Тендер на закупівлю ноутбуків

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PMG

prostirtender tender_ntylth(3)
Тендер на закупівлю ноутбуків

Громадська організація «Повернись до мирного життя» (далі – Організація) у рамках реалізації проєкту «Психологічні ретрити для ветеранів та їхніх родин», що здійснюється за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, оголошує відкритий тендер на закупівлю ноутбуків.

Предмет закупівлі: ноутбук – 2 (дві) одиниці.

Технічні характеристики товару:

  • Екран: від 15 дюймів, роздільна здатність не гірше 1920×1200; Full HD+, матове покриття // для MacOS — 13,6″, 2560 x 1664
  • Процесор: не гірше Intel Core i7 // для MacOS — не гірше M2
  • Оперативна пам’ять (RAM): DDR5, не менше 16 ГБ // для MacOS — не менше 16 ГБ
  • Накопичувач: SSD, не менше 1 TБ // для MacOS — SSD, не менше 256 ГБ
  • Модулі бездротового зв’язку: Wi-Fi, Bluetooth;
  • Встановлена ліцензійна операційна система Windows 11 // або MacOS
  • Попередньо встановлене програмне забезпечення Microsoft Office Home & Student або Home & Business;
  • Термін дії ліцензії Windows і Microsoft Office: безстроковий; 
  • Мінімальний комплект постачання: ноутбук, адаптер живлення, документація (за наявності акційних пропозицій комплектація може включати додаткові аксесуари, включені Постачальником до загальної вартості товару);
  • Тип зарядки: Type-C;
  • Підтримувати українську мову інтерфейсу та мати клавіатуру з українською розкладкою;
  • Гарантія: не менше 12 місяців офіційної гарантії.
  • Наявність розгалуженої мережі сервісних центрів виробника.

Вимоги до постачальника:

  • Бути суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстрованим за Законодавством України;
  • Мати відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;
  • Мати можливість здійснити доставку у м. Київ (точну адресу буде вказано Замовником під час укладання відповідного договору);
  • Надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна тощо);
  • Відповідальність за якість товару, його зовнішній вигляд та неушкодженість при транспортуванні до Замовника покладаються на Постачальника;
  • Постачальник не здійснює діяльність на території російської федерації/республіки білорусь та не імпортує/експортує в/з території рф/республіки білорусь. 

Умови доставки:

  • Товар повинен бути новим, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів;
  • Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його під час транспортування;
  • Доставка, розвантаження товару, підйом на 2 поверх та занесення до місця встановлення здійснюються за рахунок Постачальника. Вказані послуги окремо не сплачуються та мають бути включені Постачальником до загальної вартості товару.

Умови оплати: Оплата здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні у розмірі 100% вартості товару протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання видаткової накладної.

Учасники тендеру повинні надати:

  • Реєстраційні документи: копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку;
  • Копію документу, що підтверджує податковий статус;
  • Фінансову пропозицію з підтвердженням технічних характеристик та зазначенням вартості  товару, який буде постачатися Замовнику, заповнену належним чином з підписом та печаткою (за наявності) Постачальника, в сканованому вигляді;
  • Специфікацію заповнену належним чином з підписом та печаткою (за наявності) Постачальника, в сканованому вигляді;
  • Реквізити організації/підприємства;
  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції на думку учасника тендеру.

Кінцевий строк поставки товару: 14 календарних днів з дня підписання договору про закупівлю. 

Місце поставки товару: м. Київ, точну адресу буде вказано Замовником під час укладання відповідного договору.

Дедлайн подачі заявок: 15 жовтня 2025 року, 23:59.

Пропозиції приймаються на електронну адресу: [email protected]. У темі листа зазначити: «Тендер на закупівлю ноутбуків».

Організація залишає за собою право контактувати лише з тими учасниками, чиї пропозиції відповідатимуть технічним вимогам, а також завершити процес відбору достроково за наявності відповідної пропозиції.

Фінансова пропозиція-2


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю товарів (техніка та меблі) для ЦЖ в Яськах та Баштанці

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Портативні зарядні станції)

Тендер на закупівлю комп’ютерної техніки

Innovation Lab: Запусти власну справу. Практична онлайн-програма для жінок

Конкурс на закупівлю: Фармацевтична продукція (Калію хлорид, таблетки/капсули, 600 мг, МНН: Potassium chloride)

Конкурс на закупівлю: Фармацевтична продукція (Габапентин, таблетки/капсули, 300 мг, МНН:Gabapentin)