Тендер на пошук дослідників для дослідження діяльності ВРУ під час дії правового режиму воєнного стану

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-11
Тендер на пошук дослідників для дослідження діяльності ВРУ під час дії правового режиму воєнного стану

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на пошук дослідників для дослідження діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для підготовки матеріалів в межах Програмної діяльності щодо дослідження особливостей діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану впродовж року.

ОПИС ПОСЛУГ:

  • Підготовка пропозицій щодо змісту, формату, структури та проблематики дослідження на тему «Парламент в умовах війни».
  • За результатом кожної чергової сесії Верховної Ради України підготовка аналітичного звіту на тему «Парламент в умовах війни», що включатиме визначену інформацію та досліджувані характеристики діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.
  • Взаємодія з партнерами Програми USAID «РАДА: наступне покоління», представниками Верховної Ради України та її Апарату під час підготовки дослідження та представлення його результатів.
  • Участь у робочих зустрічах, публічних презентаціях, пов’язаних проведенням дослідження та представленням його результатів.
  • Періодичний моніторинг та збір інформації про тенденції та зміни в особливостях діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.
  • Періодичний моніторинг прийнятого законодавства, що стосується процедур діяльності парламенту, особливостей діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.
  • Підготовка публікацій, інформаційних та аналітичних матеріалів про тенденції, нове законодавство та зміни в особливостях діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.

Очікується, що вказані послуги будуть надаватися щомісяця на нерегулярній основі в об’ємі та строках, визначених Програмою USAID «РАДА: наступне покоління». 

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА/-КИ:

  • Ступінь магістра (або еквівалентний) з правознавства, міжнародного права;
  • Досвід дослідницької діяльності, написання досліджень, аналітичних матеріалів;
  • Ґрунтовні знання про організацію і роботу парламенту, народних депутатів, парламентських процедур, залучення стейкхолдерів до процесу прийняття рішень, представницьку функцію;
  • Вільне володіння українською та англійською мовами, знання інших мов буде додатковою перевагою;
  • Попередній досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ:

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; резюме; супровідний лист, який включає опис досвіду в зазначеній сфері та перелік виконаних робіт (статті, огляди і т.д.); актуальні контакти 1-2 осіб, які можуть надати рекомендації; аналітичні матеріали (1, 2 приклади).
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18:00 5 листопада 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Дослідник_Парламент в умовах війни».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для фізичних осіб: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.

Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ) і реєстраційні документи (скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку).

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг. 
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Івасика Станіслава, керівника науково-дослідного відділу, за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю аптечок першої допомоги та наборів психологічної допомоги

Запит цінової пропозиції на придбання гриля Big Green Egg Large

Запит цінової пропозиції на придбання холодильної шафи на 1 м3, кондитерської вітрини та мікрохвильової пічки

Запит цінової пропозиції на придбання термоблендера

Запит цінової пропозиції на придбання морозильної шафи вертикальної та занурювальних блендерів

Запит цінової пропозиції на придбання стіл відстійник, шпилька пекарська з деко, стіл робочий нержавійка та стіл робочий розкладний