Тендер на розробку матеріалів для тренінгів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з розробки матеріалів та забезпечення експертизи з побудови спроможності у межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з розробки тренінгових матеріалів для тренінгів та семінарів з побудови спроможності на період з квітня 2024 року по жовтень 2024 року.
ОПИС ПОСЛУГ:
- Надання програм та матеріалів тренінгів з питань розбудови спроможності, комунікації та проєктного менеджменту. Коригування програм відповідно до потреб.
- Допомога в розробці тренінгових матеріалів.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:
- Ступінь магістра (або еквівалентний) з управління персоналом, психології, менеджменту чи іншої відповідної дисципліни;
- Два роки досвіду розробки матеріалів тренінгів, семінарів та інших освітніх заходів;
- Знання української правової та політичної систем;
- Вільне володіння українською мовою;
- Попередній досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою;
- Успішне проходження тренінгів для тренерів, зокрема з тематик управління персоналом, проєктного менеджменту, стратегічного планування та комунікацій буде перевагою.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, резюме, актуальні контакти трьох осіб, які можуть надати рекомендації;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 5 березня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_розробка тренінгів».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Лукашової, координаторки проєкту, за електронною адресою: [email protected].