Тендер на проведення аудиту організації за 2021 р.
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на проведення аудиту Організації за 2021 рік.
МЕТА
Результатом проведеного аудиту можуть стати два звіти, а саме:
- “Statement of Cash Receipts and Disbursements for the Year Ended 31 December 2021” за рік, що закінчився 31 грудня 2021 р.
- Окремий звіт по проєктах, що фінансуються Урядом США, за рік, що закінчився 31 грудня 2021 р.
ОПИС ПОСЛУГ
Аудит має бути проведений згідно з правилами USAID: 2 CFR Part 200, Subpart F та «USAID Financial Audit Guide for Foreign Organizations» (A Mandatory Reference for ADS Chapter 591).
Сумарні витрати нашої Організації за 2021 рік склали близько 88 580 000 грн. Витрати проєктів, що фінансуються Урядом США, склали близько 1 000 000 доларів (12 проєктів). Звіт “Statement of Cash Receipts and Disbursements for the Year Ended 31 December 2021” має бути наданий максимально до 15 вересня 2022 року.
Окремий звіт по проєктах, що фінансуються Урядом США, за рік, що закінчився 31 грудня 2021 року, має бути наданий до 30 червня 2022 року.
Заявки на участь у тендері мають містити окремі цінові пропозиції на кожен зі звітів. Будь-яка додаткова інформація про аудиторську компанію вітається. Докладну інформацію про ГО «Інтерньюз-Україна» Ви можете знайти за посиланням.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів (шаблон за посиланням), а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, підтвердження досвіду у сфері, тощо;
- закріплені підписом/печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 12:00 21 лютого 2022 р. на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_аудит ІУА 2021».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Якщо ці послуги будуть фінансуватись коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ. Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся до Світлани Іващенко на електронну адресу: [email protected].