Тендер на закупівлю послуг з проведення загальнонаціонального репрезентативного опитування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SPAukma

тендер_Монтажна область 1-2
Тендер на закупівлю послуг з проведення загальнонаціонального репрезентативного опитування

Громадська організація «Школа політичної аналітики НаУКМА» в рамках реалізації проєкту за підтримки Pact Inc., оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з проведення загальнонаціонального репрезентативного опитування

До участі у тендері запрошуються соціологічні, дослідницькі компанії/агенції України, які мають позитивний досвід проведення соціологічних досліджень. Детальний опис послуг:

  • проведення трьох хвиль репрезентативного загальнонаціонального опитування;
  • вибірка має бути репрезентативною за статтю, віком, типом і розміром населеного пункту та регіоном (реєстрація/проживання до 24.02.2022) для населення України віком 18+;
  • обсяг вибірки: 2000 респондентів;
  • з дослідження виключені тимчасово окуповані території АР Крим, м. Севастополя, Донецької і Луганської областей та інші, що перебуватимуть під окупацією на момент опитування, а також території, де на момент опитування відсутній український мобільний зв’язок;
  • обсяг анкети: до 65 питань (20-30 хвилин). Перелік питань надається замовником. Більшість питань будуть твердженнями (за шкалою Лайкерта). Кілька питань (до 10) будуть питаннями множинного вибору з однією відповіддю. Для кожної хвилі анкета буде уточнюватись / редагуватись замовником, частина питань може бути змінена;
  • На одну з хвиль потрібна довибірка (для забезпечення репрезентативності) по двом областям (Харківська та Херсонська, за областю проживання/реєстрації до 24.02.2022).
  • до питань демографічного блоку, що будуть передані замовнику, мають входити питання про мовну та релігійну самоідентифікацію;
  • спосіб проведення: САТІ (але можемо розглянути варіанти, якщо є різні пропозиції). Опитування може входити до складу омнібусу компанії або бути окремим проектом;
  • результати дослідження – масив у форматі SPSS (sav.), технічний звіт, таблиці розподілу відповідей у форматі Excel;
  • замовник має право просити надати аудіозаписи 100-160 (5-8%) випадково відібраних інтерв’ю з респондентами для контролю якості.

Період виконання роботи: 

  • Проведення першої хвилі опитування – впродовж серпня – вересня 2024 року. 
  • Друга та третя хвиля мають бути проведені до квітня 2025 року.

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Попередній досвід у проведенні мінімум 3 всеукраїнських опитувань (підтвердження – наукові публікації за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО аналітичні звіти за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО копії договорів про виконання таких проєктів).
  2. Висококваліфіковані співробітники (мінімум 2 людини в штаті з дипломом соціолога не нижче рівня магістра), здатні проводити інтерв’ю на соціально чутливі теми.
  3. Наявність широкої мережі інтерв’юерів та модераторів у різних регіонах України.
  4. Організаційне членство або індивідуальне членство співробітників в українських та міжнародних професійних асоціаціях (підтвердження – сертифікат або довідка від професійної асоціації): мінімум один співробітник організації є членом/кинею: або Соціологічної асоціації України (САУ), або Міжнародної соціологічної асоціації (International Sociological Association – ISA), або Європейської спілки досліджень громадської думки та маркетингових досліджень (European Society for Opinion and Marketing Research – ESOMAR).
  5. Попередній досвід роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги буде перевагою.
  6. Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу.

Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП) – неплатники ПДВ.

Для участі у тендері необхідно надати заявку, що має містити:

  • Комерційну пропозицію з вартістю окресленої послуги, описом методології проведення досліджень, строками проведення досліджень (польова частина, надання звітних матеріалів).
  • Інформацію про заявника, контактні дані, реєстраційні документи (копію  Витягу з Єдиного державного  реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
  • Опис реалізованих аналогічних ініціатив, посилання на проведені дослідження;
  • Рекомендаційні листи ( за наявності).

Пропозиції просимо надсилати до 23:59 02 липня 2024 року на електронну пошту [email protected] з копією на  [email protected] (тема листа: «Тендер 3 хвилі репрезентативного опитування»)

Контактна особа в разі виникнення додаткових питань щодо тендеру: Антон Суслов, [email protected].

Позитивний досвід  проведення соціологічних опитувань та досліджень є визначальною вимогою. Визначення переможця тендеру буде відбуватись за критеріями вартості пропозиції та запропонованого заявником підходу до дослідження вищезазначених тем.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП с. Дельжилер (Одеська область)

Закупівля господарчих товарів

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП м. Бессарабське (Одеська область)

Тендер на пошук провайдера для надання послуг із проведення стратегічної сесії організації

Тендер на укладення довгострокової угоди (LTA) на надання послуг з постачання питної води (доставка води по регіонах)

Відкритий тендер на закупівлю вуличного дитячого ігрового обладнання