Конкурс: впровадження підходів до стабілізації психічного здоров’я та психосоціальної підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

офіс тренінг семінар
Конкурс: впровадження підходів до стабілізації психічного здоров’я та психосоціальної підтримки

ФОНД «ПАРТНЕРСТВО ЗА СИЛЬНУ УКРАЇНУ», Оголошення про конкурс  PFRU-CFP017-01

Дата оголошення: 2 лютого 2023 р.

Кінцевий термін подання: 16 лютого 2023 р.

Шановний Заявник:

Фонд «Партнерство за сильну Україну (ФПСУ)», що реалізується Компанією Кімонікс Інтернешнл, оголошує конкурс на проектні пропозиції для реалізації заходів, спрямованих на посилення залученості спільноти і безпеки в окремих регіонах України, які постраждали від війни, що триває на території України.

Гранти надаватимуться українським неурядовим організаціям (НУО) та громадським організаціям (ГО). Даний документ містить опис процедури збору та оцінки пропозицій від НУО/ГО.

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до положень Міністерства закордонних справ і у справах Співдружності та розвитку Великобританії (МЗСССН), що регулюють надання грантів за контрактами, і внутрішню політику управління грантами ФПСУ.

Проект проведе попередню консультацію з подання заявок 9 лютого 2023 року о 12:00. Консультація проводитиметься на платформі Microsoft Teams за посиланням нижче:

Microsoft Teams meeting

Click here to join the meeting

Meeting ID: 244 086 518 758
Passcode: mhmUh4

Download Teams | Join on the web

 

Ця консультація дозволить зацікавленим заявникам, що відповідають критеріям відбору, задати питання стосовно конкурсу, отримати рекомендації стосовно укладання проектної пропозиції і інформацію про повний процес подачі грантової заявки.

Співробітники ФПСУ та Кімонікс не мають право вимагати, а заявникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності або компенсацію в обмін на сприятливе ставлення в процесі проведення конкурсу. Про будь-який неналежний запит співробітника Проекту слід повідомляти керівнику проектної групи ФПСУ або за адресою [email protected].

Цей документ має наступні додатки:

Додаток 1 - Оголошення про конкурс

Додаток А – Форма грантової пропозиції

Додаток В – Детальна форма бюджету

Додаток С- Форма відбору партнерів Фонду

РОЗДІЛ І. ОПИС ПРОГРАМИ

IA.       МЕТА

Кімонікс Інтернешнл в межах проекту Фонд «Партнерство за сильну Україну» (далі – «ФПСУ») оголошує конкурс.

ФПСУ виділяє гранти організаціям, які мають досвід у галузі психосоціальної підтримки, для пілотного впровадження підходу до стабілізації психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (далі – «ПЗПСП») на регіональному та місцевому рівнях у нещодавно звільнених районах та прифронтових регіонах України. У результаті конкурсу ФПСУ планує надати 23 358 000 гривень у вигляді грантів на підтримку низки 4-місячнх пілотних проектів в області ПЗПСП.

Цей відбір проводиться у формі відкритого конкурсу з метою надання всім зацікавленим сторонам рівних можливостей для подання заявок на отримання фінансування. Конкурс не зобов’язує ФПСУ або Кімонікс надавати грант чи покривати витрати, пов’язані з підготовкою та/або подачею заявок, закупівлями або укладанням контрактів на послуги або товари. Крім того, ФПСУ залишає за собою право відхилити будь-яку із поданих заявок або всі заявки, провести перемовини з будь-яким заявником з метою внесення змін до заявки або до бюджету, або надати грант без подальших перемовин із заявником.

IB.       ПЕРЕДУМОВИ

Фонд “Партнерство за сильну Україну” (ФПСУ) – це багаторічна програма за участю декількох донорів, яка надає підтримку у зміцненні стійкості українського уряду до російської агресії проти України та надає суттєву підтримку українським державним інституціям, громадянському суспільству та засобам масової інформації. Програма впроваджується управляючою компанією – Кімонікс Інтернешнл – і адмініструється Міністерством закордонних справ і у справах Співдружності та розвитку Великобританії за додаткового урядового фінансування з боку інших держав, включаючи США, Канаду, Швецію, Швейцарію та Фінляндію.

Загальними цілями ФПСУ є:

  • Стале співробітництво в спільнотах та зв’язки між громадянами та державою Україна.
  • Збереження довіри до державних інституцій та виборних органів через надання ними ефективного, якнайшвидшого відновлення на звільнених територіях.
  • Оновлена Україна: громади більш згуртовані та готові до післявоєнної трансформації.

Український уряд є основним партнером ФПСУ, як на центральному, так і на місцевому рівнях політичного керівництва та адміністративного керівництва відповідних центральних, регіональних та місцевих урядових установ. Хоча Уряд і є основним партнером ФПСУ, ФПСУ не переказуватиме кошти урядові безпосередньо; натомість ФПСУ фінансуватиме проекти від імені Уряду. Окрім того, ФПСУ взаємодіє з іншими основними партнерами, до числа яких входять громади, суб’єкти громадянського суспільства, НУО та приватний сектор. Продовжуючи діяльність з посилення стійкості, ФПСУ взаємодіятиме безпосередньо з одержувачами грантів, постачальниками, що надають товари і послуги на підтримку проектів, і найважливішими партнерами-виконавцями і зацікавленими сторонами в проектах.

IC.       ОПИС ПРОГРАМИ

  1. 1 Концепція стабілізації ПЗПСП, орієнтована на стабілізацію в Україні та ФПСУ

Як програма стабілізації, діяльність ФПСУ спрямована на підтримку пріоритетів, встановлених народом і Урядом України. Наша програма заснована на фактичних даних і спрямована на надання негайної підтримки стійкості України в прифронтових районах війни, в той самий час рішуче і постійно розглядаючи наслідки своїх втручань для обраного майбутнього України, її соціального та економічного відновлення і повернення до повної демократії і миру.

Контекст: Оцінки та програми, що ФПСУ виконував після повномасштабного російського вторгнення рік тому, висвітлили травмуючий вплив війни на українців, а досвід інших конфліктів визначають необхідність невідкладного надання психосоціальної підтримки. Однак при наданні допомоги без належної обережності існують ризики; наприклад, перервана підтримка може принести більше шкоди, ніж користі. Крім того, психосоціальне благополуччя охоплює багато секторів політики (такі як охорона здоров’я та освіта, інформування та засоби масової інформації, програми націлені на спеціалізовані групи, такі як військові, служби екстреного реагування та ВПО, а також численні потерпілі від цієї війни). Проблема конкуруючих пріоритетів і збільшення робочого навантаження в країні, що перебуває у стані війни, в поєднанні з широко поширеною стигматизацією, пов’язаною з психічним здоров’ям, свідчить про те, що навіть без передбачуваних 50 % населення, які потребуватимуть психосоціальної підтримки[1], ефективна підтримка української держави для свого народу є титанічним завданням.  Однак більшість потреб психосоціальної підтримки (за оцінками, 18 мільйонів з приблизно 23 мільйонів українців, які потребують допомоги [2]) є «незначними» (3 нижніх транші піраміди потреб ПЗПСП[3]) і, якщо їх своєчасно задовольнити, не вимагатимуть спеціалізованої або медикаментозної допомоги.

Національна відповідь: Міністерство охорони здоров’я координує міжвідомчу ініціативу, ініційовану офісом першої леді і включає всі українські міністерства, які беруть участь у наданні послуг, з метою поліпшення розуміння потреб ПЗПСП в Україні та реагування на них.  Ініціатива розробила дорожню карту для реформи ПЗПСП та аудиту можливостей за підтримки НУО «Безбар’єрність». На регіональному та місцевому рівнях можливості надання ПЗПСП є неоднорідними та стикаються з багатьма конкуруючими пріоритетами та проблемами ресурсів, які часто залежать від присутності експертів ПЗПСП або лідерів, зацікавлених у цьому секторі. Ще більше занепокоєння викликає ситуація щодо надання ПСП в сільській місцевості.

Відповідь на допомогу в цьому секторі є значною; у цій галузі працює понад 200 організацій[4]; деякі програми працюють протягом багатьох років і мають довгострокове бачення, але більшість, як ми припускаємо, надаватимуть гуманітарні послуги ПЗПСП. В результаті деякі, ймовірно, дуже вразливі групи, такі як солдати, ветерани, особи, що проживають на ТОТ, співробітники служб екстреного реагування, державні службовці та добровольці, не обов’язково будуть об’єктом гуманітарного реагування ООН (з акцентом на захист населення і переміщених осіб), а прифронтові райони, наскільки ми розуміємо, не є пріоритетом для довгострокових програм розвитку.

Поточним рішенням ФПСУ, згідно з його політикою «не нашкодь», є підтримка ряду одночасних пілотних проектів з ПЗПСП тривалістю 4 місяці для формування подальшої програми в цьому секторі. Пілотні проекти мають надати подальшу деталізацію (вивчення) місцевих потреб ПЗПСП та можливостей реагування, і, принаймні частково, мають мати потенціал для масштабування, за результатами виконання.

Пілотна концепція ФПСУ ПЗПСП

Кінцеві результати: Пілотні проекти мають на меті 1) забезпечити розбудову потенціалу в неспеціалізованій психосоціальній підтримці (ПСП) для місцевих та/або регіональних інституцій (державні або комунальні) що надають публічні послуги, щоб допомогти громадам[5] оговтатися від психологічних наслідків війни, з акцентом на групи та географічні райони, які є особливо вразливими, та 2) надати данні що сприятимуть формуванню майбутніх програми ФПСУ щодо надання ПСП у прифронтових районах.

Мета: Пілотні проекти будуть зосереджені на:

  • нарощуванні потенціалу місцевих та/або регіональних структур (державної або комунальної форми власності) для задоволення неспеціалізованих потреб в ПСП в прифронтових районах (модуль А).
  • Формуванні розуміння того, яка інформація та комунікація про ПЗПСП досягає спільнот, що потребують допомоги, як сприймається ця інформація користувачами, та яка інформація була корисною і може бути корисною в майбутньому (модуль Б).
  • Покриттю всіх жертв війни, та додатковим фокусом на одній або декількох з більш вразливих груп, що включає посадові особи в прифронтових районах, волонтери, ветерани в прифронтових районах, люди, які опинилися в окупації.
  • Прифронтових територіях, переважно (але не обмежуючись) Запорізька, Херсонська та Миколаївська області, включаючи можливий доступ на тимчасово окуповані території (ТОТ).

Тривалість​: Пілотні проекти триватимуть чотири місяці.

Підхід: ФПСУ оголошує єдиний конкурс пропозицій, надаючи заявникам можливість подати заявку на виконання модуля А (один або кілька аспектів) та/або модуля Б.

Модуль А: Проведення неспеціалізованого навчання ПСП та підтримка державних або комунальних постачальників послуг ПЗПСП на місцевому та/або регіональному рівнях для подальшого надання ПСП на рівні громади.

Заявникам пропонується вибрати географічні райони, рівні залучення, секторальні точки входу та цільові групи з таблиці 1 нижче, які будуть розглянуті в їх заявці.  Верхніх або нижніх обмежень щодо кількості областей, на які може претендувати будь-який заявник, немає[6]. місцеві

Таблиця 1: Пріоритетні області для модуля А

Цільові групи →

A. Всі потерпілі від війни

 B. Вразливі групи

B.1 Посадові особи, що знаходяться на фронті

B.2 Волонтери

B.3 Ветерани

Географія

  1. Запоріжжя
       
  1. Херсон
       
  1. Миколаїв
       
  1. Інше (лінія фронту)
       
  1. Тимчасово окуповані території
       
  1. Сільська місцевість
       

Рівень залучення

1. Громада

       

2. Регіональна місцевість

       

3. Послуги онлайн або телефоном (лише для окупованих територій)

       

Секторальна точка входу

  1. a) Медична допомога
       
  1. b) Соціальна політика
       
  1. c) Справи ветеранів
       
  1. d) Інше
       

 

Підсумкова документація: Щоб надати заявникам простір для творчості і використовувати їх досвід і знання місцевих потреб, ми поділяємо очікувані результати на «обов’язкові» і «орієнтовні».  Орієнтовні результати дозволять ФПСУ краще зрозуміти ефективність ПСП, яка надається на принципах “рівний рівному”, та як ці послуги допомагають зміцнювати спроможність місцевих / регіональних (комунальної або державної форми власності) інституцій що надають ПСП. Заявники можуть вибрати один або кілька прикладів підсумкової документації, але ФПСУ також вітає пропозиції щодо альтернативних способів досягнення цієї мети.

Таблиця 2. Результати для модуля А

Обов’язкові результати

Орієнтовні результати  

  • По завершенню першого місяця виконання проекту – швидка оцінка:
    1. потреб жертв війни в ПЗПСП з включенням принаймні однієї з обраних вразливих груп в одному або декількох обраних географічних регіонах[7].
    2. Спроможності надання ПЗПСП[8] на місцевому/регіональному/інституційному рівні включаючи охоплення підтримкою сільських території.

Нарощування потенціалу «без відриву від виробництва» обраного місцевого/регіонального державного або комунального постачальника ПСП для надання неспеціалізованої ПСП («навчання на практиці»). Ми припускаємо, що залежно від спроможності виконавців пілоту воно може включати:

  1. розбудову потенціалу існуючого персоналу, що спеціалізується в наданні ПСП, або навчанню нового персоналу
  2. Тренінг для тренерів для спеціалізованого персоналу що надає ПСП, для зміцнення та наставництва неспеціалізованого персоналу що залучений до ПСП, що будуть здатні проводити сесії “рівний-рівному”, надавати інформацію про ПСП та за потреби направляти до спеціалізованого персоналу.
  • В кінці четвертого місяця остаточний звіт з докладним описом масштабів і сфери охоплення пілотного проекту, результатів, проблем і винесених уроків, а також з рекомендаціями щодо майбутніх програм.

Цикл сесій ПСП в форматі “рівний-рівному” в громадах (під керівництвом неспеціалізованого персоналу ПСП на базі громади за підтримки спеціалізованого персоналу).

Наставництво та підтримка для обох сторін.

За необхідності, виділення невеликого фонду для придбання базового обладнання для підтримки надання послуг ПЗПСП

 

Заявники мають враховувати пересічні цільові групи та географічні регіони, зазначені в Таблиці 1 вище, щоб вибрати запропоновані сфери надання послуг та бенефіціарів.

ФПСУ розраховує використовувати результати виконання пілотних проектів (кількість не вказана і буде залежати від конкурсів) для подальшого формування програм з ПСП ФПСУ і вітає спроби в рамках модуля А розглянути можливість масштабування.

Модуль Б. Аналіз інформаційного простору, пов’язаного з ПЗПСП в ключових прифронтових областях, і сприйняття користувачами висвітлення тем пов’язаних з ПЗПСП в засобах масової інформації та урядових кампаніях в географічних районах, визначених в модулі А

Модуль Б буде повністю підтриманий одним партнером.

Очікувані результати:

  • Проміжний звіт в кінці 1 місяця виконання пілоту, про інформаційну складову ПЗПСП (урядові кампанії, ЗМІ) в ключових прифронтових областях (наприклад, про ознайомлення з темою, дебати, зняття стигматизації, доступну підтримку тощо).
  • Остаточний звіт наприкінці 4 місяця, що включає аналіз сприйняття користувачів або групи користувачів про те, які комунікації та інформація були корисними та що було б корисно в географічних районах, зазначених у модулі А, у розбивці за статтею, географічним розташуванням, статусом переміщення та інвалідністю, залежно від обставин та узгодженого підходу з ФПСУ.

ID.       РЕГУЛЮЮЧІ ПОЛОЖЕННЯ

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до положень Міністерства закордонних справ і у справах Співдружності та розвитку Великобританії (МЗСССН), що регулюють надання грантів за контрактами, і внутрішню політику управління грантами ФПСУ.

РОЗДІЛ II. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГРАНТ

ФПСУ в межах цього конкурсу пілотних проєктів планує розподілити фонд у 23 358 000 гривень між щонайменше 10 організаціями, які мають втілити свої проєкти за період у 4 місяці. Після розгляду отриманих заявок конкурсна комісія може рекомендувати заявникам переглянути бюджет в сторону його оптимізації чи розширення переліку активностей.  Присудження грантів для пілотних проектів, що охоплюють частину повного обсягу, буде змінюватися залежно від обсягу та масштабу, запропонованих заявниками в межах матриці варіантів, представленої в Таблиці 1 для модуля А, зазначеної вище, та для модуля B.

Термін надання будь-якого гранту в межах цього конкурсу складатиме не більше 4 місяців. Впровадження грантів має розпочатися майже одразу після їх присудження, але не пізніше 15 березня 2023 року.

РОЗДІЛ III. Критерії прийнятності

IIIA.     ПРИЙНЯТНІ ОТРИМУВАЧІ

Організації, які подають проектні пропозиції для участі в цьому конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • Бути організацією громадянського суспільства або НДО, зареєстрованою в Україні згідно з нормами чинного законодавства.
  • Що стосується модуля А, надання цього гранту можливе для всіх типів організацій, що володіють досвідом в області ПСП, з перевагою для організацій, які вже пройшли навчання по неспеціалізованим ПСП з попереднім досвідом роботи в прифронтових областях, таких як (але не виключно) Запоріжжя, Миколаїв і Херсон.
  • Для модуля В: Надання цього гранту можливе для організацій, що працюють у галузі комунікацій, та/або дослідницьких організацій, які мають знання в галузі комунікацій. Перевага віддається організаціям з досвідом роботи як в області комунікацій, так і в області ПСП.
  • Для обох модулів:
    • Готовність дотримуватися всіх правил і приписів співпраці, які запропоновані міжнародним донором.
    • Готовність пройти процес перевірки (due diligence) для того щоб продемонструвати здатність до розробки/впровадження обов’язку проявляти належне піклування/захист прав/інші необхідні політики і процедури.
    • Володіння мовою: вільне володіння українською мовою, всі доповіді та їх презентація англійською мовою.

Грантова заявка повинна супроводжуватися резюме персоналу, який задіяний у проекті. Критерії оцінки, перераховані нижче, не слід вважати вичерпними, але пропозиції повинні забезпечувати включення в них технічного персоналу з наступними кваліфікаціями:

  • Досвід оцінки та/або здійснення заходів з нарощування потенціалу ПСП в прифронтових районах
  • Досвід оцінки та/або впровадження ПСП та заходів щодо підвищення стійкості в Україні з акцентом на прифронтові райони
  • Досвід контролю/впровадження планів безпечного програмування 
  • Досвід обліку гендерної проблематики в програмних заходах, дослідженнях і навчанні, а також в циклах звітності донорів за MEL

ФПСУ визначить, чи має НУО / ОГО право на отримання фінансування від ФПСУ, ґрунтуючись на результатах Форми відбору партнерів Фонду (Додаток В).

Кандидати повинні продемонструвати розумне управління у формі фінансової, адміністративної та технічної політики та процедур і представити систему внутрішнього контролю, яка забезпечує збереження активів; захищає від шахрайства, марнотратства і зловживань; і підтримує досягнення цілей програми. ФПСУ оцінить цю спроможність перед наданням гранту.

Пропозиції від організацій, які не відповідають вищевказаним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від приватних осіб, комерційних організацій, державних установ та об’єднань, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій і релігійних організацій не розглядатимуться.

Наступні організації або програми НЕ МОЖУТЬ подавати заявки на отримання грантів:

  • Організації, які зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації затверджено донорами ФПСУ);
  • Організації чи особи, які визначаються в додаткових джерелах уряду Великої Британії чи інших джерелах, як сторони, яким заборонено отримувати допомогу;
  • Організації, чия назва, чи імена керівників визначаються “Віжуал Комплайенс” (Visual Compliance – пошуковою системою, яка здійснює пошук в міжнародних переліках виключених сторін урядів Великої Британії, США, Канади, ЄС, ООН та інших міжнародних переліках) як виключені сторони, на момент здійснення пошуку;
  • Організації, афілійовані з російськими організаціями або організації, які зареєстровані в росії.

РОЗДІЛ IV. Подання заявок

IVA.       ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ ЗАЯВНИКІВ

Процес подання заявки є двоетапним. Заявник представить форму грантової пропозиції з докладним бюджетом (представлені в Додатку А та В). Заявники мають подати свою технічну заявку і бюджет окремо, в наданих форматах, і слідувати інструкціям і рекомендаціям, наведеним у додатку. Технічна пропозиція буде оцінена відповідно до Критеріїв оцінки достоїнств, перелічених у розділі V нижче. ФПСУ може зв’язатися з грантоотримувачамии на цьому етапі, щоб обговорити можливі адаптації до їхніх заявок для досягнення комплексного ефекту, очікуваного від пілотних проектів. На цьому етапі також буде проведена попередня перевірка присудження гранту.

Заявники, чиї пропозиції не будуть відібрані для другого етапу, будуть повідомлені про це в письмовій формі.

IVB.     НЕПРИПУСТИМІ ВИТРАТИ

Всі витрати в межах гранту мають демонструвати оптимальне співвідношення ціни та якості, бути допустимими і обґрунтованими.

Грантові кошти ФПСУ не можуть використовуватися для таких цілей:

  • Діяльність, яка не узгоджується з Паризькою (кліматичною) угодою;
  • Експлуатація дорослих працівників або дитяча праця;
  • Предмети розкоші (вкл. алкоголь, тютюн, хутро, перли і дорогоцінне й напівкоштовне каміння);
  • Ліки, не включені до списку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я (за обмеженими винятками);
  • Пестициди, якщо вони не затверджені консультантом з питань клімату та навколишнього середовища. Великобританія підписала Стокгольмську конвенцію, спрямовану на ліквідацію 12 стійких органічних забруднювачів;
  • Хлорфторвуглеці (ХФУ). Сполучене Королівство є стороною Монреальського протоколу, і речовини, які в даний час регулюються Протоколом, не можуть поставлятися в рамках програми допомоги;
  • Тютюн. Для будь-яких цілей, які явно підтримують тютюнову індустрію, включаючи сільськогосподарське виробництво та переробку. Загальні сільськогосподарські ресурси, такі як добрива, можуть отримати фінансування, якщо тютюновий сектор не є ідентифікованим споживачем;
  • Будь-які відносини, фінансові, програмні або двосторонні з виробниками замінників грудного молока, які порушують Міжнародний кодекс маркетингу грудного молока. МЗСССН може в кожному конкретному випадку вступати в співпрацю з цими компаніями в багатосторонніх програмах або ініціативах, що фінансуються декількома донорами;
  • Діяльність, яка може призвести до цивільних заворушень;
  • Діяльність, яка дискримінує будь-яку групу за ознакою віку, зміни статі, інвалідності, раси, кольору шкіри, етнічної приналежності, статі та сексуальної орієнтації, вагітності та материнства, релігії або переконань;
  • Виплати відсотків або плати за обслуговування за договорами фінансової оренди;
  • Подарунки;
  • адміністративні штрафи, штрафи за кримінальні правопорушення або пені;
  • Платежі за роботи або заходи, які повністю фінансуються з інших джерел, будь то готівкою або в натуральній формі;
  • Безнадійні борги перед пов’язаними сторонами;
  • Виплати за несправедливе звільнення або інші компенсаційні виплати;
  • Заміна або повернення будь-яких коштів, втрачених в результаті шахрайства, корупції, хабарництва, крадіжки, фінансування тероризму або іншого неправомірного використання коштів;
  • Вартість будь-яких штрафів або зборів, що стягуються місцевими органами влади або будь-яким місцевим державним органом;
  • Збір коштів (за винятком будь-яких узгоджених розподілених витрат, що не відносяться до проекту);
  • Іноземна валюта як окрема стаття бюджету;
  • Погашення боргу;
  • Витрати, пов’язані з підготовкою тендерної заявки або комерційної пропозиції до укладення офіційної угоди;
  • Витрати, понесені до укладення офіційної угоди;
  • Якщо вони не прив’язані безпосередньо до проекту, адвокаційної діяльності, проведення кампаній, маркетингової і комунікаційної діяльності, політики, завдатків, капітальних витрат, земельних ресурсів, банківських зборів та страхування (за винятком випадків, коли це обумовлено заздалегідь в письмовій формі);
  • Подорожі залізничним або повітряним транспортом класом вище «стандартного економ-класу», за винятком випадків, коли вартість подорожі вищим класом відображає краще співвідношення ціни та якості або вимагають дотримання спеціального законодавств, наприклад «Закону про рівність 2010 року»

Як правило, витрати, не включені до затвердженого бюджету, можуть бути дозволені лише у випадку письмового схвалення Кімонікс.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що грантові кошти не можуть використовуватися для надання гуманітарної допомоги бенефіціарам проекту. ФПСУ не впроваджує проекти з надання гуманітарної допомоги.

IVC.     ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВКИ

Грантова пропозиція повинна бути представлена українською або англійською мовою (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, об’ємом до 7 (семи) сторінок) з використанням шаблону в Додатку A, B, C, в електронному форматі за вказаною нижче адресою з посиланням на Оголошення №: PFRU-CFP017-01. ФПСУ прийматиме концептуальні ноти до 23: 59 за київським часом до 16 лютого 2023 року. Заявки, надані із запізненням і невідповідні заявки, не розглядатимуться.

Форма резюме проекту онлайн має бути надіслано за посиланням, наданим через Google – Форми.

Фонд «Партнерство за сильну Україну»

[email protected]

Заявники повинні надати ФПСУ наступну інформацію:

  • Форма резюме проекту онлайн доступна за посиланням, яке містить основну інформацію про організацію та проектну пропозицію;
  • Заповнені Форму грантової пропозиції та детальний бюджет (додаток А та додаток В);
  • Заповнену Форму відбору партнерів Фонду (додаток С). Будь ласка, зверніть увагу на те, що документи, зазначені в цій формі, можуть бути представлені разом з цією формою;
  • Резюме персоналу, задіяного в проекті;
  • Відскановані копії таких документів ( *.PDF або*.JPG):
  • свідоцтво про реєстрацію або виписка/витяг;
  • довідка з Державної податкової служби про реєстрацію організації в Реєстрі неприбуткових установ та організацій із зазначенням коду некомерційної діяльності;
  • Листи підтримки від місцевої влади (необов’язково).

Пакет документів необхідно надати одним листом в архіві ( *.rar), розміром не більше 15 МБ.

Будь ласка, направляйте всі питання, що стосуються цього запиту, на розгляд [email protected] (Тема: Питання PFRU-CFP017-01). Відповіді на питання надаватимуться на постійній основі в письмовому вигляді. Будь ласка, зверніть увагу, що за 48 годин до кінцевого терміну подання заявок за цим оголошенням питання не прийматимуться.

РОЗДІЛ V. ОБҐРУНТОВАНІСТЬ ЗАЯВКИ

Оцінка грантових пропозицій складається з декількох етапів:

Перевірка критеріїв відповідності:

Отримані заявки перевірятимуться на відповідність критеріям, і ті, які відповідають вимогам, будуть представлені на розгляд Відбіркової комісії.

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії відповідності 

Заявка була подана у встановлений термін 

 

Всю необхідну інформацію / відповіді на питання було надано 

 

Всі підтверджуючі документи були включені в заявку 

 

 

Всі заявки на отримання гранту, які пройшли перевірку на відповідність критеріям, розглядатимуться внутрішнім Відбірковим комітетом, що складається із співробітників з технічного впровадження діяльності ФПСУ. Заявки на отримання гранту оцінюватимуться відповідно до наведених нижче критеріїв:

Етап 1: Розгляд проектної пропозиції

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Статус організації (уповноваженої здійснювати діяльність в Україні), включаючи підтверджуючі реєстраційні документи 

 

Право організації на отримання коштів 

 

Критерії технічної придатності 

 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам — 25 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам — 15 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу — 0 балів). Додавання доказів дотримання ключових принципів стабілізації (розуміння контексту та ролі чи програмування в ньому, робота на підтримку пріоритетів уряду та зміцнення потенціалу держави, ефективний внесок у загальний ефект усіх програм, що фінансуються донорами) та комплексні цілі ФПСУ щодо зміцнення згуртованості та взаємодії громадян та довіра громадян до держави стійкими способами.

До 25 балів

Тематична спрямованість, реалістичність та ефективність запланованих заходів проекту (заплановані заходи проекту є 1) конкретними — 5 балів, 2) здійсненними — 10 балів і 3) ефективними — 10 балів, заходи не відповідають вищевказаним умовам — 0 балів)

До 25 балів

Здатність організації-заявника успішно реалізувати проект з наданими ресурсами і своєчасно (організація-заявник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації — 25 балів; організація – заявник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації — 15 балів; організація – заявник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішного впровадження — 0 балів)

До 25 балів

Рівень компетентності (освіта, досвід роботи) персоналу проекту (залучений персонал має відповідний рівень компетентності – 10 балів, не має необхідного рівня компетентності – 0 балів)

До 10 балів

Критерії розгляду фінансової пропозиції

 

Відповідність запланованих витрат і необхідних ресурсів очікуваним результатам (фінансова пропозиція є обґрунтованою, з дотриманням підходу “найвища якість за найнижчою ціною” – 15 балів; фінансова пропозиція вимагає перегляду та / або скорочення витрат – 10 балів; фінансова пропозиція не є обґрунтованою — 0 балів)

До 15 балів

 

Коментар 

Рекомендую до наступного етапу (так / ні) 

 

 

 

Заявки, які відповідають критеріям відповідності та прийнятності та набрали понад 70 балів за технічними критеріями, будуть запрошені на другий етап оцінки та повинні будуть пройти процедури належної перевірки ФПСУ.

Етап 2: Результати перевірки (due diligence)

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Організація має такі основні політики / керівництва / процедури: 

  • Політика захисту (політика захисту дітей також буде потрібна, якщо грантова діяльність стосується дітей)
  • Політика закупівельта фінансів
  • Політика протидії хабарництву і корупцією
  • Політика захисту даних 
  • Політика рівних можливостей і боротьби з дискримінацією 
  • Письмове підтвердження членства в глобальній мережі UN Global Compact або наміри приєднатися до цієї мережі в ході реалізації проекту (тільки для проектів з бюджетом понад 1 млн фунтів стерлінгів)
 

Коментар 

Рекомендую до фінансування (так / ні) 

   

 

РОЗДІЛ VI. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТУ ТА ЙОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

Всі гранти будуть узгоджуватися, нараховуватися і надаватися в українській гривні (UAH). Всі витрати, що фінансуються за рахунок гранту, повинні бути допустимими, розподіленими і обґрунтованими. Заявки на отримання гранту повинні супроводжуватися деталізованим і реалістичним бюджетом, як описано в Розділі IV.

Опублікування цього оголошення і допомога в заповненні форми-заявки на отримання гранту ще не є присудженням гранту або зобов’язанням з боку ФПСУ до його присудження. Окрім того, ФПСУ не оплачує витрати, понесені при підготовці та подачі заявки. ФПСУ залишає за собою право прийняти або відхилити будь-яку або всі отримані заявки, а також звернутися до заявників за додатковими роз’ясненнями.

Заявники отримають письмове сповіщення про рішення ФПСУ стосовно їхньої заявки. Причини відхилення заявки або її підтримки повідомлятися не будуть.

РОЗДІЛ VII. ЗВІТНІСТЬ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ГРАНТОВИХ ПРОЕКТІВ

Моніторинг та оцінка

Грантоотримувач несе відповідальність за моніторинг реалізації проекту та оцінку його результатів. ФПСУ і його донори стежитимуть за реалізацією грантового проекту за допомогою звітів грантоотримувача, зустрічей із співробітниками проекту, їхніми партнерами і бенефіціарами, контрольних візитів та участі в діяльності проекту.

Звітність

Грантоотримувач надаватиме звіти у форматі, зазначеному ФПСУ:

  • Звіти про прогрес, включаючи опис діяльності та результатів відповідно до узгоджених показників моніторингу та фінансової складової;
  • Періодичні зведені звіти за запитом ФПСУ, з інформацією про проект, які надаватимуться між регулярними звітами про хід впровадження проекту;
  • Звіт про завершення гранту, або остаточний звіт, який включатиме опис діяльності та результатів, а також фінансовий звіт за весь період дії Угоди про грант (якщо того вимагатиме тип угоди).

Діяльність в межах Угоди про надання гранту повинна здійснюватися відповідно до норм, правил, політики і процедур ФПСУ.

РОЗДІЛ VIII. ФІНАНСУВАННЯ

Тип гранту буде визначений в ході перемовин. Типи грантів, які можуть бути запропоновані, описані нижче:

Тип гранту

Основні характеристики

Грант з фіксованою сумою /За визначеними етапами

  • Конкретні етапи / результати, які повинні бути виконані в межах гранту, встановлюються заздалегідь, а грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів. 
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж 

 

Відшкодовуються витрати / Час і матеріали 

  • Грантоотримувач може отримувати авансові платежі або відшкодування витрат 
  • Для погашення авансу і запиту подальшого авансу необхідно надати квитанції 

 

Грант в натуральній формі 

  • Всі види діяльності, робоча сила і товари оплачуються в натуральній формі безпосередньо керуючою компанією ФПСУ. Доступно тільки організаціям з обмеженою фінансовою/ управлінською або закупівельною спроможністю або обмеженим оборотним капіталом  

 

Гібридний грант (етапи/в натуральній формі) 

  • Конкретні етапи, які повинні бути виконані в межах гранту, встановлюються заздалегідь, а грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів. 
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж  
  • Деякі види діяльності, робоча сила або товари надаються/мають надаватися ФПСУ в натуральній формі

 

ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ:

Додаток 1 – Оголошення про конкурс

Додаток АФорма грантової пропозиції 

Додаток ВДетальна форма бюджету

Додаток СФорма відбору партнерів Фонду

 

[1] «40-50 % населення України потребуватимуть психосоціальної підтримки різної інтенсивності», презентація Civitta в рамках ініціативи першої леді України Олени Зеленської щодо створення Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, понеділок, 16 січня 2022 року.

[2] Цитата.

[3] Керівництво МПК з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в умовах надзвичайної ситуації, стор.13

[4] MHPSS Referrals map Ukraine 2022 | HumanitarianResponse

[5] Це може бути географічна громада або тематична (наприклад, співробітники служб екстреного реагування або ветерани).

[6] Пілотні проекти в рамках модуля А, швидше за все (але не обов’язково) будуть реалізовані декількома партнерами, що займаються різними аспектами, зазначеними в Таблиці 1, наприклад, один з пілотів може запропонувати роботу з громадою А в Запоріжжі з акцентом на ветеранів, інший пілот може бути націлений на роботу з департаментом охорони здоров’я Миколаївської області з акцентом на роботу з ПСП в сільських громадах, ще один пілот може фокусуватися на підтримці ПСП для працівників ДСНС в області тощо.

[7] Відносно осіб, що проживають на ТОТ, ми очікуємо пропозиції що включають надання ПСП особам, які опинилися в окупації, онлайн, а також навчання сімей/друзів людей, які перебувають на ТОТ, щоб допомогти їм в наданні ПСП телефоном своїм родичам/друзям, які опинилися в пастці.

[8] Фокусом оцінки може бути різна підтримка, наприклад: ПЗПСП може бути частиною медичних або соціальних послуг або місцева інформаційна робота різних відповідних Міністерств, наприклад, Міністерства у справах ветеранів


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук