Тендер на закупівлю “Послуги з цифрової реконструкції об’єктів культурної спадщини у межах виконання міжнародного проєкту “Цифрова трансформація для розбудови потенціалу культурної спадщини в Литві, Польщі та Україні” (DGTRAN)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VolynFoundation

тендер tender 1 (8)
Тендер на закупівлю “Послуги з цифрової реконструкції об’єктів культурної спадщини у межах виконання міжнародного проєкту “Цифрова трансформація для розбудови потенціалу культурної спадщини в Литві, Польщі та Україні” (DGTRAN)

В рамках реалізації міжнародного проєкту “Цифрова трансформація для розбудови потенціалу культурної спадщини в Литві, Польщі та Україні” (DGTRAN),  №101056312-DGTRAN-CREA-CULT-2021-COOP – комплексні послуги з розробки деталізованих 3D-моделей архітектурних об’єктів та їхнього оточення з використанням передових технологій, включаючи запікання текстур для візуалізації у фотореалістичному форматі з подальшою інтеграцією та демонстрацією у 3D ігровому середовищі для створення повноцінного іммерсивного 3D-досвіду, Громадська організація “Волинська Фундація”  (далі – Замовник) оголошує тендер на дані послуги.

Просимо надсилати комерційні пропозиції Учасників на електронну адресу: [email protected] не пізніше 20.12.2023 року 15:00 із поміткою у назві “Цінова пропозиція”.

Контактна особа для зв’язку: 

Данильчук Анна Леонардівна (голова Громадської організації “Волинська Фундація”), тел. +380997914807.

Адреса Замовника: 43025, Волинська обл., місто Луцьк, проспект Волі 21-А.

Валютою цінової пропозиції є Євро у гривневому еквіваленті на день підписання акту прийому-передачі виконаних робіт/наданих послуг.

Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією, надіславши Замовнику: 

  • Форма цінової пропозиції, що наведена у Додаток 1 ;
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(рів) не раніше 3-х річної давності.
  • Підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що наведені у Додаток 2  до тендерної документації;
  • Статут, виписка, витяг з ЄДР та витяг платника податку та інші установчі документи (залежно від організаційно-правової форми Учасника та системи його оподаткування), що підтверджують наявність законної підстави для участі, підписання договору та надання оголошених  Послуг;
  • Заповнений проєкт Договору про надання послуг, що наведений у Додаток 3;
  • Дипломи про освіту, свідоцтва, сертифікати, що підтверджують компетентність у даній сфері.

Всі документи мають бути скріплені підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника. 

Розгляд цінових пропозицій та повідомлення про результати відбору буде здійснено: 28.12.2023 року.

Невід’ємною умовою проведення тендеру має бути надходження цінових пропозицій від 1 та більше Учасників.

Основними критеріями для відбору будуть: “Ціна”, “Умови виконання”, “Строк виконання”.

Замовник закупівлі залишає за собою право запитувати в Учасника додаткову інформацію та документи, що стосується предмету закупівлі. Термін подання додаткових документів не має перевищувати три робочі дні.


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на придбання гриля Big Green Egg Large

Запит цінової пропозиції на придбання холодильної шафи на 1 м3, кондитерської вітрини та мікрохвильової пічки

Запит цінової пропозиції на придбання термоблендера

Запит цінової пропозиції на придбання морозильної шафи вертикальної та занурювальних блендерів

Запит цінової пропозиції на придбання стіл відстійник, шпилька пекарська з деко, стіл робочий нержавійка та стіл робочий розкладний

Запит цінової пропозиції на придбання кухонна машина Kenwood KCL 95.004 SI Cooking Chef XL