Тендер на закупівлю послуг із організації та забезпечення проведення заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
RPR

Тендери
Тендер на закупівлю послуг із організації та забезпечення проведення заходів

Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ (Коаліція РПР) оголошує тендер на закупівлю послуг із організації та забезпечення проведення заходів в рамках реалізації проектної діяльності впродовж 2020 року (далі – Послуги) та запрошує Вас подати тендерну пропозицію.

Закупівля здійснюється за кошти внесків донорів Коаліції РПР, з метою проведення Заходів, що висвітлюють підтримку та просування реформ для розбудови незалежної, згуртованої, демократичної, правової, сильної та авторитетної Української держави із заможним суспільством і рівними можливостями кожної особи для розвитку і самореалізації, а також сприяння консолідації громадянського суспільства в Україні

  1. Назва предмету закупівлі: послуги із організації та забезпечення проведення заходів в рамках проектів Коаліції РПР.
  2. Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатках № 2, № 4.
  3. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 
    07 лютого 2020 року до 13:00 (включно) за київським часом.
  4. Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://rpr.org.ua/vacancies/tender-na-zakupivliu-posluh-iz-orhanizatsii-ta-zabezpechennia-provedennia-zakhodiv/
  5. Строк дії тендерної пропозиції: тендерна пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 календарних днів.
  6. Термін надання послуг/строк на який укладається рамкова угода: з дати підписання рамкової угоди до 31 грудня 2020 року.
  7. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: не менше 3 (трьох) учасників.
  8. Контактні дані для подачі тендерної пропозиції: тендерні пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у окремих запечатаних конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:

01001, Україна, м. Київ, вул. Костьольна , 10

до уваги: Керівника Коаліції РПР Денисенко Дениса,  тел.:  (067) 313-64-31.

  1. Місце, час та дата відкриття конвертів з тендерними пропозиціями:
  • Визначення кандидатів з тендерною пропозицією з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі (технічна пропозиція) відбудеться 07 лютого 2020 року о 14:00 за київським часом, за адресою: 01001, Україна, м. Київ, вул. Костьольна, 10, офіс 9.
  1. Організаційні вимоги:
  • Юридична особа або Фізична особа-підприємець за законодавством України. Оплата за послуги відбуватиметься виключно без урахування податку на додану вартість (без ПДВ) та за фактом надання послуг.
  • Відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додаток № 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям».
  1. Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:
  • Розмір загальної суми комісійних в гривнях, розрахований на підставі даних, що внесені Учасником до Додатку № 4 «Система нарахування відсотку комісійних в залежності від загального бюджету заходу».

До уваги учасників: відсоток комісійних, зазначений учасником в Додатку №4 повинен включати всі витрати учасника по оплаті податків і зборів, в тому числі єдиного податку.

  1. Тендерна пропозиція обов’язково має включати в себе:
  • Технічну пропозицію:
  • заповнений та підписаний Додаток №1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям»;
  • документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
  • заповнений та підписаний Додаток №2 «Технічні, якісні, кількісні та інші параметри послуг»;
  • іншу інформацію і документи, що містять технічний опис предмета закупівлі та які учасник вважає за необхідне подати;
  • заповнений та підписаний Додаток № 6 «Декларація конфлікту інтересів учасника тендерної процедури»;
  • заповнений та підписаний Додаток № 7 «Прайс-лист оренди обладнання та оргтехніки, друку матеріалів та канцелярських товарів Учасника».
  • Цінову пропозицію:
  • заповнений та підписаний Додаток № 3 «Форма цінової пропозиції»;
  • заповнений та підписаний Додаток № 4 «Система нарахування відсотку комісійних в залежності від загального бюджету заходу».
  1. Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі.

Додаткову інформацію можна отримати у Світлани Гуляницької за телефоном (067) 401-20-48, е-mail: [email protected]

Повний текст оголошення можна завантажити за посиланням

Додаток до оголошення можна завантажити за посиланням


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук