Послуги харчування для учасників та учасниць заходів в рамках програми «SetUp»
ЗАВЕРШЕНО
Період надання послуг: жовтень 2025 – грудень 2025 року (3 місяці ).
Місце надання послуг: м. Київ, Київська область.
Громадська організація «ЮСАП» оголошує тендер з відбору надавач_ки послуг харчування для учасників та учасниць заходів з Київської області.
Мета закупівлі: здійснення закупівлі послуг харчування для учасників та учасниць заходів з Київської області, протягом жовтня 2025 року – грудня 2025 року.
Вимоги до послуг: забезпечення харчування для учасників та учасниць подій та заходів в рамках реалізації програми «SetUp», яка впроваджується громадською організацією «YouthUp» спільно з ЮНІСЕФ за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW, а саме:
- забезпечення харчування 30 учасників та учасниць протягом 3-денної події, протягом жовтня – грудня 2025 року (м. Київ/Київська область, 2 заходи, 3 дні);
- забезпечення харчування 20 учасників та учасниць протягом 3-денної події, протягом жовтня – грудня 2025 року (м. Київ/Київська область, 1 захід);
- забезпечення харчування 25 учасників та учасниць протягом 3-денної події , протягом листопада – грудня 2025 року (м. Київ, 1 захід).
Заходи будуть відбуватися в межах Київської області та міста Києва.
Кількість заходів, дати, місця проведення заходів, кількість учасників та учасниць тощо у процесі програмної діяльності можуть змінюватися.
Розрахунок безготівковий.
Вимоги до учасників та учасниць:
- учасники та учасниці повинні бути зареєстровані згідно чинного законодавства як ФОП або ТОВ з відповідними КВЕДами;
- учасники та учасниці не повинні бути платниками ПДВ;
- не бути клієнтом банків, які під санкціями;
- не перебувати у стані припинення діяльності;
- не бути під будь-якими санкціями;
Обов’язкова інформація та документи, які мають бути надані в пропозиції:
- повна юридична назва фізичної особи-підприємця або юридичної особи, яка буде виставляти рахунок;
- індивідуальний податковий номер або код ЄДРПОУ;
- ПІБ керівника чи керівниці;
- юридична адреса та контактний телефон, електронна пошта;
- повний перелік послуг та ціни за кожну з них згідно з ціновою пропозицією (додаток 1);
- підписаний лист про відповідність за встановленою формою (додаток 2);
- реєстраційні документи.
Для фізичних осіб-підприємців:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо фізична особа-підприємець – платник єдиного податку);
- копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо фізична особа-підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);
- копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності.
Для юридичних осіб:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія статуту.
Критерії відбору:
- вартість послуги повинна бути відповідною вимогам до послуги;
- відповідність підрядника зазначеним вимогам.
Форма подачі: тендерні пропозиції слід надсилати у паперовому вигляді пакетом документів з листом про відповідність та ціновою пропозицією Новою поштою (м. Київ, Поштомат №45327, Чайка Валерія, +380-50-981-37-08) або безпосередньо в офіс громадської організації «ЮСАП» за адресою: місто Київ, вулиця Воздвиженська, 51а, офіс 3.
Кінцевий термін подачі пропозицій: 20 жовтня 2025 року (12:00 год.).
Контактна особа: Чайка Валерія, [email protected]
Тендерне оголошення, харчування, додатки

