Тендер на придбання комплекту меблів (стіл трапеція + учнівський стілець)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
initiativeslocal

ТЕНДЕР (1)
Тендер на придбання комплекту меблів (стіл трапеція + учнівський стілець)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсних торгів (тендеру)

(далі – „Оголошення”)

Громадська організація «Агенція місцевих ініціатив» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю меблів для облаштування укриттів шкіл Люботинської територіальної громади.

Дана закупівля проводиться в рамках проєкту «Закупівля парт для укриттів шкіл Люботинської громади», що реалізується в межах проєкту «Посилення стійкості громад через підхід «Підтримки ініціатив спільнот» за фінансової підтримки міжнародної гуманітарної організації HEKS/EPER (Швейцарія) у координації з МБФ «Альянс громадського здоров’я». 

Опис позицій до закупівлі товарів

Назва

Кількість

Додаткова інформація (додаткові характеристики)

 

Комплект меблів

40 шт.

Комплект меблів має складатись із стола трапеції + учнівський стілець:

Стіл Трапеція 1-місний з регулюванням по висоті та нахилу стільниці;

Габаритні розміри:

600*500*580/640/700/760мм Характеристика: металева

квадратна труба 20*20мм та 25*25мм, пофарбована

порошковою фарбою, ламінованне ДСП товщиною 16мм,

кромка ПВХ 1мм.

Стільниця конструктивно має складатись з

двох частин розміром 580х200/750х350мм. з кутом нахилу.

ДСП товщиною 16 мм, класу емісії Е-1, обрамлена

ударостійкою крайкою ПВХ 1 мм.

Стілець з регулюванням глибини фанери Габаритні розміри:

380 * 380 /340380/420/460 мм.

Каркас – суцільнозварний металевий з труби перетином

20*20, 25*25 мм. пофарбована порошковою фарбою

Матеріал спинки і сидіння:

Сидіння (380*380 мм) та спинка

(380*300 мм) анатомічної форми з фанери товщиною 8 мм і покритої стійким до стирання двошаровим екологічно чистим безбарвним

водоемульсійним лаком.

Сидіння та спинка стільця повинні мати конструктивну можливість

регулюватися по висоті та глибині за допомогою металевих пластин-вушок згідно трьох ростових категорії

Н-3, Н-4 і Н-5

 

Термін постачання товарів:

Поставка товарів повинна бути здійснена протягом 3-х тижнів з дати укладення договору купівлі-продажу.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме Харківська обл., Харківський р-н., м. Люботин.

Обов’язкові технічні вимоги до товарів

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Усі товари мають відповідати санітарно-епідеміологічним нормам, та мати сертифікати якості

Сертифікати якості

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

Юридичні особи (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, ПП тощо) надають копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується); фізична особа – підприємець – копія свідоцтва про державну реєстрацію або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Наявність відповідних КВЕДів:

Для юридичних осіб та ФОП – Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

 

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція подається у формі комерційної пропозиції або офіційного листа від учасника (Додаток 1 до оголошення);
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
  3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Брусенцова Яна, відповідальна особа за проведення закупівель у проєкті; контактний телефон: +38 (050) 14 55 244, електронна адреса [email protected]. Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді до 05.11.2025 року.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді засобами поштового зв’язку або кур‘єрською службою на адресу Організатора.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особи, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
  6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то лист з такою тендерною пропозицією не розкривається та не враховується при виборі переможця.
  8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx)
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані учасником на адресу:

Країна: Україна  індекс: 61023 м. Харків вул. Сумська, буд. 126.

або на відділення нової пошти № 33 м. Харків отримувач Яна Брусенцова тел. +38 (050) 14 55 244.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«14» листопада 2025 року, до 00 год. 00 хв. за київським часом.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання  розгляду не підлягатимуть.

Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

Додаткова інформація

Учасник цих конкурсних торгів (тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор торгів залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Тендерна пропозиція_Додаток 1

Оголошення_ТендерТендерна пропозиція_Додаток 1Оголошення_Тендер


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання організаційних та логістичних послуг

Тендер на закупівлю комплексу послуг з SMM-ведення сторінки проєкту та просування, реклами для медіа-партнерств

Тендер на укладення рамкової угоди щодо закупівлі послуг з тимчасового розміщення та харчування учасників тренінгів, а також оренди конференц-зали

Конкурс на підтримку самозайнятості та мікропідприємництва у сфері плодівництва в Миколаєві та Миколаївській області

Тендер на закупівлю послуг з організації та матеріально-технічного супроводу заходів