом за адресою електронної пошти [email protected] до 16.12.2024 включно.

12. Перелік документів до подання пропозиції учасником:

  • документи на підтвердження відповідності учасника до кваліфікаційних вимог згідно з Додатком 1, Додатком 2 та Додатком 3,
  • запропонований концепт рішення (технічна пропозиція) має містити опис:

Етап 1: Первинна розробка (MVP)
1.1. Створення плану розробки.
1.2. Розробка адміністративної панелі управління контентом.
1.3. Розробка MVP сторінки з інструментами:

  • “Барометр змін”;
  • “Найближчі заходи в рамках отримання міжнародної допомоги”;
  • “Збір зворотного зв’язку”.

1.4. Тестування MVP, збір зворотного зв’язку, виправлення недоліків.

Етап 2: Повноцінний запуск сторінки
2.1. Інтеграція другої групи інструментів:

  • “Моніторинг надходжень фінансової підтримки”;
  • “Актуальні реакції стейкхолдерів”;
  • “Довідкова інформація”.

2.2. Вдосконалення функціоналу на основі відгуків користувачів.
2.3. Проведення комплексного тестування.
2.4. Коригування UX/UI відповідно до рекомендацій.

Етап 3: Підтримка та доопрацювання (за потреби)
3.1. Забезпечення безперебійної роботи сторінки.
3.2. Консультації для адміністраторів порталу.
3.3. Внесення змін відповідно до нових потреб чи відгуків користувачів.

  • довідка про відсутність підстав відхилення пропозиції учасника згідно з Додатком 5,
  • комерційна пропозиція за формою згідно з Додатком 6,
  • документ, що підтверджує повноваження особи на підписання пропозиції,
  • інші документи, які учасник вважає необхідним подати для посилення своєї пропозиції. 

13. ГО «Технології прогресу» залишає за собою право надіслати запит на надання додаткової інформації від учасників тендеру.

Визначення переможця

14. Критерії оцінки пропозицій:

14.1.Вимоги щодо досвіду Надавача послуг:

Надавач послуг повинен мати досвід реалізації щонайменше двох подібних проектів за останні три роки, які відповідають завданням проекту Інформаційно-аналітична веб-сторінка “Онлайн трекер реформ в Україні”, а саме, Надавач послуг, у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію, яка б підтверджувала, що реалізовані проекти включали наступне:

  • Розробку інформаційно-аналітичних веб-ресурсів з використанням поширених технологій фронтенду та бекенду, а також візуалізації аналітичної інформації;
  • Забезпечення надійності та відмовостійкості;
  • Забезпечення захисту інформації та відповідності вимогам інформаційної безпеки.

Досвід розробки веб-ресурсів для проєктів для суб’єктів державного сектору економіки, державних реформ, проєктів МТД та інших проєктів публічного сектору (включно з ГО) та наявність позитивних відгуків від відповідних замовників буде перевагою.

14.2. Вимоги щодо Кваліфікації персоналу:

Надавач послуг повинен мати команду фахівців, які відповідають завданням проекту Інформаційно-аналітична веб-сторінка “Онлайн трекер реформ в Україні”, а саме, Надавач послуг, у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію, яка б підтверджувала, кваліфікацію фахівців, які передбачається залучити для надання послуг. Кваліфікація запропонованої команди для виконання вказаних послуг буде оцінена на підставі переліку фахівців, яких учасник пропонує на реалізацію проекту, та наданих резюме запропонованих фахівців. Резюме, зокрема, мають містити наступне:

  • інформацію щодо технологічного стеку з яким запропоновані фахівці мають досвід роботи;
  • інформацію щодо рівня кваліфікації фахівців (Junior, Middle, Senior) та їх спеціалізація;
  • інформацію щодо досвіду роботи фахівців ;
  • інформацію щодо проєктів для суб’єктів державного сектору економіки, державних реформ, проєктів МТД та інших проєктів публічного сектору (включно з ГО), в яких був залучений фахівець.

Організатору тендеру видаєтеся необхідним щонайменше такий склад команди фахівців для успішної реалізації проекту: проєктний менеджер, бізнес-аналітик, розробник, UX/UI дизайнер. При цьому в учасника залишається право запропонувати власне бачення команди фахівців для успішної реалізації проекту. Кількісний склад команди має бути достатнім для реалізації проекту в зазначені строки.

Надання сертифікатів/дипломів, які підтверджують кваліфікації фахівців є обов’язковим.

14.3. Вимоги щодо відповідності запропонованого рішення технічним вимогам

Надавач послуг у складі своєї пропозиції повинен запропонувати опис можливого варіанту рішення, яке, в тому числі, має відображати наступні аспекти:

  • функціональні можливості, визначені в Додатку 4 “Технічні вимоги”.
  • нефункціональні вимоги, а саме надійність, відмовостійкість, швидкодія, захист інформації, інформаційна безпека та інші, визначені в Додатку 4 “Технічні вимоги”.

14.4. Вага визначених критеріїв у процесі визначення переможця

  • Досвід Надавача послуг (успішного виконання аналогічних робіт) (Критерій 1). Вага критерію – 40%, 
  • Кваліфікація персоналу учасника  (Критерій 2). Вага критерію – 20%, 
  • Відповідність запропонованого рішення Технічним Вимогам (Критерій 3). Вага критерію – 20%,
  • Відповідність пропозиції вимогам до надання технічної підтримки та консультаційного супроводження (Критерій 4). Вага критерію – 10%,
  • Відповідність пропозиції Календарному плану (“Таймлайну робіт”) (Критерій 5). Вага критерію – 10%. 

За однакової відповідності критеріям (рівній кількості балів, %) перевагою буде нижча цінова пропозиція.

15. ГО «Технології прогресу» залишає за собою право продовжити або призупиняти проведення тендеру у разі настання форс-мажорних обставин, які унеможливлюють або суттєво ускладнюють належне проведення тендеру.

16. ГО «Технології прогресу» не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. ГО «Технології прогресу» залишає за собою право відхилити пропозиції всіх учасників тендеру.

17. Строк визначення переможця – протягом до 5 (п’яти) робочих днів з дати спливу кінцевого терміну подання пропозицій. Цей строк може бути продовжено в залежності від тривалості адміністративних процедур. Результати тендеру буде повідомлено всім учасникам тендеру електронною поштою. 

18. До моменту підписання договору про закупівлю ГО «Технології прогресу» не несе жодних зобов’язань по відношенню до (потенційних) учасників закупівлі.

Повний текст Оголошення про тендер з додатками: 2024.12.11_Оголошення про тендер.

[1] Проєкт став можливим завдяки підтримці американського та британського народів, наданій Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та UK International Development в рамках ініціативи «Сприяння доброчесності у публічному секторі (Pro-Integrity)».


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер № 2 із закупівлі спеціалізованого тифлотехнічного обладнання для людей з порушенням зору

Тендер на послуги перевезень (подовжено)

Тендер з вибору компанії/організації на проведення офлайн тренінгів на тему: «Надання домедичної допомоги»

Тендер на проведення онлайн консультацій за двома темами

Конкурс на закупівлю ноутбуків

Грантова та Навчальна програми Агро-бізнес навичок