Конкурс на програму для гіперлокальних радіостанцій
ЗАВЕРШЕНО
Національна асоціація медіа оголошує конкурс на участь у програмі для гіперлокальних радіостанцій для зміцнення їх сталості, створення суспільно значущого контенту та розширення аудиторії. За умовами програми, НАМ обере 5 радіостанцій з деокупованих територій або близьких до лінії фронту, та ще 5 – із західних та центральних регіонів України.
Обрані гіперлокальні радіостанції отримають можливість проаналізувати свою аудиторію за допомогою досліджень, створити новий якісний контент та попрацювати з експертами, щоб покращити роботу. Окрім того, 5 радіостанцій з деокупованих територій або близьких до лінії фронту отримають кошти на створення контенту – 450 000 грн, та ще 5 радіостанцій із західних та центральних регіонів України – 285 000 грн.
Переможці конкурсу отримають:
- дослідження аудиторії;
- індивідуальні консультації експертів школи UMES та підтримку медіакомпаній з діджиталу, радіопрограмування, HR та продажів, маркетингу залежно від потреб медіа, які компанії будуть втілювати під керівництвом експертів.
- кошти на вироблення контенту, формат якого буде узгоджено з НАМ (не менше 30 одиниць контенту);
- групові сесії з колегами для обміну досвідом;
- нові джингли.
Медіакомпанії-переможці реалізовуватимуть проєкт до кінця 2025 року.
Контент, який створюватимуть гіперлокальні радіостанції, стосуватиметься стійкості регіону, відновлення локального бізнесу, висвітлення роботи неурядових громадських організацій, волонтерів, лікарень, нагальну інформацію про електро- та водопостачання у регіоні тощо. Згодом організатори повідомлять детальніший перелік тем для створення контенту.
Реєстрація на конкурс: тут.
Зверніть увагу! Учасники, які хочуть взяти участь у конкурсі, повинні відповідально поставитися до написання мотиваційного листа в анкеті, а також бути готовими до онлайн-співбесіди для уточнення інформації чи мотивації.
Дедлайн подачі анкет – 28 червня.
Оголошення результатів – 16 липня.
Успіхів та перемоги у конкурсі!
Пресцентр НАМ