Тендер на розробку і часткове впровадження комунікаційної кампанії конференції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender ntylth(2)
Тендер на розробку і часткове впровадження комунікаційної кампанії конференції

Український Жіночий Фонд (УЖФ) оголошує тендер на розробку і часткове впровадження комунікаційної кампанії конференції в межах проєкту «Жінки. Мир. Безпека: відповіді на виклики війни»

4-5 березня 2024 року відбудеться міжнародна конференція, що стосуватиметься теми репарацій для постраждалих від сексуального насильства, пов’язаного з війною та гендерних аспектів у миротворчих процесах і зустріч для обміну досвідом у форматі круглого столу.

Конференція має мати власну комунікаційну стратегію, в якій будуть передбачені додаткові заходи, у тому числі з цікавими та інтерактивними елементами, прес заходи тощо. УЖФ шукає постачальника комплексних послуг комунікаційного супроводу для розробки і часткового впровадження комунікаційної кампанії з тематики «Жінки. Мир. Безпека.» і підготовки презентації проєкту.

Учасники тендеру

Організації або фізичні особи-підприємці, які мають позитивний досвід забезпечення комунікаційного сервісу для заходів різного рівня – локальні, масові, представницькі, зокрема, для громадських організацій та благодійних фондів.

Обсяг роботи та терміни

Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з обраним постачальником буде укладено договір на забезпечення комунікаційного сервісу для конференції і додаткових заходів 4-5 березня 2024 року. Для ефективної реалізації комунікаційного супроводу необхідно забезпечити виконання наступних робіт:

  • проаналізувати розроблені УЖФ попередньо регіональні комунікаційні кампанії з тематики «Жінки. Мир. Безпека.»;
  • провести обговорення пропозицій для оновлення кампаній з ключовими особами на національному рівні (Урядова уповноважена з питань гендерної політики) і в регіонах (регіональні коаліції 1325);
  • оновити кампанії і запропонувати їх для використання в пілотних 14 регіонах проекту з урахуванням специфіки регіонів. Надати рекомендації по проведенню кампаній в кожному з регіонів;
  • підготувати оновлений інструментарій для проведення кампаній (зразки друкованих інформаційних матеріалів, відео-ролики, матеріали для соціальних мереж тощо) і передати їх УЖФ для тиражування і поширення;
  • зняти 10-12 відео історій (тривалість до 3 хвилин) про роботу проекту;
  • організувати візуалізацію напрацювань проекту для фінальної конференції (відео-ролик, зразки інфографіки, стенди, фото-виставка, інше).

Очікується, що за результатами роботи постачальник надасть:

  • опис комунікаційної кампанії з тематики «Жінки. Мир. Безпека.» на національному рівні (із зазначенням цільових аудиторій, ключових повідомлень, інструментів, каналів комунікації);
  • рекомендації щодо впровадження кампаній в 14 пілотних регіонах проекту з урахуванням специфіки кожного з регіонів;
  • фінальні версії інструментів кампаній (зразки друкованих матеріалів, відео-ролики, матеріали для соціальних мереж тощо);
  • 10-12 роликів (тривалість до 3 хвилин) з успішними історіями проекту;
  • відео-ролик (до 1 хвилини) для фінальної конференції проекту;
  • концепцію візуального представлення напрацювань проекту для фінальної конференції;
  • інструментарій для візуального представлення напрацювань проекту на фінальній конференції (зразки інфографіки, стенди, фото-виставка, інше).

Також передбачається що постачальник забезпечить відповідні умови та засоби для дотримання правил безпеки учасників заходів, обумовлених військовим станом. Послуги надаються в рамках проекту міжнародної технічної допомоги, що передбачає звільнення під сплати ПДВ.

Строки: орієнтовний період з 6 лютого по 18 березня 2024 року

Опис комунікаційної кампанії з тематики «Жінки. Мир. Безпека.» на національному рівні (із зазначенням цільових аудиторій, ключових повідомлень, інструментів, каналів комунікації) до 12.02.24
Рекомендації щодо впровадження кампаній в 14 пілотних регіонах проекту з урахуванням специфіки кожного з регіонів до 23.02.24
Фінальні версії інструментів кампаній (зразки друкованих матеріалів, відео-ролики, матеріали для соціальних мереж тощо) до 26.02.24
Концепцію візуального представлення напрацювань проекту для фінальної конференції до 19.02.24
Інструментарій для візуального представлення напрацювань проекту на фінальній конференції (зразки інфографіки, стенди, фото-виставка, інше) до 05.03.24
Відео-ролик (до 1 хвилини) для фінальної конференції проекту до 05.03.24
10-12 роликів (тривалість до 3 хвилин) з успішними історіями проекту до 18.03.24

 

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • позитивний досвід розробки та впровадження комунікаційних кампаній на національному і регіональному рівнях; 
  • технічні можливості реалізувати комунікаційну кампанію із використанням різноманітних інструментів і каналів комунікації (відео, соціальні мережі, друковані матеріали, зовнішня реклама тощо);
  • знання і глибоке розуміння тематики «Жінки. Мир. Безпека.»;
  • позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами;
  • дотичність до жіночого/феміністичного руху, повага до феміністичних цінностей;
  • позитивний досвід співпраці з Українським Жіночим Фондом або з партнерами Фонду буде перевагою;
  • наявність у постачальника необхідних дозволів (наявність відповідних видів господарської діяльності, дозволів, ліцензій тощо);
  • учасник не має податкових зобов’язань;
  • учасник не є учасником жодних судових процесів та не є суб’єктом процедури банкрутства чи ліквідації;
  • учасник не причетний до терористичної та/або злочинної діяльності та не має відношення до осіб та/або організацій, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю;
  • учасник має необхідний досвід, знання та можливості для постачання послуг, що закуповуються. У цьому випадку це може підтверджуватися переліком реалізованих проєктів та рекомендаціями інших клієнтів;
  • учасник має достатні показники фінансово-господарської діяльності, що свідчать про його фінансову спроможність.

Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  • заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, дає інформацію по кожному пункту вимог до постачальника та розрахунок вартості послуг (Додаток 1);
  • попередній досвід постачальника у виконанні подібних завдань – список 5 організацій, яким було надано подібні послуги з комунікаційного супроводу протягом останніх 2-х років, і до яких можна звернутися за рекомендаціями;
  • декларація/заява учасника щодо гарантій достовірності та точності поданої інформації, непричетності до будь-яких видів терористичної та/або злочинної діяльності та відсутності будь-якого відношення до осіб, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю, а також відсутності конфлікту інтересів, податкової заборгованості, незалучення до ліквідаційних процедур, банкрутства, відкритих судових справ;
  • для фізичних осіб-підприємців – документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги.

Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 05 лютого 2024 року включно.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук