Тендер на послуги з розміщення інформаційних матеріалів у регіональних медіа
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з розміщення інформаційних матеріалів у регіональних медіа в межах проєкту «Посилення інституційної спроможності на регіональному та муніципальному рівнях для надання високоякісних, комплексних послуг у сфері гендерно-зумовленого насильства та репродуктивного здоров’я, адаптованих до потреб вразливих груп населення», що фінансується Фондом ООН у галузі народонаселення.
МЕТА: вибір фахівців для розміщення інформаційних матеріалів у регіональних медіа
ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник розміщуватиме:
- 1 інформаційний матеріал у 30 онлайн медіа;
- 1 інформаційний матеріал у 30 друкованих медіа;
- 1 рекламно-інформаційний блок у 30 друкованих медіа.
Період надання послуг: грудень 2025 року — січень 2026 року.
Детальний опис послуг за посиланням.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18:00 26 листопада 2025 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер з розміщення матеріалів».
До участі запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності з досвідом у сфері, відповідними КВЕДами. Просимо у пропозиції вказати розмір вашої комісії у відсотках.
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються за кошти донора, згідно з правилами якого витрати на оплату ПДВ є недопустимими, то «Інтерньюз-Україна» не може відшкодувати ПДВ в рамках оплати наданих послуг.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
- Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору.
Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі питань, будь ласка, звертайтесь до координаторки проєкту Марти Белі за електронною адресою: [email protected].

