Людина людині: конкурс соцреклами про взаємоповагу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Людина Людині
Людина людині: конкурс соцреклами про взаємоповагу

Новий конкурс соціальної реклами «Людина людині». Цього разу тема — взаємоповага. Призовий фонд — 100 000 грн.

Бриф

Які люди населяють цю країну? Це люди, яким не до смаку золотий батон і які схильні до самоорганізації; це відомі у всьому світі фахівці і амбітна молодь; це успішні стартапери і невтомні активісти; це люди, які варті і готові жити європейським життям. То чому б не почати жити ним просто зараз? Ми переконані, для цього потрібна не валюта в єврах, а взаємоповага в суспільстві. Не тицяти факи водію у сусідній автівці і дякувати касирам у супермаркеті; не хамити шоферу маршрутки, бо «чого став, мені додому пора!» і посміхатися консьєржу; просто бути ввічливими, адекватними і доброзичливими. От про це все ми і хочемо бачити вашу соціалку.

Дедлайн — 25 травня 2017 р.

Переможці отримають ротацію на великих екранах Планети Кіно та розділять призовий фонд у розмірі 100 000 грн. Найцікавіші, на думку журі, учасники конкурсу також отримають сертифікат на навчання в КАМА, річні абонементи в Планету Кіно і трансляції у ЗМІ.

Деталі та заявка учасника тут.

Джерело: Molodiya Festival.


Останні публікації цього розділу:

HEAT training _ послуги з організації та проведення тренінгу

Запит цінової пропозиції: Надання послуг послуг для організації міжнародної навчальної поїздки до Швейцарії

Закупівля техніки, меблів та гігієни

Конкурс проєктів для місцевих ОГС, які надають допомогу населенню для подолання наслідків війни (GIZ Україна, проєкт EMPOWER)

Конкурс на закупівлю послуг з організації та проведення комунікаційної кампанії для реалізації проєкту ГО “Сильні громади” з інституційного розвитку Коаліції “На лінії зіткнення”

Greencubator запрошує зелені стартапи до участі у міжнародному конкурсі ClimateLaunchpad 2024