Тендер на закупівлю наборів психосоціальної підтримки для сімей

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender ntylth
Тендер на закупівлю наборів психосоціальної підтримки для сімей

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю наборів психосоціальної підтримки для сімей в рамках реалізації проекту «Комплексна допомога постраждалим від конфлікту та переміщеним дітям та дорослим у Запорізькій, Дніпропетровській, Херсонській областях», що реалізується представництвом «Joint Emergency Response in Ukraine» (JERU).

Дата оголошення тендеру: 26 вересня 2023 р.

Предмет тендеру: «Набори психосоціальної підтримки для сімей»

Кількісні характеристики: набори у кількості 1500 штук.

Загальний бюджет орієнтовно: 2 200 000 грн.

Термін подання  тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарний день з дня наступного після оголошення тендеру, до 17 жовтня 2023 року включно.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 17 жовтня  2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до Учасників:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів за власний рахунок до м. Запоріжжя у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо) 

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, літраж тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);

3) ціну за одиницю товару з ПДВ  та загальну суму з ПДВ згідно специфікації (Додаток №1), якщо постачальник не платник ПДВ, то вказати ціни без ПДВ;

4) умови оплати (перевагою буде після оплата протягом 3х банківських днів після отримання партії товару);

5) умови та строки поставки на склад: у м. Запоріжжя;

6) пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

- копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- документ, що підтверджує право підпису;

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

- вчинення корупційних порушень;

- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- порушення справ про банкрутство;

- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

10) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника. 

Інформація про вимоги до товару технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

Технічні та якісні характеристики набору:

  • один набір має містити усі перелічені у Додатку №1 товари;
  • тендерна пропозиція надається за шаблоном, Додаток №3;
  • кожен набір повинен бути упакований в індивідуальну упаковку сумку-шопер синього кольору з нанесенням логотипів донорів та логотипу БФ «Посмішки ЮА» з двох сторін, макети логотипів зазначені у Додатку №2.

Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України.

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки  та умов поставки, а саме:

- форма оплати – 100% післяплата протягом 3-х банківських днів після поставки товару;

- умови поставки – за рахунок постачальника до м. Запоріжжя. 

До розгляду будуть прийматися пропозиції Учасників, які нададуть зразок набору (по одній позиції кожного найменування зазначеного у Додатку №1) до закінчення прийому пропозицій для ознайомлення та підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.

Для позиції №11 сумки-шоперу брендованої з логотипами достатньо буде макету сумки з нанесеними логотипами та характеристиками (розмір сумки, тканина тощо).

Зразки просимо надати за адресою Замовника: м. Запоріжжя, просп. Соборний, б. 189, отримувач Овсяннікова Карина, +38066-091-38-30 кур’єрською доставкою із зазначенням назви Учасника.

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.

Форма та способи подання тендерних пропозицій: тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупівлю наборів психосоціальної підтримки для сімей в_Назва постачальника».

 У разі запитань звертатися до спеціалістки із закупівель Овсяннікової Карини, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38066-091-38-30, +38063-977-89-16.

Додаток 1 до тендеру на набори

Додаток №2 логотипи

Шаблон КП


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг