Тендер на закупівлю “Послуги з цифрової реконструкції об’єктів культурної спадщини у межах виконання міжнародного проєкту “Цифрова трансформація для розбудови потенціалу культурної спадщини в Литві, Польщі та Україні” (DGTRAN)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VolynFoundation

prostirtender tender 1 (8)
Тендер на закупівлю “Послуги з цифрової реконструкції об’єктів культурної спадщини у межах виконання міжнародного проєкту “Цифрова трансформація для розбудови потенціалу культурної спадщини в Литві, Польщі та Україні” (DGTRAN)

В рамках реалізації міжнародного проєкту “Цифрова трансформація для розбудови потенціалу культурної спадщини в Литві, Польщі та Україні” (DGTRAN),  №101056312-DGTRAN-CREA-CULT-2021-COOP – комплексні послуги з розробки деталізованих 3D-моделей архітектурних об’єктів та їхнього оточення з використанням передових технологій, включаючи запікання текстур для візуалізації у фотореалістичному форматі з подальшою інтеграцією та демонстрацією у 3D ігровому середовищі для створення повноцінного іммерсивного 3D-досвіду, Громадська організація “Волинська Фундація”  (далі – Замовник) оголошує тендер на дані послуги.

Просимо надсилати комерційні пропозиції Учасників на електронну адресу: [email protected] не пізніше 20.12.2023 року 15:00 із поміткою у назві “Цінова пропозиція”.

Контактна особа для зв’язку: 

Данильчук Анна Леонардівна (голова Громадської організації “Волинська Фундація”), тел. +380997914807.

Адреса Замовника: 43025, Волинська обл., місто Луцьк, проспект Волі 21-А.

Валютою цінової пропозиції є Євро у гривневому еквіваленті на день підписання акту прийому-передачі виконаних робіт/наданих послуг.

Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією, надіславши Замовнику: 

  • Форма цінової пропозиції, що наведена у Додаток 1 ;
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(рів) не раніше 3-х річної давності.
  • Підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що наведені у Додаток 2  до тендерної документації;
  • Статут, виписка, витяг з ЄДР та витяг платника податку та інші установчі документи (залежно від організаційно-правової форми Учасника та системи його оподаткування), що підтверджують наявність законної підстави для участі, підписання договору та надання оголошених  Послуг;
  • Заповнений проєкт Договору про надання послуг, що наведений у Додаток 3;
  • Дипломи про освіту, свідоцтва, сертифікати, що підтверджують компетентність у даній сфері.

Всі документи мають бути скріплені підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника. 

Розгляд цінових пропозицій та повідомлення про результати відбору буде здійснено: 28.12.2023 року.

Невід’ємною умовою проведення тендеру має бути надходження цінових пропозицій від 1 та більше Учасників.

Основними критеріями для відбору будуть: “Ціна”, “Умови виконання”, “Строк виконання”.

Замовник закупівлі залишає за собою право запитувати в Учасника додаткову інформацію та документи, що стосується предмету закупівлі. Термін подання додаткових документів не має перевищувати три робочі дні.


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій обладнання для тренінгів з першої медичної допомоги та тренінгів з питань охорони та безпеки.

Тендер на Резервні генератори для офісів Mercy Corps / Invitation to Bid for Backup Generators for Mercy Corps Offices

Національний конкурс на підтримку культурних проєктів у боротьбі з корупцією

Закупівля робіт з встановлення електричного обладнання, монтаж та підключення до електричної мережі інвертора з акумуляторними батареями, блоком керування високовольтних батарей та стійкою для складання високовольтних батарей

Тендер на закупівлю інверторів та акумуляторних батарей

Запит на закупівлю теплиць та булер'янів