Конкурс на програму для гіперлокальних радіостанцій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
drogomyr

clip125 копія
Конкурс на програму для гіперлокальних радіостанцій

Національна асоціація медіа оголошує конкурс на участь у програмі для гіперлокальних радіостанцій для зміцнення їх сталості, створення суспільно значущого контенту та розширення аудиторії. За умовами програми, НАМ обере 5 радіостанцій з деокупованих територій або близьких до лінії фронту, та ще 5 – із західних та центральних регіонів України.

Обрані гіперлокальні радіостанції отримають можливість проаналізувати свою аудиторію за допомогою досліджень, створити новий якісний контент та попрацювати з експертами, щоб покращити роботу. Окрім того, 5 радіостанцій з деокупованих територій або близьких до лінії фронту отримають кошти на створення контенту – 450 000 грн, та ще 5 радіостанцій із західних та центральних регіонів України – 285 000 грн.

Переможці конкурсу отримають:

  • дослідження аудиторії;
  • індивідуальні консультації експертів школи UMES та підтримку медіакомпаній з діджиталу, радіопрограмування, HR та продажів, маркетингу залежно від потреб медіа, які компанії будуть втілювати під керівництвом експертів.      
  • кошти на вироблення контенту, формат якого буде узгоджено з НАМ (не менше 30 одиниць контенту);
  • групові сесії з колегами для обміну досвідом;
  • нові джингли.

Медіакомпанії-переможці реалізовуватимуть проєкт до кінця 2025 року.

Контент, який створюватимуть гіперлокальні радіостанції, стосуватиметься стійкості регіону, відновлення локального бізнесу, висвітлення роботи неурядових громадських організацій, волонтерів, лікарень, нагальну інформацію про електро- та водопостачання у регіоні тощо. Згодом організатори повідомлять детальніший перелік тем для створення контенту.

Реєстрація на конкурс: тут.

Зверніть увагу! Учасники, які хочуть взяти участь у конкурсі, повинні відповідально поставитися до написання мотиваційного листа в анкеті, а також бути готовими до онлайн-співбесіди для уточнення інформації чи мотивації.

Дедлайн подачі анкет – 28 червня.

Оголошення результатів – 16 липня.

Успіхів та перемоги у конкурсі!

Пресцентр НАМ


Останні публікації цього розділу:

Тендер: редагування, верстка, дизайн обкладинки та внутрішнього блоку та друк посібників

Запит комерційних пропозицій з організації заходів

Тендер на здійснення комунікаційного супроводу реформи профільної середньої освіти

Тендер на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Тендер на оцінювання проєкту

Конкурс короткого метру від DNLA