Тендер на придбання міні-ротаційної хлібопекарської печі з розстоїчною шафою
ЗАВЕРШЕНО
Благодійний фонд «ЛАСКА», м. Миколаїв (надалі іменується Організатор), для реалізації проєкту «Хліб мого міста», який підтриманий за результатами Конкурсу бізнес-планів в рамках проєкту «Розвиток громад через соціальне підприємництво» оголошує тендер на придбання міні-ротаційної хлібопекарської печі з розстоїчною шафою.
Дата оголошення про тендер: 19.04.2021 р.
Термін подання тендерних пропозицій: 26.04.2021 р.
Предметом закупівлі є:
Хлібопекарська міні-ротаційна піч з розстоїчною шафою з такими нижче переліченими технічними та іншими характеристиками:
- оснащення візком не менше, ніж на 10 рівнів під розмір дек 600х400 мм;
- можливість управління сенсорним екраном;
- діапазон регулювання температур: 0-300 ° C;
- час розігріву печі до температури 300 ° С – 8 хв;
- електрична потужність печі – 23 кВт 380 VAC 50 Гц;
- електрична потужність розстоїчної шафи: 2.4 кВт 380 VAC 50 Гц;
- габаритні розміри (орієнтовно): 1260х990х2100;
- ергономічність.
Строк надання товару: протягом 7 днів від дати підписання Договору закупівлі.
У вартість товару НЕ повинні бути включена доставка товару до м. Миколаїв та пусконалагоджувальні роботи.
Вимоги до постачальника товару – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає Організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Тендерна пропозиція (у довільній формі);
- Копія рахунка-фактури;
- Зразок договору поставки товару (без доставки товару до м Миколаїв та пусконалагоджувальних робіт);
- Інші документи, якщо вважає за необхідне.
Критерії відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів.
Тендерні процедури
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Тендерні документи повинні бути надані українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника тендеру, засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані в електронному вигляді (у форматі PDF) не пізніше 23:00 26.04.2021 на електронну адресу [email protected] із темою листа «Відкритий тендер_ грантова угода № 002IZ-0101-02724/01_ міні-ротаційна піч».
Всі тендерні пропозиції, отримані Організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:00 26.04.2021 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації.
Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям.
Результати тендеру будуть повідомлені Організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою не пізніше 29.04.2021 року.
Контактна особа Організатора:
Людмила Руденко-Кардаш, заступниця голови Правління Благодійного фонду «ЛАСКА», тел. +38096-437-2729, Електронна адреса: [email protected].