ТЕНДЕР: № ITB 2023-400 на одноразову закупівлю сантехнічної кераміки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetiana Shevchuk

prostirtender tender ntylth
ТЕНДЕР: № ITB 2023-400 на одноразову закупівлю сантехнічної кераміки

29 вересня 2023 р.


      ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ: № ITB 2023-400

НА ОДНОРАЗОВУ ЗАКУПІВЛЮ

сантехнічної кераміки

 для виконання проекту Благодійної організації «Благодійного фонду «Право на захист»

ДАТА І ЧАС ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ

13 жовтня (включно) 2023– 15:00 год. за східноєвропейським часом

 

КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком безгромадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті  http://r2p.org.ua

  1. ПОТРЕБИ

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника сантехнічної кераміки для внутрішньо переміщених осіб.Request_ сантехнічна кераміка

Перелік необхідних товарів зазначений в Додатку Б.

Примітка: за даним тендером можливий вибір декількох переможців, але перевага надається Постачальнику, в якого наявні всі позиції.

Доставка бажана за рахунок Постачальника. Перелік міст доставки прописано в Додатку Б.

Терміни: отримання товару протягом 2 тижнів.

Оплата послуг – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком (можливо й без НДС). Деталі обговорюються під час заключення Договору.

Рахунки просимо виставити згідно кількості Замовлень.

  1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР 

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері 

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: 

  • Додаток А: (технічна пропозиція);Annex А (19)
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);Annex В (25)
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 ПРОПОЗИЦІЯ 

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію: 

  1. Інформацію про Вашу компанію.
  2. Ціни на товари з переліку у Додатку Б з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.
  3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість.  
  4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до переліку..
  5. Процедуру та умови доставки в регіони.
  6. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.).

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 


Пропозиції приймаються до 15.00 13 жовтня 2023 року виключно на пошту [email protected] 

Пропозиції слід подавати електронною поштою, при цьому всі додатки повинні надаватися у форматі PDF (як додаток, можна надіслати копії цих документів також у форматі Excel або в інших форматах).

!!!ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію Додаток Б та технічну пропозицію (Додаток A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.

Тобто, перший лист (підписаний у форматі pdf та у форматі Excel – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток Б;

другий лист (підписаний у форматі pdf- Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж [email protected]  , буде відхилена.

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію.

2.3.2 Зміст ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А. 

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом. 

ВАЖЛИВО: У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію. 

2.3.3 Зміст ФІНАНСОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

 Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додатки Б). 

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня. 

Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ, інших зборів, та додаткових витрат. 

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди. 

2.4 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

БФ «Право на Захист» розглядає можливість перемоги декількох постачальників.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

«БФ «Право на Захист» докладає зусиль із запобігання, виявлення  та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників конкурсних торгів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг.
БФ «Право на Захист» реалізує політику нульової толерантності щодо подарунків та знаків вдячності. Таким чином, закликаємо постачальників не надсилати дарунки або проявляти інші знаки вдячності співробітникам Фонду. Учасники торгів, які вважають, що при процесі подання, оцінки пропозицій або присудження контракту, представники Фонду вчиняли дискримінаційні порушення, факти шахрайства, недоброчесні дії, мали місце факти зловживань, можуть подати скаргу на електронну пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Молошної Юлії за телефоном 

0959121823 або електронною поштою [email protected] .

Дякуємо за співробітництво.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг