Конкурс на закупівлю продуктових наборів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Конкурс
Конкурс на закупівлю продуктових наборів

 Громадська організація

„Центр психосоціальної реабілітації хімічно залежної молоді „Крок за кроком”  

Фактична адреса: ЄДРПОУ 26200376, Україна, м. Київ – 215, пр-т Георгія Гонгадзе 20 (літер В`), тел. 433-32-59.E-mail: [email protected]

№ 2        «10» листопада 2015 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсних торгів із закупівлі товарів та послуг

шляхом проведення конкурсу (процедури конкурсних торгів).

 Закупівлі здійснюються в рамках проекту «Здоров’я  людей – головна цінність суспільства», який впроваджує ГО ЦПР «Крок за кроком» (далі Замовник)  на період з 01 січня 2015 р. по червень 2017р. за фінансуванням МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми «Інвестиції у вплив на туберкульоз та ВІЛ» Глобального фонду для боротьби  із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг буде здійснюватися з 01.11.2015р. по 30.06.2017р.

Закупівля буде здійснюватись у Переможця конкурсу (надсилається повідомлення) шляхом укладання Договору про надання послуг з подальшою оплатою послуг на розрахунковий рахунок.При здійсненні кожної наступної закупівлі буде проводитися узгодження цінової пропозиції. 

Звертаємо Вашу увагу на те,що закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ(згідно положень п.26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/284-2013-%D0%BF).

Пропозиція на офіційному листі має бути надана без ПДВ, і в подальшому оплата по рахунку теж повинна бути без ПДВ.

Претенденти на участь у конкурсі з конкурсних торгів мають подавати цінову комерційну пропозицію в складі: офіційного листа з комерційною пропозицією та реєстраційні документи – відповідно до переліку зазначеному в додатку. Всі документи, надані на конкурс, повинні бути завірені підписом та печаткою (за наявності), запечатані в непрозорий конверт, який направити на адресу організації: 04215 м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, буд.20 «В», отримувач – ГО «Крок за кроком» кур’єром, поштою або особисто. Отримані пропозиції використовуються для проведення конкурсу та залишаються в організації. Пропозиції, що надійдуть електронною поштою та після закінчення терміну подачі розглядатись не будуть.

Термін отримання пропозицій зазначено в додатку щодо конкретної закупівлі.

При виникненні запитань звертатись до фахівця відповідального за закупівлю Давиденко Оксани Григоріївни, тел. (063) 032-29-82 та письмово на адресу:  [email protected](понеділок – п’ятниця з 10.00 до 18.00). 

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників

(http://www.aidsalliance.org.ua/ru/tenders/pdf/plan/GF%20code%20of%20conduct_ukr.pdf).

Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації. 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури конкурсних торгів).

Для проведення конкурсу (процедури конкурсних торгів) створюється Комісія, яка в призначений день і час проводить процедуру розкриття комерційних пропозицій (опечатаних конвертів) та визначення переможця конкурсу.Результати конкурсу Комісія направляє на погодження до  МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні», та через 10 робочих днів повідомляє учасників конкурсу про результати.

Перелік запитів цінових комерційних пропозицій та технічні завдання:

Додаток №1. Запит цінових комерційних пропозицій та технічні завдання на закупівлю продуктових наборів.

 Будемо раді Вашому залученню у проект!

                                                                                                                                                                                                                            Додаток №1

 

Запит цінових комерційних пропозицій (далі – «Запит») та технічне завдання на

закупівлю продуктових наборів.

 

Термін постачання надання послуг: 1 раз на квартал продовж двох років з 01.11.2015р. по 30.06. 2017р.

 

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова комерційна пропозиція на офіційному листі, завірена підписом і печаткою (за наявності) (див. Таблиця №1)
  2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам (див. Таблиця №2).

 

Таблиця №1

Обов’язкові технічні вимоги до послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Просимо вказати вартість одиниці товару з урахуванням кількості запланованих в одну закупку наборів – 75 шт. До складу продуктових наборів можуть входити наступні складові:

  1. Цукор пісок 1 кг.;
  2. Олія соняшникова рафінована 1 л.;
  3. Крупа фасована гречана 1 кг.;
  4. Крупа вівсяна фасована 500 гр.;
  5. Чай чорний, в пачці по 25 пакетиків;
  6. Молоко згущене з цукром , жестяна банка 380 гр., жирність 8,5%;
  7. Печиво галетне фасоване «Марія» 160 гр.;
  8. Безкоштовна доставка в офіс продукції Замовнику

 

Цінова комерційна пропозиція на офіційному листі, завірена підписом і печаткою (за наявності)

 

Таблиця №2

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності 1.Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо):-копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності,-свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності)-ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);2.Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку:

-копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру фізичних осіб- підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності,

-свідоцтва про сплату єдиного податку (зареєстрованих до 2014 року) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року),

-платіжка про сплату єдиного податку за попередній/поточний період (рекомендовано),

-ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

  1. Фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування:

-копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності,

-довідки з податкового органу про систему оподаткування,

-ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

 

 

Кінцевий термін приймання пропозицій від учасників:

« 30 » листопада 2015 року, до 17 год. 30 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг