Конкурс на надання послуг розробника/ці кар’єрного довідника для дівчат з планування кар’єри
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на надання послуг розробника/-ці кар’єрного довідника для дівчат з планування кар’єри у Сумській та Харківській областях в межах програми: «Надання послуг із зменшення ризиків, запобігання та реагування на гендерно зумовлене насильство в Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
До 30 листопада 2025 року.
БО «Світло надії» (далі — Організація) вже понад 25 років є лідером у наданні соціальних послуг представникам ключових груп у Полтавському регіоні. Наразі діяльність Організації поширена на території Полтавської, Харківської та Сумської областей. Основною метою Організації є надання широкого спектра соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування системи громадського здоров’я відповідно до кращих міжнародних практик.
Детальніше – на сайті: https://www.lightofhope.com.ua/
Основна мета закупівлі:
Створити сучасний, гендерно чутливий кар’єрний довідник для дівчат, який сприятиме їхньому особистісному та професійному розвитку, орієнтації на ринку праці та подоланню стереотипів.
Основні обов’язки:
Виконавець зобов’язується надати наступні послуги з досягненням таких цілей:
3.1. Підготовча фаза
• Провести аналіз існуючих джерел.
• Опитати/зібрати зворотний зв’язок від представниць цільової аудиторії.
Ціль: Провести аналіз існуючих матеріалів та ресурсів із тематики кар’єрного планування для дівчат; зібрати потреби та очікування цільової аудиторії (дівчат-підлітків, молоді та фасилітаторок клубів).
3.2. Розробка структури довідника
• Створити логічну структуру, яка включає розділи про:
• усвідомлення власних інтересів і цінностей;
• планування кар’єри та постановку цілей;
• розвиток навичок і компетенцій;
• орієнтацію на ринок праці;
• підтримку гендерної рівності та подолання стереотипів.
Ціль: Розробити структуру довідника з визначеними цілями, завданнями та очікуваними результатами для кожного розділу.
3.3. Розробка контенту
• Підготувати текстовий контент, інтерактивні завдання, приклади, кейси та графічні матеріали.
• Обсяг: 1 брошура, 16 сторінок, формат А4.
• Формати: редагований файл (Word/Google Docs) та готовий до друку (PDF).
• Ціль: Створити змістовні матеріали (текст, завдання, кейси, приклади, ілюстрації), забезпечити відповідність матеріалів принципам гендерної рівності та адаптацію для різних вікових категорій.
3.4. Звітність
• Регулярно співпрацювати з командою організації.
• Отримувати та враховувати відгуки від фасилітаторок клубів.
• Надати фінальну версію довідника у цифровому вигляді.
• Підготувати короткий звіт про процес розробки, використані джерела та рекомендації щодо застосування довідника.
Цілі:
• Готовий кар’єрний довідник (16 сторінок, А4, PDF та редагований формат).
• Матеріал адаптований до потреб різних вікових груп дівчат.
• Використання гендерно чутливої мови та підходів.
• Наданий супровідний звіт.
Очікування від кандидата:
• Досвід розробки навчальних матеріалів, посібників або довідників (не менше 3 років).
• Знання тематики кар’єрного розвитку, планування кар’єри та гендерної рівності.
• Досвід роботи з різними віковими групами дівчат та підлітків — перевага.
• Навички роботи з текстовими та графічними редакторами (Word, Google Docs, Canva тощо).
• Високі комунікативні здібності та здатність адаптувати матеріали до цільової аудиторії.
• Юридичний статус ФОП із відповідними КВЕДами.
Етичні принципи:
Організація забезпечує безпечне, інклюзивне та етичне робоче середовище, що ґрунтується на повазі до людської гідності та прав людини. Ми не толеруємо будь-які форми насильства, дискримінації, сексуальних домагань чи зловживання владою. Всі члени команди зобов’язані дотримуватися етичних стандартів поведінки.
Разом з Ціновою пропозицією учасники мають надати копії:
● Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
● Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
● Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
● Статуту (для юридичних осіб).
Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення Цінової пропозиції учасника:
1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Ціновій пропозиції несе учасник.
3. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати подання цінової пропозиції, що має бути зазначено у самій пропозиції
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Юрченко Світлана Вікторівна, м. Суми, вул. Героїв Сумщини, 3.
Моб. 0972205767.
e-mail: [email protected]
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 40000, м. Суми, вул. Героїв Сумщини, 3.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«06» жовтня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Форма цінової пропозиції_розробка довідника