Тендер на закупівлю послуг з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

shutterstock_2082347287 (6)
Тендер на закупівлю послуг з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю послуг з організації заходів для реалізації проєкту «Шлях в майбутнє» в партнерстві з Фондом «Партнерство за Сильну Україну» та ГС «Українська мережа за права дитини».

Послуги з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ в межах проєкту «Шлях в майбутнє»

Період надання послуги: квітень-липень 2024 року.

Місце надання послуг: Львівська обл.

Склад послуг з організації заходів: 

  • Послуги проживання: 

1.1. Учасник забезпечує Замовника проживанням у готелі, що відповідає наступним вимогам:

  • Розташування готелю в Львівській області.
  • Відсутність поблизу готелю стратегічних об’єктів, які можуть становити потенційну небезпеку ракетних обстрілів;
  • Розташування готелю (бажано) поблизу лісу/ у лісопарковій зоні;
  • Наявність закладу охорони здоров’я у межах 30 км від готелю;
  • Наявність укриття на території готелю;
  • Наявність у готелі  системи охорони та відеонагляду, забезпечення протипожежної безпеки;
  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) відкритих майданчиків/альтанок для проведення групових активностей на вулиці для дітей та дорослих;
  • Рівень сервісу готелю відповідає значенню не нижчому, ніж 4*;
  • Наявність доступного для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день)  одного великого приміщення (типу конференц-холу або бенкетного залу для проведення навчань), розрахованого на розміщення одночасно не менше, ніж  60 осіб та обладнаного необхідною кількістю меблів (столи, крісла тощо) та техніки (проєктор, екран, ноутбук/комп’ютер);
  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день)  декількох просторів (приміщень площею 15-20 м2) для групових занять з дітьми та дорослими;
  • Наявність на території готелю доступних для безоплатного користування споруд для активного відпочинку (скеледроми, мотузкові парки тощо;
  • Наявність у готелі критого та відкритого басейнів, доступ до якого входить до вартості проживання;
  • Наявність на території готелю працюючого медичного/реабілітаційного центру;
  • Приміщення, в якому будуть надаватися послуги Замовнику, повинно відповідати встановленим вимогам чинного законодавства щодо техніки безпеки та матеріально-технічного оснащення такого виду приміщень.
  • Наявність ванних кімнат та вбиралень у номерах;
  • Прибирання готельних номерів здійснюється не рідше, ніж один раз на дві доби;

1.2 Учасник забезпечує Замовника проживанням з розрахунку на один заїзд у наступному обсязі (орієнтовна кількість заїздів – три):

  • одночасне проживання 50ти осіб (на 6 ночей), яких забезпечено проживанням у 2-3-4-х місних номерах для батьків з дітьми або двомісних номерах для батьків та дітей; 
  • 4 двомісних номери для 8 працівників та надавачів послуг Замовника.

Категорія всіх номерів – «стандарт» та «покращений стандарт».

  • Послуги харчування:

Учасник забезпечує Замовника харчуванням у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):

Триразове харчування для 58 осіб на кожен день перебування у готелі з наступного розрахунку: 

  • сніданки (основна страва, напій/харчування за типом “шведська лінія”)- кількість порцій – 348; 
  • обіди (перша, друга страви, салат, напій/харчування за типом “шведська лінія”) - кількість порцій – 406; 
  • вечері (основна страва, салат/десерт, напій/харчування за типом “шведська лінія”) – кількість порцій – 348; 
  • сухий пайок – к-сть порцій – 116; 
  • питна вода бутильована із розрахунку 1 літр на 1 добу на 1 особу, кількість діб – 7, кількість осіб – 58.
  1. Медичні послуги:

Учасник забезпечує Замовника медичними/реабілітаційними послугами у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):

*медичні/реабілітаційні послуги повинні надаватись у медичному центрі, який знаходиться на території готелю, запропонованого Учасником

  •  консультація педіатра – 50 консультацій;       
  • загальний аналіз крові – 50 досліджень; 
  • біохімічний аналіз крові 50 досліджень; 
  • загальний аналіз сечі – 50 досліджень;   
  • ЛФК – 50 послуг; 
  • масаж  – 50 послуг; 
  • ванна лікувальна – 50 послуг; 
  • лазерна терапія – 50 послуг; 
  1. Послуги трансферу (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):

Учасник забезпечує Замовника трансфером до готелю (у день заїзду) та у зворотному напрямку (в день від’їзду) від/до найближчої залізничної станції для 58 осіб з розрахунку на одночасне прибуття 1 (однієї) групи, кількістю 20 осіб. 

  1. Послуги бронювання та повернення залізничних та автобусних квитків: 
  • Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення залізничних квитків; 
  • Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення автобусних квитків. 

Умови оплати: 

  • 50% від вартості послуг Замовник перераховує у вигляді попередньої оплати протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання від відповідного рахунку-фактури;
  • решту суми вартості послуг, Замовник перераховує протягом протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг Сторонами.

Вимоги до виконання послуг:

  • відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України;
  • дотримання специфікації / опису товарів/послуг.
  • за запитом Виконавець договору повинен надати Замовнику необхідні звітні документи за заходом.

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Учасники тендеру можуть подати свої пропозиції як за однією специфікацією, так і за всією закупівлею.

Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
  • Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка) (Додаток 1);
  • копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  •  копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 
  • копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
  • копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);
  • Фінансова звітність за 2022 або 2023 роки діяльності компанії або декларація для ФОП; 
  • Копія аналогічного договору/договорів. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає копію не менше, ніж 1 виконаного договору з предметом, аналогічним до предмету цього тендеру, з усіма додатками та актами наданих послуг,  що становлять його (договору) невід’ємну частину; 

*у випадку невідповідності суми договору сумі його додатків/актів, Учасник подає пояснення у довільній формі щодо такої невідповідності; 

  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected] та [email protected].
  • До тендерної пропозиції (Додаток 1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.

Комерційні пропозиції просимо надати:

не пізніше 13:00 год. 22 квітня 2024 року

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

— 14:00 год. 23 квітня 2024 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Учаснику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]  та [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Набір на участь у тренінг-курсі з психологічної підтримки та ментального відновлення людей, які постраждали від війни

Тендер на проведення поведінкового дослідження для Програми USAID АГРО

Конкурс на закупівлю інформаційних таблиць

Конкурс “Сприяння розвитку та використанню форм громадської участі на місцевому та регіональному рівнях”

Закупівля будівельних матеріалів (PAR#2024-140)

Конкурс на закупівлю навчального обладнання для Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради