Конкурс на закупівлю послуг координатора/ки сесій з фінансової грамотності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Copy of Запрошуємо до участі у ТЕНДЕРІ (10)
Конкурс на закупівлю послуг координатора/ки сесій з фінансової грамотності

В межах реалізації проєкту «Підвищення рівня безпеки, захищеності та психічного здоров’я жінок і дівчат, а також просування їхніх прав людини» за донорської підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF), громадська організація «Дівчата» шукає координатора(ку) сесій із фінансової грамотності.

Послуги надаватимуться в онлайн та офлайн форматах. Часткова зайнятість.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: “Конкурс на закупівлю послуг координатора/-ки сесій з фінансової грамотності_PF.UKR AWP 2024-2025/1” не пізніше 18:00, 08 червня 2024 року.

Основні обов’язки:

  • Участь у пошуку і відборі кваліфікованих лекторів з фінансової грамотності та управління заощадженнями, які мають необхідні знання та навички для проведення сесій.
  • Планування і координація освітніх сесій з фінансової грамотності та управління заощадженнями: розробка розкладу сесій, вибір тем, взаємодія з лекторами та учасниками для забезпечення ефективної організації.
  • Підготовка матеріалів: забезпечення наявності необхідних матеріалів для проведення сесій, включаючи презентації, практичні завдання тощо.
  • Забезпечення взаємодії: сприяння активній взаємодії між лекторами та учасниками сесій, створення сприятливого середовища для обміну досвідом та ідеями.
  • Відстеження результативності: моніторинг ефективності сесій, збір фідбеку від учасників і лекторів, аналіз результатів і внесення коректив у подальшу роботу.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Знання в галузі фінансів та управління заощадженнями: розуміння основних принципів фінансів, інвестицій та управління фінансовими ресурсами.
  • Досвід в організації подій: вміння планувати, координувати і проводити події з різною кількістю учасників.
  • Комунікативні навички: здатність ефективно спілкуватися з різними аудиторіями, включаючи як лекторів, так і учасників сесій.
  • Організаторські здібності: вміння працювати в команді, керувати ресурсами та вирішувати конфліктні ситуації.
  • Реєстрація ФОП 3 групи з відповідними КВЕДами або готовність зареєструвати ФОП.
  • Готовність до відряджень. Наявність рекомендацій та сертифікатів буде перевагою.
  • Володіння пакетами Microsoft Office та Google Workspace.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

  1. Реєстраційні документи (якщо є реєстрація ФОП) або лист-готовність зареєструвати ФОП.
  2. Резюме
  3. Заповнена Цінова пропозиція (Додаток А1) з підписом та печаткою (якщо є), надісланий у PDF форматі.
  4. Підписаний Кодекс поведінки_постачальника, надісланий у PDF форматі.

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ

Із повним переліком документів, необхідних для подання заявки на конкурс та іншими деталями можна ознайомитись за посиланням: Request for Quotation (RFQ) _PF.UKR AWP 2024-2025_1.

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 08 червня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук