Тендер на пошук дослідників для дослідження діяльності ВРУ під час дії правового режиму воєнного стану

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-11
Тендер на пошук дослідників для дослідження діяльності ВРУ під час дії правового режиму воєнного стану

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на пошук дослідників для дослідження діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для підготовки матеріалів в межах Програмної діяльності щодо дослідження особливостей діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану впродовж року.

ОПИС ПОСЛУГ:

  • Підготовка пропозицій щодо змісту, формату, структури та проблематики дослідження на тему «Парламент в умовах війни».
  • За результатом кожної чергової сесії Верховної Ради України підготовка аналітичного звіту на тему «Парламент в умовах війни», що включатиме визначену інформацію та досліджувані характеристики діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.
  • Взаємодія з партнерами Програми USAID «РАДА: наступне покоління», представниками Верховної Ради України та її Апарату під час підготовки дослідження та представлення його результатів.
  • Участь у робочих зустрічах, публічних презентаціях, пов’язаних проведенням дослідження та представленням його результатів.
  • Періодичний моніторинг та збір інформації про тенденції та зміни в особливостях діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.
  • Періодичний моніторинг прийнятого законодавства, що стосується процедур діяльності парламенту, особливостей діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.
  • Підготовка публікацій, інформаційних та аналітичних матеріалів про тенденції, нове законодавство та зміни в особливостях діяльності Верховної Ради України під час дії правового режиму воєнного стану.

Очікується, що вказані послуги будуть надаватися щомісяця на нерегулярній основі в об’ємі та строках, визначених Програмою USAID «РАДА: наступне покоління». 

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА/-КИ:

  • Ступінь магістра (або еквівалентний) з правознавства, міжнародного права;
  • Досвід дослідницької діяльності, написання досліджень, аналітичних матеріалів;
  • Ґрунтовні знання про організацію і роботу парламенту, народних депутатів, парламентських процедур, залучення стейкхолдерів до процесу прийняття рішень, представницьку функцію;
  • Вільне володіння українською та англійською мовами, знання інших мов буде додатковою перевагою;
  • Попередній досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ:

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; резюме; супровідний лист, який включає опис досвіду в зазначеній сфері та перелік виконаних робіт (статті, огляди і т.д.); актуальні контакти 1-2 осіб, які можуть надати рекомендації; аналітичні матеріали (1, 2 приклади).
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18:00 5 листопада 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Дослідник_Парламент в умовах війни».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для фізичних осіб: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.

Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ) і реєстраційні документи (скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку).

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг. 
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Івасика Станіслава, керівника науково-дослідного відділу, за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на придбання обладнання, предмети та матеріали для облаштування ігрової кімнати (оптичні прилади)

Тендер на закупівлю транспортних послуг в Сумській області

Надання послуг консультанта по розробці навчального курсу

Продовженно: конкурс на закупівлю комплектів бронезахисту

Закупівля дитячого харчування та дитячих підгузків для Донецької ОДА

Тендер на Проведення робіт по здійсненню поточного ремонту санвузлів в Львівській області