Подовження тендеру на закупівлю товарів згідно лоту №3 (проект ECHO-INTERSOS2)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

tender-cll-4
Подовження тендеру на закупівлю товарів згідно лоту №3 (проект ECHO-INTERSOS2)

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» подовжує та  запрошує до участі в  тендері та просить надати тендерну пропозицію на поставку товарів згідно Лоту(-ів).

Дата оголошення  тендеру: 12.08.2024
Дата подовження тендеру: 04.09.2024
Відповідальний спеціаліст із закупівель:

Бородай Яна ;

066-785-49-50

[email protected]

Закупівля в рамках проєкту:

 «Надання спеціалізованих мобільних послуг

захисту для вразливих та постраждалих від конфлікту

громад у Донецькій, Харківській та Запорізькій областях».

проект ECHO-INTERSOS2

Предмет закупівлі:

напольне покриття та комплектуючи,

текстиль для вікон та комплектуючи, згідно Додатків (Лот) № 1-№ 3. 

Валюта розрахунків:

Оплату товару буде здійсненов національній валюті України у безготівковій формі.

Графік або кількість відвантажень: згідно заявок Замовника
Кількість Додатків до Запрошення: 3
Термін подання тендерних пропозицій:

7 (сім) календарних днів з дня наступного за днем оголошення  подовження тендеру,

до 11 вересня 2024 року включно на ел.адресу  [email protected] з

темою листа «ТЕНДЕР_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА КАТЕГОРІЇ ТОВАРУ проект ECHO-INTERSOS2».

Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території; має досвід роботи у відповідній сфері не менше 12 місяців, має КВЕД які відповідають Запиту; має необхідні сертифікати на продукцію якщо це передбачено законодавством України.
Поставка повинна супроподжуватись оригіналами документів (договір поставки, рахунок, видаткова накладна, тощо).
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно “Зразку” та містити наступну інформацію:

1.        Повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд;
2.        Характеристики товару (кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл. за потреби тощо);
3.        Сертифікати якості на продукцію, якщо це передбачено

Законодавством України. Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості та безпеки;
4.        Ціну за одиницю товару та загальну суму, згідно Додатку(-ів)

до Запиту комерційних пропозицій;
5.        Умови оплати;
6.        Умови та строки поставки;
7.        Терміни дії пропозиції;
8.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
9.        Додаткові документи :
●        копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких

зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з

витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб,

ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,

фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
● статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
● документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
● копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●  копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●  довідка про банківські реквізити;
●  довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
●  документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
 – Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника

за останній рік не наступив, то тоді  Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
- Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;
 – Обіг коштів на банківських рахунках;
 – Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
● гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації

та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь;
● референс-лист;
● рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).

Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів:

1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів,

яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача,

строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки,

загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його,

як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою,

яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги,

будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці,

яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором,

посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).

При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: - 100% відтермінування платежу;
– доставка та розвантаження товару за рахунок Постачальника;
– здійснить доставку у строки зазначені у Додатку(-ах) до Запрошення до участі в тендері;
– запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару.

Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних,

які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства,

персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані:

номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством),

відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі,

цивільно-правових та господарських відносин.

Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
–  запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
–  прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково;
–  вступити у переговори з обраним Постачальником;
–  доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі.
 Постачальник може надати пропозицію згідно всіх Додатків (Лотів) до запиту, або частково (на один з Додатків (Лотів)).

У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники

будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація»

має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою

з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди

від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи

погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників

тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected],ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія»

.підписаний запит на подовження Тендеру по Лот №3

Запит_ на подовження тендерних пропозицій 04-09-2024 -


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень