Тендер: друк та розміщення зовнішньої реклами на метролайтах

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

тендер
Тендер: друк та розміщення зовнішньої реклами на метролайтах

Міжнародна Фундація Виборчих Систем (IFES) розробляє інформаційну кампанію з просвіти виборців для сприяння усвідомленому ставленню виборців до реалізації свого виборчого права під час проведення президентських виборів 2019 року.  Цільовою аудиторією є переважно молоді люди, які голосують вперше (включаючи студентів університетів), внутрішньо переміщені особи, жінки, люди з інвалідністю, а також етнічні меншини.

Інформаційно-просвітницька кампанія серед виборців буде проведена по всій країні на національному, регіональному та місцевому рівнях. Регіональні закупівлі площ для розміщення реклами у метро включатимуть міста Київ, Харків та Дніпро.

Для розповсюдження інформаційних матеріалів IFES Україна потребує послуг рекламного агентства з відповідним досвідом, з метою друку та розміщення зовнішньої реклами на метролайтах.

Передбачається, що послуги з розміщення реклами надаватимуться протягом 10 тижнів з 15 лютого 2019 року по 21 квітня 2019 року, та складатимуться з 2 етапів з 2ма хвилями соціальної реклами:

15 лютого – 31 березня, що буде спрямована на 1 тур виборів

1 квітня – 21 квітня, що буде спрямована на 2 тур виборів 

Кампанія зовнішньої реклами передбачає розміщення оголошень соціальної реклами наступним чином:

50 двосторонніх метролайтів на центральних станціях метро, зокрема:

20 метролайтів у Києві,

15 метролайтів у Харкові,

15 метролайтів у Дніпрі,

Технічне завдання:

  1. Розробити графік і план розміщення інформаційних матеріалів 
  2. Надрукувати і розмістити інформаційні матеріали у період з 15 лютого по 31 березня 50 двосторонніх метролайтів на центральних станціях метро, зокрема:

20 метролайтів у Києві,

15 метролайтів у Харкові,  

15 метролайтів у Дніпрі,

  1. Надрукувати і розмістити інформаційні матеріали у період з 1 квітня по 21 квітня 50 двосторонніх метролайтів по всій Україні, зокрема: 

20 метролайтів у Києві,

15 метролайтів у Харкові,

15 метролайтів у Дніпрі,

Надані матеріали:

  1. План розміщення інформаційних матеріалів з чіткими часовими рамками і списком адрес для розміщення
  2. Фотозвіт, що охоплює період розміщення 15 лютого – 31 березня
  3. Фотозвіт, що охоплює період розміщення 1 квітня – 21 квітня

Вимоги до потенційних підрядників:

  • Щонайменше 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є перевагою
  • Розміщення інформаційних матеріалів в Києві, Харкові та Дніпрі одночасно
  • Доведена здатність дотримуватися крайніх термінів подачі результатів роботи

Пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:

  1. Ім’я контактної особи, адреса електронної пошти та номер телефону для зв’язку між IFES та потенційним підрядником.
  2. Короткий опис компанії-постачальника, зокрема:
  • Повна назва юридичної особи та адреса постачальника або фізичної особи;
  • Документи про реєстрацію юридичної особи та документи про реєстрацію платника податків
  • Повне ім’я законного представника (президента або директора) компанії-постачальника (не застосовується до фізичних осіб);
  • Рік, коли бізнес був започаткований або створений.
  • 3. Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, надайте щонайменше 3 активні посилання з повними контактними деталями попередніх клієнтів (ім’я, посада, електронна пошта та номер телефону)
  • 4. Цінова пропозиція з розбивкою на друк, інсталяцію/деінсталяцію та розміщення інформаційних матеріалів 
  • 5. Попередній графік робіт

Для виконання цієї роботи постачальник(и) послуг повинен надати детальну технічну та фінансову пропозицію для розміщення реклами у рамках цього технічного завдання разом з планом виконання та інформацією про досвід компанії.

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected]  з обов’язковою копією Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 21 січня 2019 року. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_Зовнішня реклама»


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг з організації заходів (м. Київ)

Набір на участь у тренінг-курсі для практикуючих психологів

Конкурс стипендій на журналістські розслідування

Конкурс на закупівлю експертних послуг зі здійснення моніторингу та оцінки

Закупівля послуг магнітно-резонансної томографії (МРТ) та комп’ютерної томографії (КТ)

Програма фонду EVZ «Ми поруч! Підтримка людей, що постраждали від нацизму»