Тендер на закупівлю послуг друку брошур

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

тендер tender 1 (11)
Тендер на закупівлю послуг друку брошур

Послуги надаватимуться в межах реалізації проєкту “Недискримінаційні гендерні ролі, очікування та практики для дівчат і хлопців: Інтеграція гендерно трансформаційного підходу в роботу працівників першої ланки та батьківство”, який реалізується на підставі Документу гуманітарної програми UNICEF Office.

Кінцевий термін подачі заявок: 06 лютого 2024 року до 18:00 за київським часом.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № UKR/PCA202159/SPD2023254/7 Послуги друку брошур» не пізніше 18:00, 06 лютого 2024 року.

Предмет закупівлі: 11 видів брошур, загальна кількість штук – 47 тис. примірників. 

Детально про предмет закупівлі, а також умови тендеру: Запрошенням до участі у тендері No UKR_PCA202159_SPD2023254_7

Звертаємо Вашу увагу!

Дизайни брошур на стадії затвердження, тому може змінитись кількість сторінок кожного виду брошури. Кількість сторінок не буде змінюватись суттєво, тому просимо це врахувати під час формування Вашої фінансової пропозиції.

Вимоги до учасника/ці тендеру:

  • Відповідність технічним характеристикам
  • Наявність професійного досвіду у сфері виготовлення якісних поліграфічних матеріалів
  • Наявність технічних засобів та відповідного обладнання, професійних кадрів зі знаннями та досвідом у зазначеній галузі
  • Наявність сертифікатів якості матеріалів (папір, фурнітура). 
  • Можливість надати зразки запитуваних поліграфічних матеріалів.
  • Можливість поставки товару партіями згідно логістичного плану

Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки: Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  1. Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А. ).
  2. Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б.).
  3. Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В.).
  4. Посилання на зразки попередніх робіт (можна у вигляді портфоліо).
  5. Аналогічні договори з замовниками на послуги друку (щонайменше один договір) або інформаційна довідка з контактами замовників.  
  6. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  7. Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку.
  8. Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 04 лютого 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на визначення постійного постачальника послуг тиражування матеріаліву 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного забезпечення проведення заходів у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника канцелярських та господарських товарів для забезпечення роботи офісу АМУ у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг транспортного забезпечення у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг з виготовлення презентаційної продукції у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів у 2025 році