Тендер на закупівлю послуг з проведення соціологічного дослідження методом глибинних інтерв’ю

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-11
Тендер на закупівлю послуг з проведення соціологічного дослідження методом глибинних інтерв’ю

Громадська організація Трансперенсі Інтернешнл Україна (далі TI Україна) — акредитований представник глобального руху Transparency International, що комплексно підходить до розробки та впровадження змін задля зниження рівня корупції.

ТІ Україна адмініструвала та передала державі системи Prozorro, Prozorro.Продажі, eHealth та Prozvit. Також ми як інноваційно-експертний центр впровадили Рейтинги прозорості та підзвітності міст, розбудували спільноти DOZORRO та DOZORRO.Sale для контролю за публічними ресурсами.

TI Україна оголошує тендер на закупівлю послуг з проведення якісного компонента соціологічного дослідження з метою дослідження потреб та поглядів постраждалих українців (чиє майно було пошкоджене в наслідок бойових дій).

До участі в тендері запрошуються соціологічні, дослідницькі компанії/агенції України, які мають розгалужену й висококваліфіковану регіональну мережу інтерв’юерів, фахових спеціалістів з проведення глибинних інтерв’ю, можуть запропонувати й обґрунтувати методологію, згідно з параметрами і вимог до дослідження, та мають позитивний досвід проведення соціологічних досліджень.

Послуги будуть сплачені за рахунок проєкту матеріальної технічної допомоги «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» (реєстраційна картка №3679). Платникам ПДВ будуть надані всі документи для внесення суми ПДВ до податкового кредиту.

Предмет тендеру: Послуги з проведення 24 глибинних інтерв’ю.

  1. Термін надання послуг: до 30 листопада 2023 року.
  2. Етапи робіт:
  • Проведення глибинних інтерв’ю.
  • Підготовка аналітичних звітів (2 звіти – стислий та детальний варіанти українською та англійською мовами).
  1. Очікуваний результат закупівлі: З переможцем буде підписано договір про послуги з проведення соціологічного дослідження.
  2. Кінцевий строк прийому пропозицій: 3 листопада 2023 року.
  3. Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до виконавця послуг: подані в Додатку 1.
  4. Вимоги щодо якісних характеристик предмету закупівлі: подані в Додатку 2.
  5. Комерційна пропозиція має включати:
  • Заповнену форму комерційної пропозиції із зазначенням цінової пропозиції за поданою структурою у технічних вимогах (Додаток 3);
  • Подану інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям:
    • Портфоліо завершених досліджень згідно з п.1 Додатку 1;
    • Рекомендації від попередніх замовників відповідно до Додатку1.
    • Інші документи, передбачені Додатком 1.
  1. Правила оформлення комерційної пропозиції:
  • Комерційна пропозиція подається українською мовою тільки в електронному вигляді на електронні адреси [email protected] та [email protected] з темою листа «Комерційна пропозиція: послуги з проведення дослідження».
  • Надані сканкопії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй комерційній пропозиції несе учасник.
  • Строк дії комерційної пропозиції повинен становити не менше 90 днів з дати закінчення терміну надання пропозицій.
  • У разі, якщо комерційна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не приймається до оцінки.
  1. Строк визначення переможця: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати завершення прийому пропозицій та з можливістю продовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у комерційних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні.
  2. Результати тендеру буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам електронною поштою. Результати тендеру будуть оприлюднені на сайті організації. Переможцю тендеру упродовж 5 (п’яти) робочих днів, з моменту визнання його переможцем, буде надіслане відповідне повідомлення електронною поштою.
  3. Критерії оцінювання комерційних пропозицій та їх вагові коефіцієнти:
Критерій оцінки Максимально ваговий коефіцієнт Документи, які підтверджують відповідність критерію
1. Ціна 50 Комерційна пропозиція
2. Оцінка досвіду у сфері проведення соціологічних досліджень 30 Портфоліо, відповідно до Додатку 1

– досвід проведення досліджень на теми, дотичні до даного опитування;

– досвід проведення опитувань після 24 лютого 2022 року;

– досвід ключових членів команди проекту, викладений у CVs.

3. Оцінка цілісності та повноти запропонованої методології та підходу до реалізації задач дослідження 10 Опис методології дослідження з обгрунтуванням
4. Рекомендації або відгуки від попередніх замовників. 10 Рекомендації від попередніх замовників відповідно до Додатку 1.1.

Пояснення розрахунку за критеріями оцінювання:

  1. 50 – максимальний ваговий коефіцієнт за критерієм оцінки «Ціна». Оцінка буде відбуватись на підставі порівняння запропонованих цін, поданих учасниками. Максимально високий бал за даним критерієм буде виставлено учаснику з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією.
  2. 30 – максимальний ваговий коефіцієнт за критерієм «Оцінка досвіду у сфері проведення соціологічних досліджень» встановлюється членами тендерного комітету.
  3. 10 – максимальний ваговий коефіцієнт за критерієм «Оцінка цілісності та повноти запропонованої методології та підходу до реалізації задач дослідження» встановлюється членами тендерного комітету.
  4. 10 – максимальний ваговий коефіцієнт за критерієм «Рекомендації або відгуки від попередніх замовників» встановлюється членами тендерного комітету.


Останні публікації цього розділу:

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні

Тендер на надання послуг з проведення аудиту цифрової доступності вебресурсів Верховної Ради України