Конкурс на надання послуг з проведення другої хвилі опитувань щодо знань, ставлення, поведінки та практик стосовно НІЗ та факторів ризику

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender 1 (11)
Конкурс на надання послуг з проведення другої хвилі опитувань щодо знань, ставлення, поведінки та практик стосовно НІЗ та факторів ризику

 

Назва проекту

“Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні”

Назва послуг

Проведення другої хвилі опитувань щодо знань, ставлення, поведінки та практик стосовно НІЗ та факторів ризику. 

Спосіб вибору

Конкурсний

Місце

Україна (Львівська, Рівненська, Полтавська, Дніпропетровська області).

Термін дії контракту

Жовтень – листопад 2022

 Технічне завдання 

  1. Вступ

       Неінфекційні захворювання (НІЗ), які включають серцево-судинні захворювання (ССЗ), рак, цукровий діабет, хронічні респіраторні захворювання та стани психічного здоров’я, спричиняють 84% всіх смертей в Україні (2017)[1]. В рамках Програми швейцарського співробітництва в Україні на 2020 – 2023 роки, Швейцарська агенція розвитку та співробітництва (SDC) підтримує впровадження проєкту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні » (далі – Проєкт). Метою інвестицій SDC в охорону здоров’я є надання громадянам України більш рівного та стійкого доступу до якісних та доступних послуг первинної медико-санітарної допомоги з акцентом на профілактику захворювань, зміцнення здоров’я  та промоцію більш здорового способу життя. Цей Проєкт сприятиме забезпеченню розвитку потенціалу на національному та регіональному рівнях у п’яти пілотних регіонах: Львівській, Дніпропетровській, Полтавській, Рівненській та Херсонській областях. Загальною метою Проєкту є зменшення впливу факторів ризику на здоров’я людини, зниження захворюваності та смертності від НІЗ серед населення України.

  1. Ціль та завдання

Загальна ціль опитування – генерувати інформацію щодо знань, ставлення, практик та поведінки населення стосовно НІЗ та факторів ризику (вживання алкоголю та тютюнових виробів, фізичної активності, харчування) за допомогою другої хвилі дослідження. Базове дослідження було проведено у березні 2021 року[2]. Мета другого дослідження – дослідити поточну ситуацію, відстежити основні зміни, які відбулися у порівнянні з базовою оцінкою, в тому числі оцінити вплив комунікаційної кампанії. 

Цільова аудиторія для опитування – загальне населення віком 18+ (жінки, чоловіки). 

  1. Обсяг роботи
  • Разом із командою проєкту  переглянути методологію дослідження, розроблену в 2021 році: протокол дослідження та детальний робочий план проведення опитування, який включає вибірку, заходи, терміни виконання, опитувальник, перелік запитань для якісного дослідження (за потребою), форму поінформованої згоди. 
  • Врахувати потенційні ризики та обмеження у зборі даних, в тому числі повязаних з  з COVID-19 та військовими діями. 
  • Під час пілотування впевнитися, що запитання зрозумілі для аудиторії.  
  • Визначити інтерв’юерів, провести їхнє навчання, провести супервізію та контроль якості під час збору, внесення даних та аналізу. 
  • Провести опитування, використовуючи відповідні інструменти. 
  • Проаналізувати дані, порівняти з даними дослідження проведеного в 2021 році, зробити висновки.  

  • Надіслати перший варіант звіту українською мовою з результатами опитування, включаючи коротке резюме англійською для коментарів команди проєкту
  • Представити ключові висновки команді та партнерам проєкту.
  • На основі відгуків представників команди проєкту та їхніх партнерів, доопрацювати звіт
  • Подати фінальну версію звіту англійською та українською мовами з усіма додатками, описом методології та необроблених даних (у вигляді Excel або Stata файлів, записи інтерв’ю,  тощо). 

  1. Етичні засади 

Контрактер має використовувати загальні керівні принципи для забезпечення етичної безпеки  під час проведення дослідження: 

  • Конфіденційність 

  • Поінформована згода 
  • Врахування шкоди та користі
  • Конфлікт інтересів 
  1. Ключові результати  

Завдання має бути виконане в період  жовтень – листопад 2022. Таблиця внизу описує ключові результати, які очікуються: 

Результати  

Терміни 

Розробка детального плану та опису підходу до збору даних із врахуванням потенційних ризиків та обмежень, в тому числі пов’язаних з COVID-19 та військовими діями 

До 10 жовтня,  2022

Переглянути та внести зміни в опитувальник, який використовувався під час першої хвилі, провести пілотування 

До 15 жовтня,  2022

Тренінг для інтерв’юерів 

До 18 жовтня, 2022

Збір даних

До 30 жовтня, 2022

Аналіз даних та підготовка першого варіанту  звіту українською мовою  з попередніми висновками та резюме англійською мовою

Фінальний аналітичний звіт за результатами проведеного опитування 

До 14 листопада, 2022

До 30 листопада, 2022

 

Фінальні звіти мають бути подані українською та англійською мовами. 

Вимоги до виконавця:

  • Відповідна освіта ключових виконавців (соціологія, соціальна робота, громадське здоров’я, психологія, тощо).
  • Досвід проведення досліджень у сфері громадського здоров’я, охорони здоров’я на національному рівні.

Для участі в конкурсі просимо надати такі документи:

  1. технічну пропозицію, яка коротко описує методологію та механізми для виконання завдання та бюджет. 
  2. резюме ключових виконавців.
  3. портфоліо завдань/проєктів/досліджень.  

Будь ласка, надішліть документи до 3 жовтня, 2022 на [email protected]

З приводу отримання додаткової інформації можна звертатися до Марини Браги, Координаторки компоненту комунікацій із зміни поведінки проєкту “Діємо для здоров’я” [email protected]  

[1]  https://vizhub.healthdata.org/gbd-compare/

[2] «Дослідження обізнаності та ставлення до неінфекційних захворювань в Україні». Діємо для здоров’я. Квітень 2021. Режим доступу: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1fCiLtNkb18uRMAhph0zt1C9heHJaXxnB


Останні публікації цього розділу:

Call for expressions of interest for IT services. Запрошення до вираження зацікавленості (IT-послуги)

Відкритий тендер із закупівлі комплексних логістичних послуг

Конкурс серед студентів ВНЗ для залучення до вивчення і розуміння правових механізмів

УКФ об’єднує зусилля з PEN America для підтримки митців у секторі візуального мистецтва

Програма «Promoting Social Cohesion in Ukraine» - конкурс на міні-гранти

Ґранти від Urban Space 100. Створюй своє місто сьогодні