Нова вікторина Євроквіз про Угорщину

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kulchytska

заставка квіз Угорщина 1
Нова вікторина Євроквіз про Угорщину

Запрошуємо зіграти у шостий тур Євроквізу-2024 присвячений Угорщині – країні, яка головує в Раді Європейського Союзу у другому півріччі 2024 року.

Вирушай у віртуальну мандрівку визначними місцями Угорщини з Євроквізом – переходь сюди та реєструйся у грі. Пройти тест про Угорщину можна до 29 вересня 2024 року.

Переможці Євровікторини у двох рівнях гри отримають 100 фірмових наборів призів від Представництва ЄС в Україні:

  • Перше місце – 25 наборів з брендованою пляшечкою для води, банданою і рефлектором
  • Друге місце – 35 наборів з фірмовою парасолькою і силіконовим браслетом
  • Третє місце – 40 наборів з розмальовкою і фірмовим еко-блокнотом з ручкою

Щодня у тебе з’являтимуться три спроби відповісти на 15 запитань тесту (12 – для молодшої аудиторії) та нові шанси покращити свою позицію у рейтингу. Важливо відповідати не тільки правильно, але й швидко, щоб отримати якомога більше балів.

Зверни увагу, що у цьому турі гравці І рівня гри (діти до 15 років) зможуть отримати призи, навіть якщо вони вже отримували подарунки у будь-яких двох етапах Євровікторини-2024.
 
Правила щодо отримання призів гравцями ІІ рівня гри залишаються у силі:
  • Один гравець може отримати призи лише у двох етапах вікторини
  • Призи в кожному етапі вікторини може отримати лише один з членів однієї сім’ї

Бажаємо Тобі цікавої подорожі у світ Євроквізу!


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень