Конкурс на закупівлю господарських та канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LGDCkharkiv

kans_bp_0
Конкурс на закупівлю господарських та канцелярських товарів

Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (61000, м. Харків, провулок Банний, 1) оголошує конкурс на закупівлю господарських та канцелярських товарів в 2017 році відповідно до умов конкурсної документації. Пропозиції повинні бути подані не пізніше 14 00 год. 12.05.2017 року на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Конкурс з визначення постачальника канцелярських та господарських товарів».

У разі Вашої зацікавленості більш детальна інформація про конкурс, інструкції для учасників, вимоги та форми необхідних документів додаються (опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару визначені у Додатку №2 до цього оголошення).

Умови оплати : по факту отримання або за передоплатою певної партії (частини) товару .

Спосіб та очікувані строки постачання: протягом 2017 року.

Дата розгляду пропозицій: 1400 год. за київським часом 12.05.2017 року за адресою: 61000, м. Харків, провулок Банний, 1.

Строк розгляду пропозицій учасників: проводиться у 3-денний термін після завершення терміну подання пропозицій.

Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу на Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи іншому порядку, визначеному діючим законодавством.

Детальну інформацію та конкурсну документацію можна отримати за запитом на електронну пошту: [email protected], контакти: 097-272-99-28 (контактна особа Фокасієв Дмитро Владиславович).

Оголошення про проведення конкурсу

1.1. Найменування Замовника: Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».
1.2. Адреса Замовника: 61000, м. Харків, провулок Банний, 1
1.3. Контактна особа Замовника: Баринова Діана Семенівна, Фокасієв Дмитро Владиславович.
1.4. Координати для зворотного зв’язку: адреса елек. пошти [email protected], Фокасієв Дмитро Владиславович (097-272-99-28), Баринова Діана Семенівна (097- 670 01- 00).
1.5. Спосіб подання пропозицій: зацікавлені особи, що бажають взяти участь у конкурсі надсилають на електронну адресу: [email protected], лист із темою “конкурс з визначення постачальника господарських та канцелярських товарів” та надавши (прикріпивши) у вигляді сканованої копії:
1) Цінову пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку №1 до цього оголошення,
2) Копію виписки, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ( з актуальними даними станом на 2017 рік).
3) Копію довідки з ЄДРПОУ (за наявності).
4) Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ).
5) Копію свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників платників єдиного податку).
6) Копія довідки про взяття на облік платника податків (у разі відсутності відповідних відомостей у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
7) Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору особою (якщо договір буде підписувати не особа, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, як особа уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах).
8) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру ( для фізичних осіб-підприємців).

Цінова пропозиція та зазначені вище документи в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності, згідно “Класифікації видів економічної діяльності” (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі.
1.6. Найменування, технічні характеристики та кількість товарів:
Опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару визначені у Додатку №2 до цього оголошення.
1.7. Умови оплати : по факту отримання або за передоплатою певної партії (частини) товару .
1.8. Спосіб та очікувані строки постачання: протягом 2017 року.
1.9. Термін для подання пропозицій: до 1400 год. за київським часом 12.05.2017 року на електронну адресу [email protected], тема – “конкурс з визначення постачальника господарських та канцелярських товарів”.
1.10. Дата розгляду пропозицій: 1400 год. за київським часом 12.05.2017 року за адресою: 61000, м. Харків, провулок Банний, 1. До участі у процедурі розкриття пропозицій замовником допускаються учасники або їх уповноважені представники.
1.11. Строк розгляду пропозицій учасників: проводиться у 5-денний термін (мінімум 5 робочих днів) після завершення терміну подання пропозицій. Переможцем визнається учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією.
1.12. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу на Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи іншому порядку, визначеному діючим законодавством.
1.13. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Розмір витрат на господарські товари до кінця 2017 року – не більше 6400,0 грн;
Розмір витрат на канцелярські товари для офісу до кінця 2017 року– не більше 12000,0 грн
Розмір витрат на канцелярські товари для заходів до кінця 2017 року – не більше 64000,0 грн.
1.14. При відборі постачальника буде врахована не тільки найбільш економічно-вигідна ціна, а й можливість найкоротшого строку поставки заявленого товару, у разі виникнення термінової необхідності, можливість поставки товару до офісу, якість товару.

Додаток № 1
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ
«Пропозиція №_._____від________2017 року»
Ми, (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі з визначення постачальника господарських та канцелярських товарів (тендер на закупівлю господарських та канцелярських товарів) в 2017 році, відповідно до вимог, що запропоновані Замовником – Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».
Вивчивши документацію та технічні вимоги до предмету закупівлі ми, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника та Договору про постачання господарських та канцелярських товарів на таких умовах:
№ п/п Найменування товару Одиниця виміру Ціна за одиницю
без ПДВ,
грн. ПДВ,
грн. Ціна за одиницю з ПДВ,
грн.
ГОСПОДАРСЬКІ ТОВАРИ

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ОФІСУ

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ЗАХОДІВ

Повне найменування Учасника ______________________________________________
Адреса (юридична та фактична) _____________________________________________
Телефон/факс_____________________________________________________________
Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _____________________________________
Код ЄДРПОУ_____________________________________________________________
Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства _________________________________________________________________________
Банківські реквізити_______________________________________________________

Прохання не змінювати Форму «Пропозиція»

Додаток №2
Опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару

 

ГОСПОДАРСЬКІ ТОВАРИ

Ганчірка для підлоги

 

Засіб для дезінфекції 500мл Domestos

 

Засіб для миття посуду 500мл

 

Мило рідке з дозат.

 

Пакети сміттєві 35л 30шт

 

Папір туалетний (упаковка 4 рулона)

 

Рукавички латексні розмір M

 

Рушник паперовий

 

Серветки

 

Серветки віскозні

 

Освіжувач повітря

 

Швабра-губка з механізмом віджиму

 

Серветки для плазмових екранів

 

Склянки одноразові 180 мл

 

Губка для миття посуду

 

Поліроль для меблів 250г з розпилювачем

 

Склоочисник 500мл з розпилювачем

 

Відро з ручкою 12 л прямокутне для швабри з віджимом

 

Пакет №2 (1000шт.)

 

Пакет №9 (1000шт.)

 

Пакети д/сміття  120л 10шт

 

Пакети д/сміття 35л 100шт

 

Мережевий фільтр  1.8м

 

Мережевий фільтр  3м

 

Мережевий фільтр  5м

 

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ОФІСУ

Папка-куточок А4

 

Папка на кнопці А4 пластикова

 

Папка А4 з притиском пластик

 

Папка А4 з притиском пластик, з кишенями

 

Папка на гумках А4, бумажна

 

Папка-планшет А4 с зажимом зверху

 

Швидкозшивач  А4 пластик з європерфорацією

 

Клей-олівець, 25 г.

 

Папір А4 білий для принтеру 80 г / м 500л

 

Папір А4 білий 160 г/м формат А4 250л

 

Папір А4 80г/м 5цв (для принтеру) 100л

 

Скотч прозорий, 24/10

 

Скотч прозорий, 48/100

 

Антистеплер

 

Ніж для паперу 9 мм

 

Скоби для степлера 10/5, 1000 шт

 

Підставка настільна

 

Лоток для паперів (прозор.)

 

Бейдж вертикальний на шнурку

 

Папір для нотаток 80x80x20мм

 

Блок клейкий 75 * 75

 

Папір для нотаток 75х75 з липким шаром

 

Папка швидкозшивач (сегрегатор) 5 см

 

Папка швидкозшивач (сегрегатор) 7 см

 

Ручка кулькова авт. 0,5мм 

 

Скріпки 25 мм (100 шт)

 

Скріпки 50 мм (100 шт)

 

Степлер N10

 

Точила з контейнером

 

Файл А4 (100 шт) глянсовий

 

Файл А4+  40 мкр глянец

 

Біндер 32 мм

 

Біндер 51 мм

 

Коректуючий олівець 10 мл

 

Набір маркерів текстових 4 кол

 

Маркер текстовий

 

Олівець чернографітний HB з гумкою

 

Ножиці 16 см

 

Діркопробивач 30 л.

 

Кнопки гвоздики (кольорові 50шт в пластику)

 

Блокнот для фліпчартів

 

Маркер для фліпчартів

 

Набір магнітів для фліпчартів

 

Калькулятор (бухгалтерський)

 

Флеш-драйв VERBATIM 16GB

 

Ручка гелева  NICE 0,5мм синя

 

Стрижень гелевий  синій

 

Пружина пластик 12, 5 мм (100 шт) для біндера

 

Пружина пластик 16мм біла (100шт)

 

Обкладинка для біндера картон А4 230г/м2

 

Обкладинка для біндера пластик прозора А4

 

Щоденник А5 планер

 

Щоденник А5

 

Планінг А3

 

 

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ЗАХОДІВ

Блокнот А5 80 л на спіралі у пластиковій обкладинці

 

Блокнот А5 48 л на спіралі зверху

 

Папка на кнопці А4 пластикова

 

Ручка кулькова 0.7 мм

 

Ручка кулькова авт. 0,5мм з грипом

 

Папка-куточок А4

 

Диск СD-R+ (Cake box 10 шт)

 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на постачання обладнання (Ноутбук, Мікрохвильова піч)

Тендер на проведення заходів для розробки Стратегічного плану ГО "SaveDnipro" на 2024-2027 роки

Консультант/ка з адміністрування ХАБу м. Дніпро

Тендер. Закупівля послуг з питань підвищення організаційної спроможності організації

Тендер на вибір організації з надання послуг з розробки дизайну, створення візуального супроводу та запису серії лекцій (відео-продакшн) з міжнародного гуманітарного права та міжнародного кримінального права для українських суддів

Тендер на закупівлю послуг тренера_ки з питань гендерно зумовленого насильства