ООН оголошує грант для підтримки ветеранів АТО/ООС в Дніпропетровській області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Maksym Kytsiuk

cq5dam.web.1280.1280
ООН оголошує грант для підтримки ветеранів АТО/ООС в Дніпропетровській області

1. ВСТУП

Це оголошення має на меті надати інформацію про конкурс грантів для неурядових організацій, які здійснюють діяльність на території Дніпропетровської області, який проводиться Програмою ООН із відновлення та розбудови миру, та пояснити процедуру подачі проєктних пропозицій. В оголошенні викладені критерії відповідності вимогам конкурсу, процес подачі та відбору проєктних пропозицій, а також критерії оцінки проєктів, які будуть відібрані в межах цього конкурсу.

Конкурс проводиться за наступним цільовим напрямом:

UN_RPP_3_2020_13_CS: «Розвиток місцевої системи підтримки ветеранів АТО/ООС за принципом рівний-рівному у громадах Дніпропетровської області»

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОГРАМУ ООН ІЗ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗБУДОВИ МИРУ

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.

Заходи Програми згруповані за такими ключовими компонентами Програми, які відображають пріоритетні потреби регіону:

Компонент I: Економічне відновлення та відбудова критично важливої інфраструктури;

Компонент II: Ефективне місцеве самоврядування та реформа з децентралізації влади;

Компонент III: Громадська безпека та соціальна згуртованість.

Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки уряду Королівства Нідерландів.

Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладене на Програму розвитку ООН (ПРООН).

3. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ТА ТЕРИТОРІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРСУ

3.1. Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:

  • бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території України не менше одного календарного року;
  • мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
  • мати не менше 1 року досвіду у роботі з ветеранською спільнотою; досвід роботи на території цільових громад проекту зокрема або ж на території Дніпропетровської області буде суттєвою перевагою; при подачі, організації потрібно надати приклади успішної реалізації проєктів;
  • якщо, як зареєстрована, організація має менше 1 року досвіду роботи з ветеранськими спільнотами, комісія може розглянути таку заявку за умов надання підтвердження діяльності з ветеранськими спільнотами, яка велась до офіційної реєстрації;
  • якщо організація має додатковий досвід роботи з ветеранськими спільнотами, що здійснювалась ще до офіційної реєстрації – це буде додатковою перевагою, за умови наданого підтвердження такої діяльності;
  • мати підтверджений досвід впровадження щонайменше одного проєкту та звітування за ним; підтверджений досвід впровадження проєкту або проєктів за тематикою конкурсу буде суттєвою перевагою;
  • мати не менше 25% працівників організації, що належать до ветеранів, добровольців, волонтерів, членів родин загиблих;
  • організація має досвід у роботі мінімум за однієї з наступних тематик: за підходом рівний рівному, досвід реалізації програм менторства, спортивних подій для ветеранів, організації та надання психологічної допомоги ветеранам та/або їх сім’ям, реінтеграція ветеранів та/або сімей ветеранів у громаду, або подібного характеру діяльності;
  • мати серед фахівців організації психологів та консультантів, які мають досвід роботи з ветеранами АТО/ООС, волонтерами АТО/ООС, сім’ями загиблих тощо; альтернативно, для реалізації цього проекту, організації можуть подаватися у партнерстві, і таким чином забезпечити присутність відповідних фахівців та необхідної експертизи у проектній команді;
  • мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його успішної реалізації;
  • буде значною перевагою, якщо організація представлена (або має намір бути представленою) у Раді ветеранів при Дніпропетровській ОДА та має налагоджену комунікацію з Управлінням у справах ветеранів при Дніпропетровській ОДА (що має бути підтверджено листами-рекомендаціями)

3.2. Фахівці, залучені до виконання проєкту, повинні відповідати наступним вимогам:

  • Проєктна команда щонайменше має складатися з: координатора проєкту (відповідального за загальну координацію імплементації проєкту та подання відповідних звітів Програмі ООН із відновлення та розбудови миру), бухгалтера (відповідального за ведення обліково-фінансової звітності);
  • Досвід роботи у громадському секторі не менше 2 років (для керівника проєкту);
  • Знання мов – вільне володіння українською мовою;
  • Бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану із бухгалтерським обліком), досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку не менше двох років;
  • Для виконання проєкту, організація повинна забезпечити лідерів напрямів роботи та координаторів напрямків роботи у цільових громадах на місцях;
  • Готовність впроваджувати всі правила та регламенти співпраці, запропоновані міжнародним донором;

Зайнятість персоналу:

· Керівник проєкту – не більше 0,5-0,75 ставки;
· Бухгалтер – не більше 0,25 ставки.

3.3. Території реалізації конкурсу:

Проєкт пілотується у мінімум 3 містах Дніпропетровської області:

• Новомосковськ
• Нікополь
• Павлоград

Якщо організація планує додати міста, або працювати на рівні ОТГ, очікується відповідне обґрунтування цього у проєктній заявці.

Пропозиції від організацій, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.

Організації, що мають поточну грантову угоду із компонентом «Громадська безпека та соціальна згуртованість» Програми ООН із відновлення та розбудови миру (технічно – з Програмою Розвитку ООН (ПРООН), не можуть бути відібрані в межах цього конкурсу до завершення дії такої грантової угоди, оскільки одна організація протягом одного грантового періоду може реалізовувати лише одну грантову угоду.

4. ОПИС ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ

Цей конкурс заявок пов’язаний з відбором однієї громадської організації та направлений на пілотування проєкту місцевої системи підтримки ветеранів АТО/ООС за принципом рівний-рівному у громадах Дніпропетровської області, що базуватиметься на таких напрямах діяльності:

• Організація та налагодження діяльності груп самодопомоги ветеранів АТО/ООС за принципом «рівний рівному»

Успішна організація буде визначати формат зустрічей та програму для груп самодопомоги та необхідні ресурси для зустрічей. Ключовою буде роль лідера/лідерки групи самодопомоги. Лідером групи самодопомоги повинна бути людина з відповідними знаннями та рівнем підготовки, а також обов’язково представляти ветеранську спільноту на місці. За потреби, діяльність груп самодопомоги може включати організацію рекреаційних заходів (ретрітів).

• Запуск програми менторства ветеранів АТО/ООС для молоді у складних життєвих обставинах

Через програму менторства ветеран/ветеранка АТО/ООС буде виконувати роль ментора для учнів або студентів. Програма може втілюватися у співпраці з навчальними закладами, опорними навчальними закладами, технікумами, інтернатами, будинками дитячого типу, тощо.

Програма менторства повинна допомагати як самим ветеранам та ветеранкам АТО/ООС відновити відчуття сенсу та ефективно поділитися знаннями та досвідом, так і допомагати молоді здобути необхідні інструменти, щоб досягти успіху у поставлених перед собою завданнях.

Програма може працювати як у груповому форматі, форматі інтенсивного навчання, включно з фізичною підготовкою, так і у форматі індивідуальних зустрічей ментора-підопічного. Проте кінцевий формат програми менторства, який найкраще підходитиме до контексту, буде визначати успішна організація.

Важливо, для успішності програми менторства, організація повинна прописати у своїй грантовій заявці деталізований підхід до втілення програми. Наприклад, опис програми менторства може включати, але не обмежуватися наступним: формат відбору менторів та підопічних, створення бази даних менторів та підопічних, напрацювання цілей та плану роботи для окремих менторів та підопічних, систему моніторингу.

• Організація та проведення спортивних подій для/за участі ініціативи ветеранів АТО/ООС

Проведення спортивних змагань, подій та заохочення участі ветеранів та ветеранок у вже існуючих спортивних змаганнях та подіях. Важливо, що спортивні змагання та події мають проводитися у громаді реалізації проєкту та залучати доступні громаді ресурси. Спортивні події повинні передбачити залучення учасниць/учасників груп самодопомоги та менторської програми.

Очікується, що відібрана організація налагодить свій робочий процес за вищезгаданими напрямками роботи таким чином, щоб кожен напрям очолював профільний лідер. Лідери напрямів повинні мати відповідні практичні навики та знання, що стосуватимуться як тематики напряму, так і загальних навиків проєктного менеджменту, фасилітації, проведення тренінгів, тощо. Відповідно, у проєктній команді очікується мінімум три лідери напрямів в організації.

У свою чергу, кожна громада матиме координатора роботи за усіма напрямами на місцях. Координатори на місцях будуть курувати роботу по всіх напрямах у відповідній громаді, у тісній співпраці з лідерами напрямків. Важливо, щоб координатор/ка роботи на місці знаходилась/знаходився фізично у громаді реалізації проєкту.

Попри вказані вище основні напрями діяльності, організація заохочується пропонувати додаткову необхідну діяльність з ветеранами/ветеранками АТО/ООС, сім’ями ветеранів, сім’ями загиблих, волонтерами, тощо.

Інші практичні завдання, які очікуються від організації:

• У всіх напрямах діяльності потрібно приділяти особливу увагу включенню жінок із ветеранської спільноти і, відповідно, планувати діяльність за напрямами.
• Співпраця з державною владою на обласному рівні, співпраця з місцевою владою на рівні міст, ОТГ, тощо.
• Моніторинг потреб ветеранської спільноти у громадах реалізації даного проекту, особливо що стосується потреб пов’язаних з довгостроковою реінтеграцією у громаду
• Ефективна співпраця та регулярна координація між лідерами напрямів та координаторами у громаді
• Експертна підтримка у дизайні та імплементації інших активностей у сфері ветеранських справ у Дніпропетровській області, але не тільки

Очікувані результати

  • Мінімум одна група самодопомоги функціонує, регулярно зустрічається у кожному з міст (Новомосковськ, Нікополь та Павлоград, список громад може продовжуватися), та має сталий склад учасників та учасниць (від 5 до 20 учасників та учасниць)
  • Мінімум 12 ветеранів та ветеранок стали менторами для молоді (для мінімум 20 осіб, з них – для 50% дівчат)
  • Мінімум 3 міні-ініціативи, та 3 малі проєкти підтримано ПРООН за результатами моніторингу потреб ветеранської спільноти у громадах реалізації даного проєкту
  • За підсумком 2020, усі напрями роботи мають включати жінок, як учасниць та менторок
  • Мінімум по 1 спортивній події організовано для/за участі ініціативи ветеранської спільноти, подія висвітлена у медіа.

Детальні кількісні та якісні індикатори щодо очікуваних результатів будуть напрацьовані разом з відібраною організацією.

5. ВИМОГИ ДО СПІВФІНАНСУВАННЯ ТА ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТУ

Тривалість проєкту – до 12 місяців. Початок імплементації проєкту – 20 квітня 2020 року.

Проєктним пропозиціям, в межах яких буде запропоноване співфінансування (до 10% від загального бюджету проєкту), надаватимуться додаткові бали при розгляді відповідно до Критеріїв оцінки проєктних пропозицій. Під співфінансуванням мається на увазі наявність іншого джерела фінансування, крім Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Власний фінансовий внесок організації має бути підтверджений відповідними обліково-бухгалтерськими документами на етапі подачі фінансової звітності за проєктом. Наявні у організації матеріальні цінності (включаючи офісне приміщення та офісну техніку) у якості співфінансування не приймається.

Додаткову превагу отримають організації, проєктні заявки яких будуть підтримані партнерськими організаціями (недержавні організації, органи державної влади та місцевого самоврядування), про що до проєктної заявки мають бути подані відповідні листи підтримки проєкту. У такому листі має бути зазначено про підтримку та конкретну роль підтримуючої організації.

6. ВИТРАТИ ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

6.1. Дозволені витрати

Прийнятними вважаються витрати, які:

  • необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту;
  • що відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»);

Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:

  • праці персоналу організації та залучених експертів;
  • товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;
  • комунікаційних та інформаційних послуг;
  • консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;
  • оренди приміщень (для проведення тренінгів, групової роботи, тощо), обслуговування заходів, та інших послуг, передбачених проєктною діяльністю;
  • друкарських, типографських і копіювальних послуг;
  • витратних матеріалів і канцелярських товарів;
  • транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю.

6.2. Обов’язкові витрати:

  • Оплата послуг керівника проєкту та фінансового спеціаліста/бухгалтера (або передбачення цих послуг як власного внеску чи фінансування із інших джерел);

6.3. Неприйнятними є витрати, пов’язані з:

  • підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі;
  • сплатою боргів;
  • відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу;
  • міжнародними відрядженнями;
  • орендою офісу та сплатою комунальних послуг.

Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції.

7. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Аплікаційний пакет складається із наступного:

1) Онлайн аплікаційна форма, заповнена онлайн за посиланням, що містить основні відомості про організацію та проєктну пропозицію.

2) Повна аплікаційна форма (заповнена у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc);

3) Фінансова пропозиція (запропонований бюджет у форматі Excel);

4) Відскановані копії наступних документів (*.PDF або *.JPG):

  • свідоцтво про реєстрацію або витяг;
  • довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості.

5) Для проєктів, в яких передбачено співфінансування – лист-підтримка від установи-партнера, яка надає співфінансування із зазначенням суми співфінансування.

Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні заповнити онлайн аплікаційну форму (пункт 1), а також подати повний аплікаційний пакет (пункти 2-5), зазначений вище, за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення:

UN_RPP_3_2020_13_CS: «Розвиток місцевої системи підтримки ветеранів АТО/ООС за принципом «рівний-рівному» у громадах Дніпропетровської області».

Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий до 18:00 31 березня 2020 року. Аплікаційний пакет (пункти 2-5) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar/*.zip) розмір якого не має перевищувати 15 Mb.

Для отримання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим Конкурсом, організації можуть ставити запитання та надсилати їх за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення «UN_RPP_3_2020_13_CS: Питання щодо грантового конкурсу», але не пізніше ніж за 48 годин до кінцевого строку подання проєктних пропозицій. Відповіді будуть надані у письмовому вигляді на адресу, з якої було отримано запитання.

Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд Конкурсної комісії.

Проєктні пропозиції, що надійдуть після вказаного в оголошені терміну з будь-яких причин, не розглядатимуться.

8. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

8.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів.

Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій Конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій Конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції.

Етап 2: Остаточне ухвалення переможної проєктної пропозиції, рекомендованої Конкурсною комісією до підтримки.

Конкурсна комісія складатиметься з представників Програми ООН із відновлення і розбудови миру відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Разом з цим, Конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачена діяльність проєкту.

8.2. Критерії оцінки проєктів:

 

Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції

Максимальний бал

1.

Відповідність тематиці та визначеним напрямкам роботи (подана заявка відповідає тематиці – 10 балів, відповідає напрямкам роботи – 10 балів; заявка частково відповідає тематиці – 5 балів, частково відповідає напрямкам роботи – 5 балів; заявка не відповідає тематиці та напрямкам роботи конкурсу – 0 балів)

10

2.

Узгодженість мети, завдань та методів виконання проєкту (мета, завдання та методи виконання проєкту, в тому числі зазначені необхідні ролі у проектній команді а також відповідність цільовим громадам проекту, повністю узгоджені між собою – 10 балів, частково узгоджені – 5 балів, не узгоджені – 0 балів)

10

3.

Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні та відповідають основним зазначеним напрямкам роботи – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 10 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів)

20

4.

Досвід організації-заявника у питаннях, передбачених проєктною пропозицією (компетентність заявника підтверджена досвідом втілення проєктів, що відповідають напрямкам Конкурсу – 5 балів, організація має досвід втілення проєктів, але у суміжних до проєктної пропозиції напрямках – 3 бали; у організації немає досвіду або його попередні проєкти не відповідають напрямкам Конкурсу – 0 балів)

5

5.

Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» – 20 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 10 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів)

20

6.

Гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи населення із цільових громад враховані у поданій заявці (гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані – 10 балів, гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані частково – 5 балів, гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи не враховані – 0 балів)

10

7.

Наявність співфінансування за проєктом (у фінансовій чи не фінансовій формі) (наявне співфінансування у розмірі 10% – 10 балів, наявне співфінансування у розмірі до 5% – 5 балів, співфінансування відсутнє – 0 балів);

10

8.

Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 15 балів, частково необхідний рівень компетенції – 10 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів)

15

 

Загальний бал

100

 

Примітки

 

Зверніть увагу!

  • Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються.
  • Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою.
  • Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає.
  • Причини відмови чи підтримки проєкту повідомлені не будуть.

9. ЗВІТУВАННЯ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

9.1. Моніторинг та оцінювання

Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. Програма розвитку ООН здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їх партнерами та благоотримувачами, а також через участь у заходах проєкту.

9.2. Звітування

Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному Програмою розвитку ООН:

  • проміжні звіти, які включають опис заходів і результатів за узгодженими моніторинговими індикаторами й фінансовим компонентом (буде уточнено в межах відповідної грантової угоди);
  • короткі звіти на вимогу, які можуть час від часу вимагатися ПРООН, коли буде потрібна інформація про грантовий проєкт в період між регулярними звітами;
  • заключний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період грантової угоди.

10. ФІНАНСУВАННЯ

Організація-грантоотримувач отримає авансовий платіж на заплановану діяльність у межах грантової угоди. Розмір авансового та подальших платежів буде зафіксовано у грантовій угоді. Цей розмір буде визначений індивідуально з огляду на загальний розмір гранту, тип діяльності тощо. Наступні транші будуть виділені після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації.

Зверніть увагу! Фінальний транш у розмірі 10% буде надано організації-грантоотримувачу постфактум після 100% звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій.

ДОДАТКИ


Останні публікації цього розділу:

Конкурс із розробки та впровадження інформаційно-комунікаційної кампанії

Конкурс на консультаційні послуги з питань трансформації фінансової звітності за МСФЗ

Тендер на закупівлю павільйонів (МАФів) і систем очистки та розливу води

Тендер на розробку стратегічного та операційного планів організації

Пропозиції щодо підвищення стійкості електроенергетичної системи

Набір на тренінг для ЗМІ про діяльність органів самоорганізації населення, підготовку журналістських розслідувань та журналістику рішень