Тендер із постачання 400 жіночих мотиваційних наборів для використання в ході реалізації Проєкту.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender ntylth
Тендер із постачання 400 жіночих мотиваційних наборів для використання в ході реалізації Проєкту.

тендер-закупівля наборів-березень 2025 року

ФОРМА. ТЕНДЕР

 

                                                                                                                       21 березня 2025 року

 

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту «Посилення голосу жінок в громадах» за Угодою про партнерське фінансування між CARE та БФ «Вітри змін», запрошує постачальників подати тендерні пропозиції на участь у тендері (далі – Тендер) із постачання 400 (чотирьох ста) жіночих мотиваційних наборів для використання в ході реалізації Проєкту.

 

На Тендер виноситься один лот (додаток 3).

 

Учасники мають право подати тендерну пропозицію на лот в цілому.

 

Кінцевий термін подачі тендерних пропозицій від Учасників: 30 березня 2025 року до 15.00 годин (за київським часом).

 

ДОСТАВКА

 

Склад Замовника: м. Одеса, вул. Тираспольська, буд. 18 (або м. Одеса, вул. Мечникова, буд. 59А).

 

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ

 

Постачальники надають свої тендерні пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля 400 жіночих мотиваційних наборів, оголошення № UKR-2025-01» на електронну пошту Замовника: [email protected].

 

Пропозиції складаються з:

  • Заповненої тендерної пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до тендерної пропозиції:

- свідоцтво про реєстрацію;

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вимагається);

- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями;

- фінансова звітність за останній рік діяльності учасника.


Зверніть увагу:

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • тендерні пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника з усіма передбаченими цією тендерною документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій тендерній документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями тендерної документації та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації заявки.

 

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

Контактні особи: Руснак Олена або Опаренко Олег (тел. 050-052-65-84).

 

Пропозиції, подані в іншому форматі вважатимуться недійсними.

Електронний лист з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 15.00 години 30 березня 2025 року.

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 30 березня 2025 року.


ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ РОЗГЛЯДАТИМУТЬСЯ.


ІНСТРУКЦІЇ для ЗАЯВНИКІВ

 

  • Усі додатки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі, бути підписані учасником та з печаткою (у разі її використання) у відсканованому вигляді з додаванням усіх передбачених цією тендерною документацією документів;

 

  • Заявки, надіслані на іншу електронну адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цією тендерною документацією або отримані після вказаної дати та часу, вважатимуться неналежними.

 

ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ

 

1) Перелік документів, які Учасники повинні надати як частину їхньої пропозиції:

Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Належним чином підписана Тендерна форма;
  • Інформація про профіль діяльності компанії (репутація, попередній досвід співпраці з НУО тощо);

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

      – Валюта: гривня;

     – Зразок пропозиції: постачальники повинні використовувати Зразок пропозиції у підготовці своїх пропозицій (див. додатки);

3) Замовник зберігає за собою право на те, щоб:

     – запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

     – прийняти будь-яку пропозицію повністю або відхилити її;

     – вступити у переговори з обраним Постачальником.

 

 

ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ

 

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати пропозицію, було надано; запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям (див. додаток).

 

ЧИННІСТЬ ПРОПОЗИЦІЙ

 

Пропозиції повинні зберігати свою чинність не менше 30 календарних днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами.

 

ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ

 

1) Реалізацію контракту буде доручено Учаснику (Постачальнику), який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чия пропозиція є прийнятною з комерційної та технічної точок зору та чия пропозиція відповідає усім інструкціям, умовам та положенням, наведеним у тендерній документації за умови, що пропозиція є прийнятною і відповідає інтересам Замовника;

 

2) Замовник залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо товарів, якщо, на думку Замовника, Постачальник (Учасник), який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо Замовник вважатиме, що це найбільше відповідатиме його інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі першої найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. пропозиції, яка відповідає усім вимогам тендерної документації.

 

 

 


Додаток 1

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Відомості про учасника процедури закупівлі

Повне найменування учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел./Факс

 

Електронна адреса

 

Чинність заявки (мінімум 30 днів)

 

Підпис печатка

 

Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою тендерну пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-01 від 21.03.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення тендерної документації зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

 

ЛОТ: постачання 400 (чотирьох ста) жіночих мотиваційних наборів.

 

 

Найменування, характеристики, кількість:

1.

До одного жіночого мотиваційного набору має входити:

  • Жіноча білизна (трусики) S, M, L. Труси жіночі чорні склад: не менше 90% бавовна, 8% еластан, колір чорний;
  • Пральний порошок. Універсальний, вага не менше 3 кг, не менше 50 циклів прання;
  • Шкарпетки, розмір 39-42, 5 шт./уп. Склад бавовна не менше 80%, різнокольорові;
  • Менструальні прокладки 2 шт./уп. Типа LIBRESSE Ultra Normal Fresh 10 штук або аналог;
  • Серветки для інтимної гігієни 1 уп. 20 шт. в уп. «Naturelle» або аналог;
  • Серветки для тіла 1 уп. Серветки вологі для тіла 20 штук;
  • Мило банне 1 шт. Вага не менше 120 гр.;
  • Зубна паста 3 шт. Вага не менше 120 гр.;
  • Зубна щітка 3 шт. Середня жорсткість;
  • Розчіска масажна для жінок, типу гребінець;
  • Ліхтарик ручний акумуляторний. Технічні характеристики не менше як 10Вт, led з usb, батарея Li-ion, 1500mAh, матеріал корпусу метал, вбудований акумулятор, колір чорний (або інший темний), спосіб заряджання від usb, потужність 700 лм, особливості ліхтаря – вологостійкий;
  • Банний рушник не менше 70/140 см., 100% Бавовна, махрова тканина, однотонний;
  • Шампунь 1 шт. Для всіх типів жіночого волосся, вага не менше 200 мл.;
  • Господарьске мило 72%. Для видалення плям, не менше 120 мг., для всіх типів тканин;
  • Дезодорант 1 шт. Антиперспірант кульковий, не менше 50 мл.;
  • Крем для рук. Крем для рук і тіла, не менше 75 мл., для всіх типів шкіри.

 

Пакувальний матеріал – картонна коробка або екосумка, без логотипів, з можливістю збереження вмісту набору.

Набори мають бути упаковані постачальником.

Набори поставляються в упакованому вигляді на палетах.  

 

Строки поставки: склад Замовника, до 15 календарних днів з моменту підписання договору поставки. Строки і обсяги поставки можуть корегуватися в договорі з постачальником.

 

Умови оплати: 50 відсотків від ціни договору – авансовий платіж постачальнику протягом трьох банківських днів з моменту підписання договору поставки товару. Залишок у вигляді 50 відсотків – протягом трьох банківських днів з моменту поставки товару, відсутності претензій до постачальника, підписання видаткових документів про поставку і отримання товару Замовником.

Ціна 1 (одного) набору становить ___________грн.

 

 

 

Ціна по лоту (за 400 наборів, включаючи доставку) становить ___________ грн.

 


Останні публікації цього розділу:

Надання комплексних послуг дизайнера/-ки за рамковим договором

ПРООН оголошує грант для створення та розвитку обласних ветеранських центрів та просторів у Харківській і Сумській областях

Тендер на закупівлю послуг (виконання робіт) на реконструкцію внутрішніх електромереж з встановленням дахової фотоелектричної станції

Тендер на закупівлю послуги тренера_ки для проведення тренінгів з основ консультування та надання послуг особам, які звертаються за соціальною допомогою в кризовому стані

Продовження конкурсу на закупівлю послуг відеографа/відеографині

Український фонд «Благополуччя дітей» проводить відбір надавача послуг із оренди залу для проведення тренінгів