Тендер на закупівлю послуг поточного ремонту

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

УМПД лого 3 (UA Black).png
Тендер на закупівлю послуг поточного ремонту

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю послуг поточного ремонту КНП “Центр надання соціальних послуг” Устилузької міської ради на вул. Свища Сергія, 18 в м. Устилуг Володимирського району Волинської області для реалізації проєкту «Підтримка реформи Кращого догляду у Волинській області шляхом посилення соціальних послуг та системи догляду за дітьми», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Швеції. В Консорціум входять: ГС “Українська мережа за права дитини”, МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна», МБФ “Українська фундація громадського здоров’я”.

Назва послуг: послуги поточного ремонту

Обсяг послуг: визначено у технічному завданні (Додаток 1 до Оголошення)

Місце надання послуг: КНП “Центр надання соціальних послуг” Устилузької міської ради на вул. Свища Сергія, 18 в м. Устилуг Володимирського району Волинської області

Граничний строк надання послуг: до 60 календарних днів з дати укладання договору про надання послуг.

Умови оплати: Безготівкова оплата у розмірі 100% післяплати наданих послуг здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту підписання Замовником відповідних актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) та додатків до них. Допускається оплата проміжними платежами, згідно з актами приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), відповідно до обсягу фактично наданих послуг (виконаних робіт) станом на день складання відповідного акту приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт).

Вимоги до надання послуг:

  • відповідність Технічному завданню, що визначене Умовами та положеннями тендеру (Додаток 1 до цього Оголошення);
  • всі надані послуги супроводжуються документами, необхідними відповідно до норм чинного законодавства України, а саме: рахунок, акт приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) з додатками (за наявності);
  • виконавець договору/договорів, що укладатимуться за результатом цього Тендеру, на запит ГС «УМПД», повинен надати необхідні звітні документи за кожною наданою послугою;
  • при укладенні договору з переможцем Тендеру всі розрахунки витрат повинні бути складені відповідно до чинних вимог настанов, державних будівельних норм та стандартів України, що застосовуються до послуг, які складають предмет цього тендеру. Переможець, на вимогу ГС «УМПД», повинен надати всі запитувані розрахунки (договірна ціна, локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок тощо);
  • надані послуги прийматимуться Замовником на підставі сформованих Виконавцем наступних документів: Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3.

 До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції (Додаток 1 до цього Оголошення). Учасники тендеру повинні вказати запропоновані ціни у формі цінової пропозиції та подати свої цінові пропозиції за підписом та печаткою (у разі використання) у складі тендерних пропозицій.
  2. До складу своєї тендерної пропозиції Учасники повинні також надати реєстраційні, установчі, організаційно-розпорядчі та інші документи, згідно з наступним переліком:

- належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка, у разі використання) (додаток №1 до цього Оголошення);

- копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 

- копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 

- копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;

- копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);

- копії договору/договорів з предметом, аналогічним до предмету закупівлі цього Тендеру, з усіма додатками, актами наданих послуг, що становлять його (договору) невід’ємну частину або листи-відгуки/рекомендаційні листи про успішне виконання аналогічних договорів/надання аналогічних послуг або референс-листи (документ за підписом Учасника, що містить перелік компаній, яким надавались відповідні послуги, включно з їх найменуванням та контактами відповідальних осіб для отримання відповідних рекомендацій). Вищезгадані документи повинні бути надані за останній період, що не перевищує 3 (три) роки з дня публікації Оголошення про проведення Тендеру;

- довідка про поточний стан рахунку(ів) учасника (довідка про залишок коштів на рахунку/ах), видана відповідним банком. Дата видачі довідки не повинна бути ранішою за дату публікації цього Оголошення про проведення тендеру;

- календарний графік надання послуг (виконання робіт) у довільній формі;

- гарантійний лист щодо наявності достатньої матеріально-технічної бази та можливості залучення необхідних засобів для надання послуг поточного ремонту в повному обсязі з переліком обладнання, машин та механізмів, які плануються залучатись до надання відповідних послуг;

- довідка у довільній формі про наявність кваліфікованого персоналу з переліком ПІБ, посади/назви надаваних послуг, освіти, спеціальності та кількості стажу роботи у роках.

- гарантійний лист щодо вивозу будівельного сміття у строк не пізніше трьох робочих днів після закінчення надання послуг з поточного ремонту.

- гарантійний лист, що гарантійний термін на виконанні роботи щодо надання послуг з поточного ремонту буде становити не менше трьох років з дня підписання останнього акту приймання наданих послуг (виконаних робіт) по об’єкту.

- інформація у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник.

- гарантійний лист про те, що послуги з поточного ремонту включають заходи щодо дотримання діючих правил техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища;

- гарантійний лист про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику надання послуг якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також гарантує, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим чинним нормативно-правовим актам у сфері будівництва;

- будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

 У разі ненадання будь-якого з вищезазначених Обов’язкових документів тендерна пропозиція може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі (/excel.) на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected]
  • Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected], ставлячи в копію [email protected]
  • Всі надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Звертаємо вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними для перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник тендеру.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Пропозиції, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх обов’язкових платежів, що сплачуються або повинні бути сплачені.

Тендерні пропозиції просимо надати:

— до 18.00 год. 29 вересня 2025 року;

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

— о 09:00 год. 30 вересня 2025 року.

 Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Постачальнику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги/товари відповідають необхідним специфікаціям/технічним завданням.

ГС «УМПД» залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію учасника тендеру повністю або частково.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]

Документи, необхідні для участі у Тендері, ви можете завантажити за посиланням:

- Додаток 1, який містить Тендерну форму, технічне завдання, форму цінової пропозиції, а також Умови та положення Тендеру


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг оренди приміщення для локального офісу організації в місті Златопіль Харківська обл.

Тендер на закупівлю послуг оренди приміщення для центрального офісу організації в місті Ужгород

Закупівля сейфів та технічного обладнання

Конкурс civic tech-проєктів «Act to Drive Change» для підтримки громадянських ініціатив в Україні

Консультаційні послуги нейропсихологічної підтримки для дітей сімейних форм виховання

Закупівля комунікаційного обладнання