Тендер на закупівлю послуг з проведення загальнонаціонального репрезентативного опитування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SPAukma

тендер_Монтажна область 1-2
Тендер на закупівлю послуг з проведення загальнонаціонального репрезентативного опитування

Громадська організація «Школа політичної аналітики НаУКМА» в рамках реалізації проєкту за підтримки Pact Inc., оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з проведення загальнонаціонального репрезентативного опитування

До участі у тендері запрошуються соціологічні, дослідницькі компанії/агенції України, які мають позитивний досвід проведення соціологічних досліджень. Детальний опис послуг:

  • проведення трьох хвиль репрезентативного загальнонаціонального опитування;
  • вибірка має бути репрезентативною за статтю, віком, типом і розміром населеного пункту та регіоном (реєстрація/проживання до 24.02.2022) для населення України віком 18+;
  • обсяг вибірки: 2000 респондентів;
  • з дослідження виключені тимчасово окуповані території АР Крим, м. Севастополя, Донецької і Луганської областей та інші, що перебуватимуть під окупацією на момент опитування, а також території, де на момент опитування відсутній український мобільний зв’язок;
  • обсяг анкети: до 65 питань (20-30 хвилин). Перелік питань надається замовником. Більшість питань будуть твердженнями (за шкалою Лайкерта). Кілька питань (до 10) будуть питаннями множинного вибору з однією відповіддю. Для кожної хвилі анкета буде уточнюватись / редагуватись замовником, частина питань може бути змінена;
  • На одну з хвиль потрібна довибірка (для забезпечення репрезентативності) по двом областям (Харківська та Херсонська, за областю проживання/реєстрації до 24.02.2022).
  • до питань демографічного блоку, що будуть передані замовнику, мають входити питання про мовну та релігійну самоідентифікацію;
  • спосіб проведення: САТІ (але можемо розглянути варіанти, якщо є різні пропозиції). Опитування може входити до складу омнібусу компанії або бути окремим проектом;
  • результати дослідження – масив у форматі SPSS (sav.), технічний звіт, таблиці розподілу відповідей у форматі Excel;
  • замовник має право просити надати аудіозаписи 100-160 (5-8%) випадково відібраних інтерв’ю з респондентами для контролю якості.

Період виконання роботи: 

  • Проведення першої хвилі опитування – впродовж серпня – вересня 2024 року. 
  • Друга та третя хвиля мають бути проведені до квітня 2025 року.

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Попередній досвід у проведенні мінімум 3 всеукраїнських опитувань (підтвердження – наукові публікації за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО аналітичні звіти за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО копії договорів про виконання таких проєктів).
  2. Висококваліфіковані співробітники (мінімум 2 людини в штаті з дипломом соціолога не нижче рівня магістра), здатні проводити інтерв’ю на соціально чутливі теми.
  3. Наявність широкої мережі інтерв’юерів та модераторів у різних регіонах України.
  4. Організаційне членство або індивідуальне членство співробітників в українських та міжнародних професійних асоціаціях (підтвердження – сертифікат або довідка від професійної асоціації): мінімум один співробітник організації є членом/кинею: або Соціологічної асоціації України (САУ), або Міжнародної соціологічної асоціації (International Sociological Association – ISA), або Європейської спілки досліджень громадської думки та маркетингових досліджень (European Society for Opinion and Marketing Research – ESOMAR).
  5. Попередній досвід роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги буде перевагою.
  6. Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу.

Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП) – неплатники ПДВ.

Для участі у тендері необхідно надати заявку, що має містити:

  • Комерційну пропозицію з вартістю окресленої послуги, описом методології проведення досліджень, строками проведення досліджень (польова частина, надання звітних матеріалів).
  • Інформацію про заявника, контактні дані, реєстраційні документи (копію  Витягу з Єдиного державного  реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
  • Опис реалізованих аналогічних ініціатив, посилання на проведені дослідження;
  • Рекомендаційні листи ( за наявності).

Пропозиції просимо надсилати до 23:59 02 липня 2024 року на електронну пошту [email protected] з копією на  [email protected] (тема листа: «Тендер 3 хвилі репрезентативного опитування»)

Контактна особа в разі виникнення додаткових питань щодо тендеру: Антон Суслов, [email protected].

Позитивний досвід  проведення соціологічних опитувань та досліджень є визначальною вимогою. Визначення переможця тендеру буде відбуватись за критеріями вартості пропозиції та запропонованого заявником підходу до дослідження вищезазначених тем.


Останні публікації цього розділу:

Послуги дизайну та друку інформаційних матеріалів

Конкурс: послуги створення і реалізації комунікаційної кампанії для посилення спроможності ОМС до впровадження стратегічних планів

Відбір постачальника на вантажні перевезення по Київському, Чернігівському, Харківському регіонах

100 грантів на навчання в Українській ІТ-Сотні

Выдбір на тренінги з цифрових навичок для учителів Чернігівської та Житомирської областей

Конкурс на консультанта_ку з питань громадянської освіти